A halászlé hazájában jártunk, Baján, a Sobri Halászcsárdában

Ha valaki halas ételt szeretne enni, hol máshol enne, mint a halászlé hazájában, Baján! A Sobri Halászcsárdáról sokat hallottunk már előtte, így most meg is látogattuk!

A Tihany mellett található csúcspont

Sajkod egy Tihany melletti apró település, ahol megtalálhatjuk az Őrtorony kilátót. Az Apáti-hegy legmagasabb pontján gyönyörű kilátás nyílik a Balatonra, Tihanyra, és a környező településekre is. Az út kissé rögös felfelé, de hidd el megéri!

Különleges élmények Egerszalókon

Egerszalók igazán különleges és egyedülálló hely a világon. Nem olyan régen látogattunk el ide, így megosztanánk élményeinket, miért is érdemes ide ellátogatnia egyszer legalább mindenkinek!

Számtalan szórakozás a váci Duna-parton!

Ha szeretnél egy csodaszép környezetben sétálni vagy bicklizni egyet, vagy áthajózni Tahitótfalura, akkor gyere te is a váci Duna-partra! Számtalan szórakozási lehetőség vár itt!

A hely, ahol garantált a kikapcsolódás – Babatvölgyi Tanüzem

Babatvölgy a Gödöllői-dombság területén helyezkedik el a dombság által védett környezetben. A területet sorompó védi, így a látogatás csak előre egyeztett időpont alapján lehetséges. A terület hatalmas, és tele van védett állat-, és növényfajokkal. Az Aranyos-patak itt folyik át, melyből mesterségesen duzzasztott tavakat hoztak létre. Az összesen 11 tóból 2 horgászterület, a többi védett. A tanüzemben több haszonállatot tartanak, amelyek között lovakat, szürkemarhákat, rackajuhokat, és ludakat is találunk.

A Balaton északi partjának egy újabb kilátója

Aki a Balaton-felvidéken járt már valaha tudja, hogy hegyes-völgyes. Egyáltalán nem olyan, mint a déli part, amely szinte teljesen sík. Emiatt van lehetőségünk az északi parton több kirándulásra, és látnivalók megtekintésére. A Balaton északi partján rengeteg kilátót találunk. Ezek közül most a Csákány-hegyi kilátót céloztuk meg.

A természet jegyében – Gyógynövény-völgy Zánka

Zánkán egy olyan látogatóközpontot találhatunk, amely abszolút a természet köré épült. A Gyógynövény-völgyben megismerkedhetünk a hazánkban megtalálható gyógynövényekkel, használatukkal, és hatásukkal. Nagyon érdekes élményben volt részünk.

Ha napi menü, akkor ne a Coralt válaszd

A Coralt szeretik Gödöllőn, úgy általában meg is vannak vele elégedve. Persze ez nem a napi menüire vonatkozik, hanem az á la carte étkezésre, ami azért merőben más, mint a pár száz forintos, esetleg egy ezresbe kerülő napi valami. Lássuk, hogy miért!

„Boldog” falatok a Happy Day Cafeban

Gödöllőn találunk pár éttermet, pizzériát, de talán olyan stílusú és hangulatú helyet, mint a Happy Day Cafe nem. Biztos lesz olyan, akinek nem jön be ez a laza stílus, extra konyhával, de nekünk mindenképp bejött. Nézzük, mit tapasztaltunk a Happyben.

Starbucks Coffee

A Deák téren található Starbucks-ba szinte beesik az ember, ha a metróból talál feljönni. Velem is így történt, minekutána nem is nagyon volt kérdéses, hogy bemenjek-e vagy sem. Nagy tömeg nem volt, így viszonylag hamar sorra kerültem, hogy egy röhejes összeget elköltve reggelihez jussak. És hogy megérte-e?