4. kép

Ecséri templomrom képek (4.kép)

Frissítő pihenés a Laczkó forrásnál

A veszprémim Gulya-domb környékén nem csak kilátóval, tanösvénnyel, és a parkerdő szépségével találkozhatunk, hanem a domb lábánál a Laczkó forrással is. A forrásnál kellemesen felfrissülhetünk, de akár egy sütögetéshez is remek helyszín lehet.

Tihanyi Pisky sétány – Tihany és elragadó hangulata

Tihanyban járva az apátságot meglátogatva még szerettük volna kicsit felfedezni a város szépségeit. A Pisky sétány pont ilyen, hiszen gyönyörű bájos manufaktúrákat, kézműves tárgyakat, persze levendulából készült mindenféle dolgot is találhatunk itt.

Modern kilátó a Gulya-domb közepén

A Gulya-dombi parkerdőben sétálgatva kellemes kikapcsolódásban lehet részünk. A tanösvény és a természet szépsége igazán megnyugtató. Itt épült 2 éve egy igen modern stílusú kilátó, a kirándulók számára.

A megújult gödöllői főtér

A tavaly lebontott életveszélyes városháza helyén végre megnyitott az új főtér, amely igazán családbarát lett. Sokan felháborodtak, hogy nem új városháza lesz építve a régi helyén, hanem az önkormányzat más tervekkel állt elő. Most megnéztük a végeredményt.

Daubner Cukrászda - II. kerület

Aki ismeri, annak nem kell bemutatnom, aki viszont nem, az jó, ha tudja, hogy a főváros egyik legjobb cukrászdájával van dolgunk. Ami viszont mégis furcsa: 2017-et írunk, és még mindig nincsen cukormentes sütijük, egy darab sem. Mégis miért?

Kedves Cukrászda – A kaméleon

A balatonfüredi Kedves Cukrászdát közel a Tagore sétányhoz találjuk meg a városközpontban. A hely nem csak cukrászdaként funkcionál, hanem reggeliző helyként, és esti kikapcsolódásra is tökéletes lehet, hiszen a szomszédos helyekkel összefogva péntek vagy szombat esténként élőzenével várják vendégeiket.

Balatonszőlős érdekes történetű temploma

Balatonszőlős már a középkor óta létező település, ahol római kori maradványokat is találhatunk. A település apró mérete, és bája igen csak figyelemre méltó a Balaton-felvidéken.

Egy szokatlan, újépítésű kápolna Badacsonyban

A Szent István király kápolna szokatlan külsejével, és eldugott helyszíne miatt lesz a turisták számára érdekes látnivaló. A bazaltból épült modern stílusú kis kápolna 2014-ben lett csak felszentelve, és azóta elérhető.

Magyarország egyetlen bazalttemploma

Európában mindösszesen két bazalttemplom van, amely közül az egyik hazánkban Badacsonytomajon található, a másik Franciaországban. Emiatt is nagyon különleges ez a templom, és érdekes látnivaló.

Egész estés élmény az Aranygombos Fogadóban

Telkibánya Magyarország legészakibb fekvésű táján a Hegyközben található. A Zempléni hegyekkel ölelt kis falut a túristák egész évben szeretettel látogatják, ugyanis nemcsak festői környezetben fekszik, hanem látnivalókban gazdag és számos színvonalas hotellel, szálláshellyel és étteremmel is rendelkezik.

Az Aranygombos Fogadóba már többször ellátogattunk, ahol csendes, nyugodt környezetben finom ételekkel, és kedves kiszolgálással fogadtak minket. Így, amikor legutóbb Telkibányán jártunk és vacsorázni szerettünk volna, ismét az Aranygombost választottuk! Mutatjuk, milyen élményeket szereztünk!