Helytörténeti kiállítás Örvényes képek

Miniversum Budapest, ahol elrepül az idő

Van egy hely a belvárosban, ahol felnőttként és gyerekként is jól fogsz szórakozni. Ha kíváncsi vagy Budapestre, Győrre, Ausztria városaira, akkor a Miniversumban megtalálod ezeknek a városoknak a százszorosan kicsinyített változatát. Szuper részletesen kidolgozott terepasztal, folyamatosan működő elemekkel, amelyeket akár Te is irányíthatsz.

Itt ehetsz a legolcsóbban Tihanyban

Tihany, mint tudjuk vendéglátás terén azért nem a legolcsóbb hely. A csárdák többségében jól főznek, és jó adagot kaphatunk, azonban nem ezer forintos áron. Próbáltunk olyan helyet keresni, ahol körülbelül ilyen áron is lehet enni Tihanyban. Megtaláltuk.

Szent Antal kápolna Badacsonyörs

A badacsonyörsi Páduai Szent Antal kápolnát 1816-ban építették, kissé eldugva a Badacsony oldalában. A templom manapság romos külsővel, mellette azonban egy kis csendes, rendezett parkkal rendelkezik.

A sushi fellegvára – Buddha Original

A sushizni vágyók és az autentikus thai ételek kedvelői között igen híres a Buddha Original. Budapesten több helyen is találkozhatunk az étteremmel, azonban mindegyik egy kicsit más milyen. Egy sushizás miatt választottuk mi is a Buddhát, ahol jó és rossz élményeink is voltak.

Petőfi iskolája Aszódon

Aszódon jártunk, ahol közúti táblák segítségével megtaláltuk a Petőfi Múzeumot, ennek pedig nagyon örültünk, el is mondom, hogy miért! Őszintén szólva nem a múzeumot kerestük, hanem a Podmaniczky-kastélyt, amit sajnos meg is találtunk…omladozva, elhanyagolva, látogatni sem lehet. Amikor elindultunk az autónk felé, megláttuk a múzeumot jelző táblát, és ha már a környéken voltunk, akkor utánanéztünk, milyen múzeum is lehet itt.

Mámai templomrom Balatonfűző

Kelet felé elindulva Balatonfűzőn is kutatni kezdtem a látnivalók után. Így futottam bele a Mámai templomromba, amely igen tartalmas történelmi múlttal rendelkezik. A romokat Jézus Szíve templom mellett találjuk meg.

Számtalan program az isaszegi Szobor-hegyen

Isaszegen éltem le eddigi életem felét, nagyon szerettem és szeretem is ezt a települést, ami nem olyan régen megkapta a város címet is. A későbbiekben több helyet is be fogok mutatni nektek, a sort a Szobor-heggyel kezdem!

Gyapjaszsák Sukorón – De mi is ez?

Ez az érdekes nevű képződmény, nem is gondolnánk, hogy milyen régről maradt természeti maradvány. A Velencei-tó környéke rendkívül gazdag természeti értékekben, ahol több részen egyedi és csoportos sziklaalakzatok, kőtengerek, gránitkapuk váltják egymást. A Gyapjaszsák is egy ilyen sziklaképződmény.

Fenyves Yacht Club Hotel, a Balaton egyik legsokoldalúbb szállodája

A Balaton partján számtalan jobbnál jobb hotelt találunk, legyen szó családi, vagy romantikus nyaralásról, baráti társasággal való kikapcsolódásról. A szállodák közül nehéz kiemelkedni, a Fenyves Yacht Club Hotelnek azonban mégis sikerült. Balatonfenyvesen, közvetlenül a parton várja egész évben vendégeit.

Budapest leghíresebb tere – Hősök tere

A főváros leghíresebb és legszimbolikusabb terén jártunk, amely a 19. század első évtizedében a honfoglalás ezeréves évfordulójának tiszteletéből épült. A tér egész történelmi múltunkat örökíti meg a legnagyobb magyar nevekkel. Utánajártunk pár érdekességnek a térrel kapcsoltban.