Idesüss büfé képek

A székelyek szent hegye - Madarasi-Hargita

Minden évszakban gyönyörű, de ősszel és télen a legszebb, ismerjétek meg ti is Erdély legcsodálatosabb hegyét, a Madarasi-Hargitát! A most következő cikkben elmondom nektek saját élményeimet, illetve megmutatom, milyen mesebeli látványt nyújt a nem mindennapi környék!

Tihanyi Apátság – Az egyik legjelentősebb történelmi emlékünk

Tihany amúgy is elragadó hely szerintem a Balatonon, levendulamezőinek, történelmi múltjának, és persze magának az elhelyezkedésének köszönhetően egyaránt. Az apátságot nem nehéz észrevenni, és szerintem minden magyar hallott már, vagy látott róla valahol képet. Most felfedeztük belülről és közelebbről.

Máriabesnyői Nagyboldogasszony Bazilika

Gödöllő egyik legszebb látványossága, mely a magyarországi Mária-kegyhelyek közül a második leglátogatottabb zarándokhely. Grassalkovich Antal alapította e máriabesnyői szent helyet; a község a régi templomromok eltakarítása közben akadt rá egy Mária-szobrocskára, mely Besnyőt kegyhellyé avatta. A kegytemplom 2008-ban kis bazilika rangot kapott.

Elegendő egy étteremben az étel minősége?

A gödöllői Pizza Palazzoban járva ez a kérdés fogalmazódott meg bennem egy vacsora alkalmával. Vajon tényleg elegendő, ha jó ételt kapunk? Őszintén szólva nem. Egy étterem színvonala rengeteg apróságon is múlik, amit a Palazzoban tapasztaltunk az nekünk volt kellemetlen.

A Mátra rejtett kincse – A Kisnánai vár

Magyarországon nagyon sok csodával találkozhatunk, ha nyitott szemmel járunk, mi szerencsére mindenre figyelünk, így bukkantunk rá a Kisnánai várra!

Túlértékelt strand Domonyvölgyben

A nyári hőségben hétvégén sokan leruccanak a Balatonhoz strandolni, azonban valamikor nincs kedve az embernek annyit autókázni, és a dugóban ülni egy napos strandolásért. Gödöllőn járva a hétvégén viszont semmiképp nem akartuk kihagyni a hétvégéi hűsölést, így strand után néztünk. Legközelebb a domonyit találtuk, így egy jó pár év kihagyás után meglátogattuk. Hát egészen más, mint ahogyan én emlékszek rá.

Szegedy Róza emlékei Badacsonyban

Szegedy Róza, mint Kisfaludy Sándor felesége, híres alakja lett a magyar történelemnek. Az író és felesége Badacsonyban is élt, melynek emlékeit a mai napig megtalálhatjuk a Szegedy Róza emlékházban. Az épületben a házaspár házát, és tárgyait csodálhatjuk meg a présházban, a Badacsony oldalában.

A Gödöllői Királyi Kastély

Gödöllő Budapesttől mindössze 30 kilométerre található, a Rákos-patak völgyében fekszik. Majd’ 40.000-es lélekszámával a környező települések központja. Leghíresebb látványossága a Gödöllői Királyi Kastély.

Az egyik legrégebbi cukrászda Baján, az Eötvös Kávézó & Cukrászda

Aki Baján jár és édességet kíván, az általában betér az Eötvös Cukrászdába, ami a főtértől vezető egyik kellemes kis sétálóutcában található. Minden évszakban nagyon hangulatos errefelé!

Drága élmény Füreden egy laza ebédért

A Prestige Bárba eléggé véletlenszerűen tértünk be ebédelni. A Füredi sétányon mászkálva a bazársor után kissé megéheztünk, és erre kerestünk olyan helyet, ahol egy laza ebédet ehetnénk. A Prestige Bár hatalmas terasza igen hangulatos berendezéssel, és hatalmas bárpultjával csalogató lehet a vendégek számára. Minket is becsábított hát.