(2.kép)

Fragola Balatonfüreden képek (2.kép)

Gödöllői Királyi Kastély

A Gödöllői Királyi Kastély az egyik legnagyobb barokk kastély, Gödöllő szívében fekszik. Az egyik legkedveltebb turisztikai célpont a Budapesttől 30 kilométerre fekvő városban, rendszeresen szerveznek ide kirándulásokat az ország minden pontjáról. Ha valamit, akkor a Királyi Kastélyt tényleg nem lehet kihagyni, ha Gödöllőre látogatunk.

Édes élvezetek Balatonalmádin

Balatonalmádin járva, látnivalókat nézve megittam volna egy kávét, és leöblítettem volna egy kis sütivel. Gyors feltérképezés után találtam meg a Maya Cukrászdát, amely hétfőn délelőtt is nyitva tartott. Nagyon megörültem neki, hiszen jó idő sem volt, és a legtöbb cukrászda hétfőn zárva tart. Reméltem, hogy ettől függetlenül jó élményben lesz részem.

A rétesek nyomában, Tihanyban

A hely megtévesztő, hiszen egyben van, mégis külön. Mi most csak a Rétesház részt próbáltuk ki, így erről írnék. A házi rétest szerintem nincs olyan magyar ember, aki ne szeretné. A tésztából kifolyó töltelék, a meleg, laza rétes. Imádom. Nézzük csak a Tihanyi Rétesházban mint kaptunk.

Nem olyan, mint képzeltem – Sétány Étterem Csopak

Csopakon járva egy véletlen folyamán tévedtem be a Sétány Étterembe. A strand melletti étterem nagyon jó helyen van, és méretének köszönhetően igen sokan elférnek benne. Ránézésre megfelelő volt egy ebédre, így betértem.

Bagaméri Fagyizó – Ha egy hűsítő édességre vágynánk

A Bagaméri Fagyizó remek elhelyezkedésével máris a környék egyik legjobbja, hiszen a partról könnyen elérhető, és választéka igen nagy. A fagylaltjuk nagyon finom krémes, tudják, hogyan kell jó helyben főzött fagyit készíteni. Aki szívesen fagyizna egyet a Balaton part mellett, az mindenképp nézzen be a Bagaméribe.

Medvékkel körülvéve – Túra egy erdélyi erdőben

Gyalog indultunk el, nem kellett volna, egy dolgot viszont megtanultunk: ne sétáljatok az erdélyi erdőben olyan nyugodtan!

Max Bisztró, ahol egy pincér is elég

Amikor ebédelni szeretnél, és Gödöllőn sétálgatsz (vagy célirányosan mész a kiszemelt helyre, mint most én), akkor óhatatlanul is felmerül a kérdés, hogy milyen típusú étterem lehetne a megfelelő? Ma a Max Bisztróban jártunk.

Az egyik legjobb gödöllői étterem a Sziget Vendéglő

Gödöllő helyi éttermei közül már évek óta a Sziget Vendéglő volt az egyik legjobb. Hiába a tulajdonosváltás, még most is nagyon jó helyet foglal el a helyi éttermek között.

Csárdaélmény Márkón, egy gyors ebédre

Herendről hazafelé tartva ebédidő elmúltával már nagyon megéheztem, így a közelben kerestem éttermet. Sajnos a Bándon található nem volt épp nyitva, így Márkóra sodort a sors. Itt futottam bele a Márkói Csárdába, ahol meglepően sok vendég volt.

A főváros egyik legjobb Pho levese

Budapesten több vietnámi éttermet is találunk, ahol a fő fogás a pho leves. Nem mindegy azonban melyik éttermet választjuk, hiszen nem mindegyik helyen tartják az autentikus ízvilágot. A Hai Nam Pho Bistro az a hely, ahol biztosak lehetünk az eredeti ízvilágban. De miért?