Keresés

World Press Photo 2018

Meghökkentő képek a 2018-as World Press Photo kiállításon

2018.09.24.   SzSz

Figyelem, a következő cikk a nyugalom megzavarására alkalmas képeket tartalmaz!    Az idei World Press Photo kiállításon meghökkentő és gondolatébresztő fotókkal, illetve történetekkel találkozhatunk. A kiállítás lényege pontosan ez, hogy a hétköznapi emberek figyelmét kiragadja a valóságból, és...

Balatoni étterem

Allegro Cafe Veszprém – egy menza, se több, se kevesebb.

2018.07.13.   Máté Balázs, online marketing tanácsadó

De annak jó. És nem is drága. Az Allegro Cafe a veszprémi Tescoban sokak nagy kedvence. Mutatjuk az árakat, a véleményeket, és azt, hogy mikor menj oda enni, mikor ne. Képek, és beszámoló több látogatás alapján.

Kikapcsolódás Balaton

A mencshelyi Kossuth-kilátó

2018.08.31.   SzSz

A Balaton-felvidék sok kilátója közül talán a Kossuth-kilátó az egyik legkülönlegesebb. Mivel ez a kilátó messzebb található a Balatontól, így sokkal szélesebb panoráma nyílik a szemünk elé.

Vidéki kávézó

A környék egyik legrégebbi cukija – Pogonyi Cukrászda

2018.10.20.   Bohács Ádám

Először több mint húsz éve jártam itt, azóta sok minden változott kívül-belül, egy viszont változatlan maradt, az pedig nem más, mint a finom házi sütik és fagylaltok íze!

Vidéki látnivalók

A minden településnek példamutató Váci főtér

2018.10.11.   Bohács Ádám

Vác egy nagyon szép Duna-parti település, ami az évek során kivívta a Dunakanyar központja címet is, nem véletlen, hogy kedvelt idegenforgalmi célpont. Mi most a főterét mutatjuk be nektek, ami tényleg példaértékű lehet minden településnek!

Budapesti látnivaló

Egy különleges templom a Gellért-hegyben

2018.10.12.   SzSz

Budapest tele van szebbnél-szebb látnivalókkal, gyönyörű templomokkal és ikonikus jelképekkel. A Gellért-hegy lábánál, azonban egy olyan templom is helyet kapott, amelyet egy barlangból hoztak létre. Ezt a különleges épületet látogattuk meg most.

Felsőörsi prépostsági templom – a helyiek kis ékessége

2018.06.06.   SzSz

Felsőörs apró településén találhatjuk meg ezt a román-kori gyönyörű kis templomot a falu közepén lévő Dózsa téren. Már többször elhaladtunk a templom mellett autóval, azonban úgy döntöttük ideje lenne megcsodálni kívülről-belülről. A templom kívülről nézve vörös kőből épült, kissé romos külsejű,...

Johnny’s Bistro Veszprém – Brutál jó húsélmény

2018.06.14.   SzSz

A Johnny’s Bistro étteremlánc már 3 helyen megtalálható az országban, Mi a Veszprémben lévőt látogattuk meg. Farkas éhesen kutattuk fel Johnny bisztróját, a GPS kissé át is vert minket, és már alig vártuk, hogy leülhessünk és benyomjunk egy jó kézműves hamburgert.

Kikapcsolódás Vidéken

Pandúr Ökopark, ahol a gyerekeket a természet szeretetére tanítják

2018.11.29.   VZs.

A Pandúr-falu ökoparkot Baján, a Pandúr-szigeten találjuk, ahol jobb időben mezítlábas sétautat próbálhatunk ki. Az interaktív tanösvény a természet szeretetére neveli gyermekeinket.

Számtalan program az isaszegi Szobor-hegyen

2018.10.10.   Bohács Ádám

Isaszegen éltem le eddigi életem felét, nagyon szerettem és szeretem is ezt a települést, ami nem olyan régen megkapta a város címet is. A későbbiekben több helyet is be fogok mutatni nektek, a sort a Szobor-heggyel kezdem!

Kikapcsolódás Budapest

Felejthetetlen élmény – Hajókázás a Dunán!

2018.10.18.   Bohács Ádám

Születésnapom alkalmával barátnőm meglepett egy kis hajókázással, ennek pedig nagyon örültem, mivel mindenem a víz, imádom minden formában a tavakat, a folyókat és természetesen a tengert is!

Igazi pihenésre csábít az Orczy-kert

2018.10.17.   SzSz

A VIII. kerületi Orczy-kert vagy Orczy-park nem csak egy könnyed sétára alkalmas, hiszen foci-, kosárlabda és futópálya is helyet kapott területén. Emellett a gyönyörű csónakázótó, a szórakoztató helyiségek és a sétautak egyaránt kikapcsolódásra buzdítják az embert.

Hatvan város történelme – Hatvany Lajos Múzeum

2018.10.26.   SzSz

Hatvan városa igen nagy történelmi múltra tekint vissza, amelynek részleteit a Hatvany Lajos Múzeumban ismerhetünk meg. A múzeumban ezen kívül több állandó, és időszakos kiállítás helyet kapott, de többek között megismerhetjük a múzeum névadóját is. Meglátogattuk és felfedeztük a város történetét.

Kikapcsolódás Vidéken

Számtalan szórakozás a váci Duna-parton!

2018.10.11.   fö

Ha szeretnél egy csodaszép környezetben sétálni vagy bicklizni egyet, vagy áthajózni Tahitótfalura, akkor gyere te is a váci Duna-partra! Számtalan szórakozási lehetőség vár itt!

A történelmi Magyarország ezeréves határa

2018.10.31.   Bohács Ádám

Ismét egy kis részletet mutatok be nektek erdélyi túránkból, mostani cikkünkben a történelmi Magyarország ezeréves határáról ejtünk szót. Felemás érzések kerítettek itt magukba, egyrészt maga a hely csodálatos, a táj szinte megszólal, viszont ott volt bennünk az a nagyon rossz érzés, mely szerint ez már nem a...

Medvékkel körülvéve – Túra egy erdélyi erdőben

2018.11.18.   Bohács Ádám

Gyalog indultunk el, nem kellett volna, egy dolgot viszont megtanultunk: ne sétáljatok az erdélyi erdőben olyan nyugodtan!

Örök élmény – Hajókázás a Tisza-tavon

2018.11.19.   Bohács Ádám

Egy őszi napon gondoltunk egy nagyot, és elugrottunk a Tisza-tóhoz, hogy részt vegyünk egy tavi túrán. Mondanom sem kell, hogy nem bántuk meg döntésünket, nézzük, milyen élményekkel gazdagodtunk!

Budapesti látnivaló

Magyarok a harcban – Hadtörténeti Múzeum

2018.12.10.   SzSz

A Hadtörténeti Múzeum a Budai Várnegyedben található meg, ahol nagyon érdekes kiállításba ütköztünk. Aki szereti a történelmet, annak szinte kötelező program egyszer ellátogatni ide és megismerni a magyarok had történetét.

Vidéki kávézó

Pillangó Cukrászda Hatvan főterén

2018.11.14.   fö

Először azt hittük, hogy ez egy buszmegálló, de mikor közelebb mentünk, akkor láttuk meg, hogy ez a Pillangó Cukrászda Hatvan főterén. Kellemeset csalódtunk ezután.

Fót büszkesége – Szeplőtelen Fogantatás Templom

2018.11.07.   Bohács Ádám

Fót egyik legismertebb nevezetességét néztük meg egy kicsit közelebbről, ami pedig nem más, mint a Szeplőtelen Fogantatás Templom!

Vidéki látnivalók

Milyen egy barlangban élni? Mutatjuk!

2018.10.30.   Bohács Ádám

Egerszalókon jártunk, ahol többek között azt is megtudtuk, milyen egy barlanglakásban élni. Nagyon érdekes élményekkel gazdagodtunk, ide el kell mennetek nektek is!

Bivalyokkal ismerkedtünk - Kápolnapusztai Bivalyrezervátum

2018.10.09.   Bohács Ádám

Ismerősökkel úgy döntöttünk, hogy leugrunk egy kicsit a Balatonhoz, és most olyan helyeket nézünk meg, ahol korábban még nem jártunk. Így jutottunk el a Kápolnapusztai Bivalyrezervátumba!

Csalódások tömkelege – Vajdahunyadi vár

2018.10.31.   Bohács Ádám

Erdélyi túránk során meglátogattuk az igazi Vajdahunyadi várat, amit ott tapasztaltunk, azt nem is nagyon lehet szavakba önteni…Azért megpróbáltam leírni nektek…

Vidéki étterem

Erzsébet Sörkert, ami étterem, pizzéria és söröző is egyben!

2018.10.26.   fö

Ritka az a hely, amiről el lehet mondani, hogy étterem, pizzéria és egy söröző is egyben! Viszont aki egy finom pizza után egy jó pofa sört szeretne legurítani, az itt megteheti!

Az ősz egyik legjobb programja – Vácrátóti élmények

2018.09.26.   Bohács Ádám

Ha ősz, akkor színes lombok, gyönyörű növények, mesés tájak, nekem ez az egyik kedvenc évszakom, természetesen a tavasz után. Az évek során sok helyen jártam már ősszel is, de valahogy a Vácrátóti Botanikus Kertnél nem nagyon találtam szebbet, nézzük, mi vár itt ránk!

Szent Imre római katolikus, Piarista Templom Veszprém

2018.07.27.   SzSz

A Szent Imre piarista temploma legkésőbb épült templom, a veszprémi vár utcájában. Ettől függetlenül ezt a templomot se hagyjuk ki, mivel itt is csodás templombelsővel találkozhatunk. Nekem épp szerencsém volt, hiszen a templomban ingyenes kiállítást tartottak, így belépőjegyet nem kellett fizetnem.

Balatoni nevezetesség

Ha igazán különleges kikapcsolódásra vágysz – Fövenyes Kertmozi

2018.07.31.   SzSz

Fövenyes aprócska településén, a helyi templomon, és a strandon kívül még a Kertmozival találkozhatunk. Ez a hely, azonban remek szórakozási lehetőséget nyújt a betérő vendégek számára. Bájos kialakításával, igazán kellemes hangulatú, nyári esti filmvetítésekben lehet részünk.

Mámai templomrom Balatonfűző

2018.08.02.   SzSz

Kelet felé elindulva Balatonfűzőn is kutatni kezdtem a látnivalók után. Így futottam bele a Mámai templomromba, amely igen tartalmas történelmi múlttal rendelkezik. A romokat Jézus Szíve templom mellett találjuk meg.

Remek helyszín, remek kilátás Balatonalmádin

2018.07.23.   SzSz

Az Óvári Messzelátót nagyon könnyen megközelíthetjük, és gyönyörű kilátást is kapunk mellé. A Balaton-felvidék talán egyik legjobb kilátója, hiszen nem kell túráznunk érte, és mégis megkapjuk a csodálatos látványt.

Balatoni kávézó

Vega jégkrémet mindenkinek

2018.07.06.   SzSz

Az Anjuna Ice Pops lehet valakinek már ismerős Budapestről, azonban én még nem próbáltam. Füreden is megtalálhatjuk őket, szerintem remek üzletükkel. Nézzük mi is kapható náluk.

A világ legszebb földalatti helye – Parajdi sóbánya

2018.10.24.   Bohács Ádám

Erdélyi túránk egyik állomása volt a hazafelé tartó úton Parajd. Természetesen azért mentünk ide, hogy megnézzük a világhíres földalatti helyet, a Parajdi sóbányát! Nem bántuk meg a látogatást, olvassátok el élményeinket!

Veszprémi Tűztorony – A város őrszeme

2018.06.13.   SzSz

Veszprém egyik jelképe és legrégebbi épületei között van a Tűztorony, más néven Vigyázótorony, amely a belváros közepén található meg a Veszprémi Vár legszélén. A Tűztorony a város egyik legmagasabb pontja, amelyre felmászva beláthatjuk a Veszprém teljes egészét.

A Tihany mellett található csúcspont

2018.06.29.   SzSz

Sajkod egy Tihany melletti apró település, ahol megtalálhatjuk az Őrtorony kilátót. Az Apáti-hegy legmagasabb pontján gyönyörű kilátás nyílik a Balatonra, Tihanyra, és a környező településekre is. Az út kissé rögös felfelé, de hidd el megéri!

A Balaton keleti partrészén is találtunk csodás panorámát – Soós-hegyi kilátó

2018.08.02.   SzSz

Bár a Balaton északi partján, a dimbes-dombos vidéken rengeteg kilátó található, a keleti parton is érdemes körbenéznünk. Ahogyan haladunk délre a táj egyre jobban kiegyenlítődik síkká. Balatonkenesén viszont még csodás kilátásban lehet részünk.

Jézus Szíve templom Balatonfűző

2018.08.03.   SzSz

A balatonfűzői Jézus Szíve templom közvetlenül a Mámai templomrom mellett áll. A templomot a 20. században építették, amely azonban látszatra régebbinek tűnik.

Mintha a Petrányi családhoz mennél vendégségbe - Petrányi Pince – Csopak

2018.09.07.   Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Kevés jót tudok mondani a mai magyar pincér állományról. Nem így a csopaki Petrányi pince munkatársairól. Imádtam őket. De vajon maga a hely mennyire jó? Az ételek? A kilátás? Mutatom!

Mesés magyar tájon jártunk – bemutatjuk a dörgicsei Levendáriumot!

2017.06.04.   Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Toscana és Provence összekeverve a szívmelengető hazai, magyar tájjal: ezt találtuk Dörgicsén és egy gyönyörű levendulást. Mutatjuk, miért érdemes eljönnöd ide!

A székelyek szent hegye - Madarasi-Hargita

2018.09.27.   Bohács Ádám

Minden évszakban gyönyörű, de ősszel és télen a legszebb, ismerjétek meg ti is Erdély legcsodálatosabb hegyét, a Madarasi-Hargitát! A most következő cikkben elmondom nektek saját élményeimet, illetve megmutatom, milyen mesebeli látványt nyújt a nem mindennapi környék!

Kikapcsolódás Vidéken

Gyömrői Tófürdő - Jót jó áron!

2018.08.11.   Sz.F.

Megérkezett a nyár, már-már túlságosan is, éppen ezért úgy döntöttünk, hogy hagyjuk a munkát egy napközben, keresünk egy strandot, majd este dolgozunk! Választásunk pedig Gyömrőre esett, tapasztalatainkat megosztjuk most veletek!

Kikapcsolódás Balaton

Tényleg az alsóörsi a Balaton egyik legjobb strandja?

2018.08.07.   Czifra Zsófia

Talán valamikor márciusban jártam legelőször az alsóörsi strandon, persze csak a parton sétálgatni. Nyilván egy lélek sem járt arra, egy kicsit élettelen volt az egész. Ez a kép maradt meg még márciusról, amit aztán a nyár teljesen felforgatott.

Egy kilátó, amely szinte egy egész utcát magába foglal

2018.08.03.   SzSz

Balatonakarattya és Balatonkenese a déli part felé közeledve az utolsó két olyan település, ahonnan még igazán gyönyörű kilátásban lehet részünk. Itt a hatalmas löszfalról nyílik egy utca, vagyis a Kisfaludy-kilátó, ahonnan csodálhatjuk a Balaton szépségét.

Országunk legjelentősebb copfstílusú épülete – Püspöki palota

2018.08.06.   SzSz

A fehérvári püspöki palota Magyarország egyik legjelentősebb copfstílusú épülete. A palota előtt találhatjuk meg az Országalmát, amely szintén Szent István nevéhez is fűződik. A palota olyan nevezetességekkel is büszkélkedik, mint a Püspöki könyvtár, amelyben körülbelül 40.000 középkori kódexet és...

Budapesti étterem

Egy tökéletes hely a levezetésre - borkedvelőknek

2018.10.01.   SzSz

A Kadarka Borbár a budapesti forgatag közepén a Király utcában helyezkedik el. A hely szinte mindig tömve van, így asztalfoglalás nélkül péntek vagy szombat este szinte lehetetlen asztalt találnunk. Mi egy előre megbeszélt találkozó keretében választottuk a Kadarkát a péntek esti kikapcsolódásra.