Gulya-dombi parkerdő képek

Kármelita templom Székesfehérvár

A Kármelita templom a város negyedik legnagyobb temploma, amelynek harangtornya 61 méter magas. A templom kívülről nem olyan feltűnő, azonban belül annál gazdagabb barokk belsőt rejt magában. Érdemes meglátogatnunk.

Van, ami régi és van, ami új – A Szűcs Fogadója

A Szűcs Fogadója az a hely, ahova általában valamilyen alkalomból mentünk el a családdal vagy a barátokkal. Sokszor jártunk már ott, tudjuk, hogy minőségi ételeket kapni, egyre bővülő választékkal. Már egy jó éve nem jártam az étteremben, így gondoltam ideje meglátogatni és egy névnap alkalmából beülni vacsorázni.

Ilyen egy jó büféélmény

A káptalanfüredi strandon járva megéheztünk délben, így valamilyen ebéd után indultunk. A strandon összesen 4 büfé kínálata közül válogathatunk. Én mindenképp valami laza ebédre vágytam, így olyan helyet kerestem, ahol jó áron, finomat ehetnék. A Napsugár büfé kapóra is jött.

Nem minden arany, ami fénylik – ismét csalódtam a Kistücsök étteremben.

Értem én, hogy a Gault Millau 14 pontot adott, és mindenki isteníti Csapody Balázs éttermét, tudom, hogy Pohner Ádám nyerte a Bocuse d'Or magyar döntőjét, de én most nem szeretnék politikailag korrekt lenni, én már másodszor csalódtam hatalmasat benne. Pedig mindig annyira pozitív lelkülettel érkezem ide.

Udvarház Vendéglő Hatvanban, a fa kedvelőinek!

A hatvani Udvarház Vendéglő nagyon kellemes hangulatú hely, egy gyönyörű téglából kirakott kandalló díszíti a vendégteret, a pult pedig farönkökből épült.

A Duna-part jobbat érdemelne – Széchenyi csárda

Gödön jártunk, megéheztünk, ezért kerestünk egy éttermet, ami a Duna partján van, így találtunk rá a Széchenyi csárdára, ahonnan végül felemás érzésekkel voltunk kénytelen távozni.

Egy templom, amely kerek Balatonfüreden

Balatonfüred központjában a Tagore sétánytól néhány méterre találkozhatunk a füredi Kerek templommal, amely igazán különleges kialakításának köszönhetően ragadhatja meg az erre járók figyelmét. Kerek kialakítású templomot ritkán lát az ember belföldön, így az én figyelmemet is felkeltette.

Túlértékelt strand Domonyvölgyben

A nyári hőségben hétvégén sokan leruccanak a Balatonhoz strandolni, azonban valamikor nincs kedve az embernek annyit autókázni, és a dugóban ülni egy napos strandolásért. Gödöllőn járva a hétvégén viszont semmiképp nem akartuk kihagyni a hétvégéi hűsölést, így strand után néztünk. Legközelebb a domonyit találtuk, így egy jó pár év kihagyás után meglátogattuk. Hát egészen más, mint ahogyan én emlékszek rá.

Építészetünk újabb ékköve – Váci Nagyboldogasszony-székesegyház

Vácon nagyon sok látnivaló vár mindenkire, már-már kevés is az egy nap arra, hogy megnézzünk mindent. Korábban írtam nektek a váci főtérről, most viszont arról a székesegyházról hoztam beszámolót, ami teljesen magával ragadott!

Ha Veszprémben ennél egy jót, ne hagyd ki a Maricát!

A Marica Étteremet Veszprém belvárosában találjuk meg jó megközelíthetőséggel. Az étterem nem csak remek kínálattal és finom ételekkel rendelkezik, de nagyon modern és menő helynek is számít. Az étlapot sem bonyolították túl, de humoros elnevezésű fogásaik meghozzák az ember kedvét, hogy itt egyen. Nos, ide tértünk be egy ebédre.