Csákány-hegyi kilátó képekben

Megnéztük a Nemzetközi Street Food Fesztivált

A hétvégén megnéztük a Nemzeti Vágta időpontjával egybekötött Nemzetközi Street Food Fesztivált az Andrássy úton. Részben olyan, amire számítottunk, részben mégsem. De, hogy miért?

Lovas XIII. századi temploma

Lovas apró településén két templomot találunk, amelyek egymás mögött helyezkednek el, ékesítve a fő utcát. A két templom persze más vallású, azonban a Szűz Mária Neve Római katolikus templom sokkal régebb óta fennáll.

Tényleg az alsóörsi a Balaton egyik legjobb strandja?

Talán valamikor márciusban jártam legelőször az alsóörsi strandon, persze csak a parton sétálgatni. Nyilván egy lélek sem járt arra, egy kicsit élettelen volt az egész. Ez a kép maradt meg még márciusról, amit aztán a nyár teljesen felforgatott.

Holnap startol az idei Kékszalag

2018. Július 26-án indul az idei Kékszalag vitorlás verseny a Balatonon. Az idei verseny különlegessége, hogy jubileumi 50. Kékszalaghoz érkeztünk, emiatt számos program várja a Balatonfüredre látogatókat a parton. Holnap a magyar vitorlázás és a Balaton ünnepén több, mint 600 hajó fog elstartolni Balatonfüredről.

Olasz különlegességek Siófokon, a parti sétányon

A La Riva Hotel & Pizzériát Siófokon találjuk a Petőfi sétányon, hatalmas kiülős terasszal, és minőségi ételekkel. A pizzától kezdve, a tésztán át, a különlegesebb frissen sültekig mindent kaphatunk. A hely nem csak étteremként, de bárként is funkcionál, aki esetleg csak az esti meccset szeretné megnézni.

Menzaélmény Balatonfüreden

Néha sok már nekünk is a strandkajából, a pizzából, és az unalmas salátákból, így próbálunk olyan helyeket kutatni, ahol főtt ételt ehetünk, jó áron. A Brada falodában napi menüvel várnak minden nap, emellett pedig széles menzaválaszték közül válogathatunk. Kipróbáltuk a fürediek egyik kedvenc menzáját.

A kilátás, amiről sokan nem tudnak – Filozófusok kertje

A Gellért-hegyről sokaknak a Citadella jut eszébe, azonban a hely nyugati oldalán egy kevésbé látogatott kertet találunk, amit 2001-ben hoztak létre. A kert nem csak csodálatos kilátást nyújt, hanem a benne található szoborcsoport igen egyedi alkotás, melynek sajátos üzenete jelentős kulturális szerepet tölt be.

Szada felett - Trianoni emlékmű

Gödöllő térségében sok olyan hellyel találkozhatunk, ahol érdemes kirándulnunk. Az egyik ilyen Szada területe. Itt találhatjuk a Margita legmagasabb pontját is, és a domboldalon felállított Trianoni emlékművet, amely a környékbeliek egyik kedvenc pihenőhelye.

Sós és édes paLaCsinták Gödöllőn

Nemrégiben nyílt meg Gödöllő belvárosában a LaCsinta, amely a palacsintázás új formáját hozza. Kérhetünk sósat, édeset és persze összerakhatjuk a saját elképzelésünket is. Kipróbáltuk ezt az új „gyors büfét”, ami újdonságot hozott a helyieknek.

Magyarok nagyasszonya templom Balatonkenese

A balatonkenesei templom barokk stílusa igazán lenyűgöző a település közepén. Tornya már messziről látható, így könnyen megtaláljuk.