Kincsem szobor Göd

A balatonkenesei Tájház, amely biztosan lenyűgöz

Kenesén járva tudtam, hogy találkozhatok itt népi hagyományokkal a Tájház keretében, ami már volt az Év Tájháza is 2011-ben. Az egykori népi lakóház tele van történelmi emlékekkel, tárgyakkal, amik a műemlékek kedvelőinek biztosan tetszeni fog. Engem is lenyűgözött.

Guruljon az Élet: Egy hely tényleg mindenkinek

Begurultunk mi is a Guruljon az Életbe, Csopak és Balatonfüred határán. Az útszéli hely legfőképp a bringásoknak jöhet jól, hiszen a bicikliút mellett egy jó kis pihenőhely lehet számukra. Az étterem, vagy inkább pihenőhely igazán egyedi és különleges, lássuk miért.

Diófa Étterem és Rendezvényház

Ne menjetek ide. Komolyan, ne tegyétek. Ha ne adj Isten, kitörne a III. világháború, akkor talán, de amúgy eszetekbe se jusson. Én még ilyen rosszat szerintem sehol sem ettem, mint ma itt…

Üvegtigris Büfé – Füred „törzs” lángosozója

Az Üvegtigris Büfét Balatonfüreden a Zátonyi Ferenc sétányon találhatjuk meg, amely a Tagore sétány folytatása. Pontosan itt sétálgatva éheztünk meg egy jó lángosra, hát kutatni kezdtünk, hol kaphatnánk. Érdekes, hogy a sétányon ez volt az egyetlen hely, ahol ki volt írva nagy betűkkel a Lángos szó. Így érkeztünk meg ehhez a kissé eldugott büféhez.

Balatonfüredi Krisztus Király plébániatemplom – A piros templom

A Balatonfüredi Krisztus Király plébániatemplom, vagy más néven Római katolikus plébánia templom Balatonfüreden a Szent István téren található. A templom nevéből is adódóan római katolikus vallású, és a helyieknek minden nap 7:15 perckor misét tartanak.

Aranysas hotel - Alsóörs

Szállás Alsóörsön: Hotel Aranysas & Bungalow - faházak és szállodai szobák a Balaton partjától 150 méterre.

Alsóörs festői szépségű üdülőhely a Balaton északi partján, Balatonalmádi és Balatonfüred között félúton.

A csodálatos Ófalu páratlan kilátásával és műemlék épületeivel, valamint a Balaton egyik legkedveltebb strandja a gyermekek részére kialakított mediterrán öböllel igazi élményt nyújt a pihenni vágyók számára. Alsóörs csendes, nyugodt település, ahol kiváló lehetőség nyílik kerékpározásra, vitorlázásra és egyéb sportok űzésére is.

Alsóörsi szállásunk a strandtól 150 m-re, árnyékot adó fákkal övezett parkban található. A 21 szobás szállodánk, és  90 fő elhelyezésére alkalmas faházaink barátságos kiszolgálással, balatoni hangulattal és kedvező árakkal várják Kedves Vendégeiket!

A Hotel Aranysas csoportok részére is kiválóan alkalmas szállás Alsóörsön

• A faházak 5 fős lakrészei (2+3 ágyas szobák) alapfelszereltségű, kertkapcsolattal rendelkező, tiszta, olcsó, partközeli szálláslehetőséget biztosítanak csoportoknak, táboroknak, osztálykirándulásoknak, sportegyesületeknek
  • A szálláshelyen igénybe vehető szolgáltatások: Wifi használat, kondicionáló terem, finn szauna, tűztér, asztalitenisz (kültéri) élő-csocsó pálya használat
  • Minden csoportos ajánlatkérésre egyedi árajánlatot készítünk, rugalmasan dolgozunk, mindig figyelembe vesszük a megrendeléssel és fizetéssel kapcsolatos igényeket
  • Akár már egy éjszakára is kínálunk szállást csoportok számára
  • Igény szerint bőséges büféreggelit, félpanziós ellátást is biztosítunk a szállás mellé
  • A szállás másfél kilométeres körzetében színvonalas sportlétesítmények (sportcsarnok, futballpálya, strandkézilabda-strandröplabda pálya) bérelhetők
  • Alsóörsön sok programra van lehetőség: íjászkodást, vitorlázást, lovaglást és túrázást is választhatunk itt
  • A Balaton északi partja természeti és kulturális látnivalókban egyaránt gazdag, remek kirándulóhely

A világ egyetlen ilyen nagy orsósmagnó gyűjteménye Terényben!

Sehol máshol nincsen a világon még egy ilyen gyűjtemény, mint Magyarországon, Terényben! Itt található a világ legnagyobb orsósmagnó gyűjteménye, ahol már több, mint 430 kiállított magnetofont csodálhatunk meg!

Ha különleges helyet keresel – Pure. Coffe and more

Gödöllő vendéglátás terén szuperjó helyekkel rendelkezik. Az elmúlt évek során egyre több különleges hely nyitotta meg kapuit. Többek között az egyik ilyen a Pure. Coffe and more kávézó, ahol csokoládé-, és kávékülönlegességeket, illetve vegán süteményeket is kaphatunk.

Furcsa nevű strand Balatonalmádin

Balatonalmádin 3 kiépített stranddal is találkozhatunk, amelyek közül eddig mind más miatt tetszett számunkra. A Budatava strand, viszont nem a legkellemesebb élményt nyújtotta számunkra strandok terén. Hogy miért?

Egy tökéletes hely a levezetésre - borkedvelőknek

A Kadarka Borbár a budapesti forgatag közepén a Király utcában helyezkedik el. A hely szinte mindig tömve van, így asztalfoglalás nélkül péntek vagy szombat este szinte lehetetlen asztalt találnunk. Mi egy előre megbeszélt találkozó keretében választottuk a Kadarkát a péntek esti kikapcsolódásra.