Menzaélmények széles választékban

Gödöllő városában sok lehetőségünk adódik, ha ebédelni szeretnénk. Több vendéglátóhelyen is kínálnak napi menüket, a Mensa Bistro azonban főleg erre specializálódott. Naponta többféle menüvel készülnek, amelyből szinte mindenki talál magának megfelelőt.

Üvegtigris Büfé – Füred „törzs” lángosozója

Az Üvegtigris Büfét Balatonfüreden a Zátonyi Ferenc sétányon találhatjuk meg, amely a Tagore sétány folytatása. Pontosan itt sétálgatva éheztünk meg egy jó lángosra, hát kutatni kezdtünk, hol kaphatnánk. Érdekes, hogy a sétányon ez volt az egyetlen hely, ahol ki volt írva nagy betűkkel a Lángos szó. Így érkeztünk meg ehhez a kissé eldugott büféhez.

Szent István Egyetem, Gödöllő

Gödöllő egyetlen felsőoktatási intézménye, mely anno 2000-ben az Állatorvostudományi Egyetem, a Gödöllői Agrártudományi Egyetem, a Kertészeti és Élelmiszeripari Egyetem, a Jászberényi Tanítóképző Főiskola és az Ybl Miklós Műszaki Főiskola összevonásával alakult meg.

Vajon tényleg az egyik legjobb balatoni cukrászda a Móló Cukrászda?

A Móló Cukrászdát Révfülöpön találjuk meg a móló kezdeténél. A cukrászda nem túl nagy, viszont annál hangulatosabb. Vintage stílusa, és az egész hely atmoszférája bevonzza az embert. Lássuk, nekünk hogyan tetszett.

Egy templom és egy emlékpark Örvényesen

Örvényesen sok látnivaló akad, ahhoz képest, hogy a falu mennyire kicsi. A látnivalók egymástól nagyon közel helyezkednek el, így könnyű dolgunk van látogatóként.

Ahol minden magyar szíve megfájdul – Trianon Múzeum

Várpalotán jártunk, ahol megtekintettük a sok-sok ostromot megélt Thury-várat, majd a Trianon Múzeumot. Mondanom sem kell, hogy minden fájt, amit itt láttunk…

Trattoria La Mamma

A nemrégiben, körülbelül 2 hónapja nyitott Gödöllő új és egyetlen olasz éttermét próbáltuk ki. Szombat késő délutánra foglaltattunk asztalt, biztos, ami biztos alapon. A kipróbálás előtt feltérképeztük a hely közösségi oldalát, ahol rengeteg pozitív véleményt olvashattunk. Bár volt pár igen aggasztóan negatív is, de többségében dicséreteket láttam. Ennek tükrében indultunk neki az étteremnek.

Sok vendég, jó pizza, vegyes érzések

Az Arany Csillag Pizzériát Balatonfüreden egy vacsora alkalmával látogattuk meg. A helyet előre kinéztük, hogy hol kaphatunk vajon jó pizzát. Sokan dicsérték, így erre az étteremre esett a választásunk. Vajon hogyan sikerült a hely tesztelése?

Ha napi menü, akkor ne a Coralt válaszd

A Coralt szeretik Gödöllőn, úgy általában meg is vannak vele elégedve. Persze ez nem a napi menüire vonatkozik, hanem az á la carte étkezésre, ami azért merőben más, mint a pár száz forintos, esetleg egy ezresbe kerülő napi valami. Lássuk, hogy miért!

A balatonkenesei Tájház, amely biztosan lenyűgöz

Kenesén járva tudtam, hogy találkozhatok itt népi hagyományokkal a Tájház keretében, ami már volt az Év Tájháza is 2011-ben. Az egykori népi lakóház tele van történelmi emlékekkel, tárgyakkal, amik a műemlékek kedvelőinek biztosan tetszeni fog. Engem is lenyűgözött.