A tanulás is lehet szórakoztató – Élmények a CSOPA-ban

Google:
Foursqare:
Még nincs értékelve

Te lehetsz az első, aki értékeli!

Budapesti kikapcsolódás

A tanulás is lehet szórakoztató – Élmények a CSOPA-ban

hirdetes

Iratkozz fel Te is Youtube csatornánkra, kattints az alábbi YOUTUBE ikonra!

Mit próbáltunk még ki?

Látogatásunk során a fő attrakciókon kívül volt szerencsénk kipróbálni a 9D moziélményt, a Megújuló város szabadulószobát és egy kísérleti előadáson is részt vehettünk. Számunkra minden újdonság volt, és olyan élményekkel gazdagodtunk, amelyet nem fogunk elfelejteni.

9D mozi

Hallottunk már 3 meg 4D moziról, sőt még 5D-ről is de 9-ről eddig semmiképp. Erre nagyon kíváncsian vártunk pontosan milyen lesz. A 9D mozi nem tart tovább 5 percnél, azonban teljesen különleges megoldásokkal találkozhatunk. A film, amit láthatunk egy kis manóról szól, aki egy elvarázsolt világban mászkál. Kalandjai során repül, kúszik, mászik, ugrál, megtámadják és mindent csinál, amelyeket mind mi is érezni fogunk. A moziban egy olyan székben ülünk, amelyben be vagyunk kötve és össze-vissza mozog alattunk. Érezzük amikor a manó leesik, közben fújja a szél az arcod, igazi buborékok tartanak feléd és szinte minden puffanást érzékelsz. Az egyetlen, amit nem, azok az illatok. Érdekes élmény, mindenképp érdemes egyszer kipróbálni.

A megújuló város szabadulószoba

A szabadulószobákat egyre többen választják kikapcsolódásként, azonban a CSOPA egy kicsit más oldalról közelíti meg a dolgokat. Itt olyan szobákból kell kiszabadulnunk, amelyek olyan elemekre épülnek, mint a mérnöki feladatok, megújuló energia vagy épp az emberi test. Persze nem kell megijedni, a kiszabaduláshoz nem szükséges semmilyen lexikális tudás, csupán a logikus gondolkozás. Mi a megújuló város szabadulószobát kaptuk feladatként, ahol megújuló energiaforrások segítségével kellett megmenteni egy várost a pusztulástól. A szoba feladatai jól épültek egymásra, kikövetkeztethető volt és igazán élveztük. Sikeresen 32 perc alatt jutottunk ki, ami még minket is meglepett a kezdeti nehézségek ellenére.

Kísérleti bemutató

Azt kell, hogy mondjam talán ez volt a legérdekesebb előadás és program az egész Csodák Palotájában tett látogatásunk során. Egy privát kísérleti előadásban volt részünk, ahol különböző kémiai és fizikai kísérleteket mutattak be nekünk, igazán látványos kivitelben. Az előadó hölgy még a kisebb gyerekek számára is érdekes kísérleteket hajtott végre. Volt itt mindenféle rakétakészítés pet-palackból, kéz felgyújtás és gyertya elfújás 2 méter távolságból. Ha a részletekre vagy kíváncsi, a videónkban mutatunk pár kísérletet. :)

Az árakról és, hogy mi nem tetszett a következő oldalon olvashatsz!

Bécsi út 38-44.

93%

a

Köszönjük az értékelésed!
Kérjük, jelentkezz be az értékeléshez!