Csatár-hegyi kilátó képek

Tacuba Café&Stage

Elég furcsa helyen van, és akkor ezzel még nem mondtam semmit. Ha nem ismerném a környéket, nem hinném el, hogy itt lehet épkézláb kávézó vagy étterem, ugyanis egy kanyargós, parkolóban végződő kis utca egyik végében található, ahol egy autókereskedés és egy autószerelő műhely tőszomszédságában lehet rálelni a Tacubára.

Magyarok nagyasszonya templom Balatonkenese

A balatonkenesei templom barokk stílusa igazán lenyűgöző a település közepén. Tornya már messziről látható, így könnyen megtaláljuk.

Tényleg az alsóörsi a Balaton egyik legjobb strandja?

Talán valamikor márciusban jártam legelőször az alsóörsi strandon, persze csak a parton sétálgatni. Nyilván egy lélek sem járt arra, egy kicsit élettelen volt az egész. Ez a kép maradt meg még márciusról, amit aztán a nyár teljesen felforgatott.

A környék egyik legrégebbi cukija – Pogonyi Cukrászda

Először több mint húsz éve jártam itt, azóta sok minden változott kívül-belül, egy viszont változatlan maradt, az pedig nem más, mint a finom házi sütik és fagylaltok íze!

Helyi sütik helyben készítve - Melánia Cukrászda

Gödöllőn egyre több a konkurens cukrászda, hiszen az elmúlt 1 évben több édességműhely is megnyitotta kapuit a városban. Köztük a Melánia Cukrászda is, amely bár nem a belvárosban található, sokan megkedvelték. A sok dicséret miatt úgy döntöttünk, meglátogatjuk a cukrászdát, és teszteljük.

Szent Mihály-székesegyház Veszprém

A veszprémi vár tele van szebbnél-szebb látnivalóval. Köztük a Szent-Mihály székesegyházzal, amely a Szentháromság téren található. A székesegyház kitűnik a tér közepén két tornyával.

A vitatott Kűvölgyi kőhíd

Dörgicse vonzáskörzetében rengeteg középkorból fent maradt emlékkel találkozhatunk. A három templomrom mellett egy kőhíd is található a falu keleti részénél, amely pontos származása vitatott.

Természetes környezetben a Miskolci Állatkert

Állatkertek és vadasparkok terén egyelőre nem bővelkedek élményekből, de ezt a kört is egyre inkább szélesítem. Eddig csak a budapesti és a veszprémi állatkerthez volt szerencsém, illetve a veresegyházi medveotthonhoz. Most a miskolci vadasparkba is eljutottam, ahol újabb élményekkel gazdagodtam.

A tanulás is lehet szórakoztató – Élmények a CSOPA-ban

A Csodák Palotája több, mint 20 éve várja a különleges élményekre vágyó felnőtteket és gyerekeket egyaránt. A szórakoztató komplexum nem csak kikapcsolódást nyújt az egész családnak, de mellette ízelítőt kapunk a fizika és a kémia világából egyaránt. Lássuk, milyen újdonságokkal vár a CSOPA!

Egy kis vidéki ékszerdoboz – Vadvirág Kávézó & Cukrászda

Baján jártunk, és finom sütire vágytunk, úgyhogy el is kezdtük keresgélni a közeli cukrászdákat, sajnos vasárnap délután volt, így kicsit gondban voltunk, de végül rátaláltunk a Vadvirágra!