(4.kép)

Apáti templomrom képek (4.kép)

Mik is ezek a cipők a Duna-parton?

Sokan nem tudják, és a turisták is furcsán állnak a cipők felett fotózva, és elmélkedve vajon mit keresnek a főváros pesti oldalán lévő cipők a Duna-parton. Ez a mű egy igen megrázó eseménynek állít emléket.

Az új büfé a balatonboglári Platán strandon

A balatonboglári BB szüreti fesztiválra már pár éve visszatérő vendég vagyok, így a boglári Platán strandot, és az ott lévő büféket egész jól kiismertem. Idén nyáron szintén a szüreti fesztivál idején lent jártam, és egy új büfét fedeztem fel a büfésoron. Utolsó napunkat itt töltve próbáltuk ki, és rájöttünk, hogy az első napon kellett volna.

Egy templom és egy emlékpark Örvényesen

Örvényesen sok látnivaló akad, ahhoz képest, hogy a falu mennyire kicsi. A látnivalók egymástól nagyon közel helyezkednek el, így könnyű dolgunk van látogatóként.

A balatonkenesei Tájház, amely biztosan lenyűgöz

Kenesén járva tudtam, hogy találkozhatok itt népi hagyományokkal a Tájház keretében, ami már volt az Év Tájháza is 2011-ben. Az egykori népi lakóház tele van történelmi emlékekkel, tárgyakkal, amik a műemlékek kedvelőinek biztosan tetszeni fog. Engem is lenyűgözött.

Kultúrális kikapcsolódás Balatonszárszón

Balatonszárszóról az embereknek általában két dolog jut eszükbe , Süsü  és Csukás pista bácsi a meseíró , vagy Magyarország egyik legjelentősebb költője József Attila . Most leginkább az utóbbival fogunk foglalkozni. A költő előszeretettel járt le Balatonszárszóra , hiszen egy elbűvölő balatoni kis faluról beszélünk , szóval érthető ,hogy a költőt is magával ragadta. Itt vesztette életét , sajnálatos módon vonatbalesetben 1937 december 3-án.

Milyen egy barlangban élni? Mutatjuk!

Egerszalókon jártunk, ahol többek között azt is megtudtuk, milyen egy barlanglakásban élni. Nagyon érdekes élményekkel gazdagodtunk, ide el kell mennetek nektek is!

Bergmann Cukrászda Balatonfüred – Eldugott kellemes csalódás

Balatonfüreden járva nagyon megkívántunk egy sütit, viszont szerettünk volna mindenképp cukormenteset enni. A sétányon és a parton végigsétálva egy helyet sem találtunk, ahol hasonlót kaphatnánk. Az internetet felkutatva szomorúan konstatáltuk, hogy bizony szerda este fél 7-kor júniusi főszezonban nincsen számunkra megfelelő cukrászda a környéken, kivéve a Bergmann Cukrászdát. Kocsiba pattanva gyorsan elindultunk a kiszemelt cél felé, hiszen az adatok alapján ez a hely is csak 7 óráig tart nyitva.

Magyarország világhírű szimbóluma a Lánchíd

Ki ne ismerné Budapest legszebb és legrégebbi hídját, a Lánchidat. Történetét azonban sok esemény körül öleli, és az eredeti híd megépítése óta, már többször újjá kellett építeni. Érdekességek a Lánchídról, amikről lehet nem tudtál.

A legendás tihanyi Visszhang-domb

Ki ne hallott volna már a tihanyi Visszhangról. Már gyermekként tudtuk, hogy a Balatonnál van egy ilyen hely, ahol, ha elkiáltjuk magunkat, akkor hangunkat visszahalljuk. Megnéztük mai formájában is a Visszhang dombot, hogy működik-e még a jelenség.

Remete-forrás Balatonalmádi

Almádin találhatunk remek túraútvonalakat, emellett pedig olyan helyeken is járhatunk, mint a Remete-forrás. A forrás útvonala csodálatos erdős részen megy végig, ami remek kikapcsolódást nyújthat a túrázók számára.