A legkülönlegesebb fagylaltok, amiket kóstolhatsz

A tihanyi Levendula Fagylaltozó méltán híres már, hiszen különleges fagylaltjaival valóban leveszik az embert a lábáról. Olyan igazán extrém ízvilágú fagyikat is kóstolhatunk, amiket még életedbe nem próbáltál, ez biztos. A hűsítő édességek vonzzák a figyelmedet a kedves kis kialakítású fagyizónál.

Szegedy Róza emlékei Badacsonyban

Szegedy Róza, mint Kisfaludy Sándor felesége, híres alakja lett a magyar történelemnek. Az író és felesége Badacsonyban is élt, melynek emlékeit a mai napig megtalálhatjuk a Szegedy Róza emlékházban. Az épületben a házaspár házát, és tárgyait csodálhatjuk meg a présházban, a Badacsony oldalában.

Egészségesen ebédelni Gödöllőn? Csak egy helyen van rá esélyed.

Cukorbeteg vagyok, kettes típusú, folyamatosan fogyózom, diétázom, immáron 20 éve. Gödöllőn ebédelni így nem igazán egyszerű. Volt eddig. Most itt a Pot Bár. De vajon jó hely?

Kolostorok és kertek – Gyönyörű környezet egy hangulatos sétához

A Veszprémben található Kolostorok és kertek elnevezésű park, vagy terület a város gyöngyszeme. Ezen a területen gyönyörűen kialakított parkot találhatunk, és Árpád-kori emlékeket, illetve a gyerekeknek remek játszótereket is.

Ide túráznunk sem kell a kilátásért

A Bökki kilátót Ábrahámhegynél találjuk meg, igazán egyszerűen. A feljutás kocsival is lehetséges, csak magára a kilátóra kell fellépcsőznünk. A kilátás innen is gyönyörű, ahogyan a Balaton-felvidék legtöbb helyéről. A kilátó viszont tartogat magában egy kis pluszt is.

Megtaláltuk a Balaton legjobb települését!

A legjobb strand, a legjobb étterem, a legszebb kilátás, vagy a legjobb programlehetőségek… Mindenki más és más szempont alapján dönt, ha a legjobb balatoni települést kell megneveznie. Valószínűleg a végén úgyis arra a helyre esik a választásunk, ahol a legszebb emlékeinket szereztük. Most a legszebb élmények ígéretével hoztuk el azt a balatoni települést, ami örökre elrabolta a szívünket.

Kissé romos kápolna Badacsonytördemicen

A Loyolai Szent Ignác templomot a tördemici Római úton találhatjuk meg a házak között. A kápolna kissé romos kinézetű, amely már 1850 óta áll.

Egész estés élmény az Aranygombos Fogadóban

Telkibánya Magyarország legészakibb fekvésű táján a Hegyközben található. A Zempléni hegyekkel ölelt kis falut a túristák egész évben szeretettel látogatják, ugyanis nemcsak festői környezetben fekszik, hanem látnivalókban gazdag és számos színvonalas hotellel, szálláshellyel és étteremmel is rendelkezik.

Az Aranygombos Fogadóba már többször ellátogattunk, ahol csendes, nyugodt környezetben finom ételekkel, és kedves kiszolgálással fogadtak minket. Így, amikor legutóbb Telkibányán jártunk és vacsorázni szerettünk volna, ismét az Aranygombost választottuk! Mutatjuk, milyen élményeket szereztünk!

Magyarok nagyasszonya templom Balatonkenese

A balatonkenesei templom barokk stílusa igazán lenyűgöző a település közepén. Tornya már messziről látható, így könnyen megtaláljuk.

Pogánykő emlékoszlop Révfülöp és Balatonszepezd között

Sebestyén Gyula neve a magyar rovásírás megfejtése kapcsán került hírbe. A néprajztudós egykori villája is az oszlop környezetében található meg, amely jelenleg szállodaként üzemel.