Keresés

Parti strandbüfé

Vegyes érzések a Parti Strandbüfével kapcsolatban

2018.08.14.   SzSz

Ritka manapság az olyan büfé, ahol ételallergiások számára is kaphatóak ételek. Egy büfé lényege pont a jó kis szénhidrátos strandkaja, amely egészségtelen, és tuti hízni fogsz tőle. Nos, Balatonalmádiban a Wesselényi strandon találtunk olyan helyet, ahol figyelnek legalább az ételérzékenyekre.

Balatoni büfé

Hatalmas koppanás a Kürtőskalács büfében az almádi strandon

2018.08.13.   SzSz

A kürtőskalács az a magyar édesség, amit én minden évszakban szívesen megeszek. Bár téli édességnek számít, és forrón, gőzölögve a legjobb, nyáron is meg szoktam kívánni. Pláne már kapható fagyis változatban, amitől nyári finomság lesz. Sok strandon kapható kürtőskalács eredeti verzióban, ahogy a Balatonalmádi strandon is.

Balatoni büfé

Hamikáztunk a csopaki strand Hamika büféjében

2018.08.13.   SzSz

A Csopaki strandon járva megkívántuk a lángost, így feltérképeztük a büfékínálatot. Az első, ami utunkba esett az a Hamika büfé volt. Bár láttuk, hogy nagy a sor, mégis beálltunk egy lángosért. Lehet talán pont emiatt.

Itt ehetsz a legolcsóbban Tihanyban

2018.08.10.   SzSz

Tihany, mint tudjuk vendéglátás terén azért nem a legolcsóbb hely. A csárdák többségében jól főznek, és jó adagot kaphatunk, azonban nem ezer forintos áron. Próbáltunk olyan helyet keresni, ahol körülbelül ilyen áron is lehet enni Tihanyban. Megtaláltuk.

Ilyen egy jó büféélmény

2018.08.14.   SzSz

A káptalanfüredi strandon járva megéheztünk délben, így valamilyen ebéd után indultunk. A strandon összesen 4 büfé kínálata közül válogathatunk. Én mindenképp valami laza ebédre vágytam, így olyan helyet kerestem, ahol jó áron, finomat ehetnék. A Napsugár büfé kapóra is jött.

Balatoni büfé

A káptalanfüredi strand névtelen, cuki büféje

2018.08.14.   SzSz

A büfék között kutatva a standon találtunk egy nagyon szimpatikus helyet, aminek azonban sajnos a nevét nem sikerült felfedeznünk. Mivel nincs sem kiírva, sem a Google Maps-en nem található, így én Tündér büfének hívnám leginkább. De miért ennek?

1970.01.01.

Balatoni büfé

Az új büfé a balatonboglári Platán strandon

2018.08.27.   SzSz

A balatonboglári BB szüreti fesztiválra már pár éve visszatérő vendég vagyok, így a boglári Platán strandot, és az ott lévő büféket egész jól kiismertem. Idén nyáron szintén a szüreti fesztivál idején lent jártam, és egy új büfét fedeztem fel a büfésoron. Utolsó napunkat itt töltve próbáltuk ki, és...

A Budatava strand Idesüss büféje

2018.08.27.   SzSz

Az Idesüss büfé az a hely, amely próbálja a modern büfé jelleget hozni, nem csak ételeivel, hanem megjelenésével is. Nekünk kellemes, és nem kellemes élményünk is volt velük. Lássuk, milyen volt pontosan.

Balatonfüred Burgerbárját újra teszteltük

2018.08.09.   SzSz

Hamburgert készíteni annyira nem nehéz. Bár igen könnyen kaphatunk büfék körében pocsék hamburgert. A Balaton mellett lehet, sokan már unják a lángost, a hekket, ezért kínálnak a legtöbb büfében amerikai streetfoodot is. Balatonfüreden azonban van egy hely, ahol friss húspogácsából készülnek a hambik. Egyszer...

Guruljon az Élet: Egy hely tényleg mindenkinek

2018.08.02.   SzSz

Begurultunk mi is a Guruljon az Életbe, Csopak és Balatonfüred határán. Az útszéli hely legfőképp a bringásoknak jöhet jól, hiszen a bicikliút mellett egy jó kis pihenőhely lehet számukra. Az étterem, vagy inkább pihenőhely igazán egyedi és különleges, lássuk miért.

Bájos piknikező a Tagore sétányon

2018.07.03.   SzSz

A Piknik Büfét a Tagore sétányon bandukolva találtuk meg. Először sétálgatás közben nézegettük a helyeket, hova is kellene beülni egy lángosra. Vannak szimpatikus helyek, de valami olyat kerestünk, ahol nagyon tömegbe se ütközünk, és talán még jó áron is ehetünk.

Katamarán Étterem – A tihanyi strand egyetlen büféje

2018.06.21.   SzSz

A tihanyi Napsugár Beach egyetlen helye, ahol ehetünk, azonban az ember nem bánja meg. Ha nem készültél semmilyen csomagolt elemózsiával, akkor itt bátran fogyaszthatsz a bőséges kínálatból.

Gabi Büfé – Fedezzük fel a Kisfaludy strand büféit

2018.06.20.   SzSz

Nyilván ha az ember strandra megy vagy csomagol otthon magának szendvicseket és hatalmas hűtőtáskával érkezik, vagy nincs más, mint enni valahol egy igazi strandkaját. Szerintem a legtöbben inkább az utóbbi verzióba tartoznak, ahogyan persze én is.

Balatoni büfé

Kelén grillterasz - Strandbüfé vagy sem?

2018.07.18.   SzSz

Balatonfüreden járkálva rengeteg büfével találkozunk, és a Tagorén sétálgatva is nehezen dönti el az ember, melyik helyet válassza ebéd szempontjából. Vannak helyek, amelyek első ránézésre tetszenek, aztán csalódás lesz a vége. A Kelén grillterasz is elsőre jónak tűnt, így betértem. Lássuk mit tapasztaltunk.

Balatoni büfé

Ne bízzuk magunkat a tömegre, ha büfét választunk

2018.07.23.   SzSz

Füred is mint tudjuk telis-tele van büfékkel. Az Eszterházy strandon járva délután környékén már megéheztünk így a büfésoron kezdtünk el körbenézni. A strandon lévő büféket egyébként a Tagore sétányról is ugyanúgy elérjük, tehát nem muszáj strandbelépőt fizetni, ha kipróbálnád valamelyiket. Nos, mivel...

Teszteltük a népszerű Aszófői Halsütőt

2018.07.31.   SzSz

A közösségi médiában utána olvasva elég sokan dicsérik az Aszófői Halsütőt. Persze van egy-két bosszankodó kommentelő is, de a jók vannak többségben. Erre felbuzdulva, úgy gondoltam, jobb, ha megnézzük és teszteljük.

Folytatjuk a Tagore sétány felfedezését a Waikiki Bisztróval

2018.07.25.   SzSz

A Tagore sétányon lassan, de biztosan felfedezzük az összes büfét, és bisztrót. Voltak rossz élményeink, és jók is, de nemsokára kialakul a pontos kép, hogy melyik helyet érdemes választani. Most a Waikiki Bisztrót céloztuk meg, ami kicsit túlmutat már a büfén, de még nem hívnám étteremnek.

Ne higgyünk a külcsínnek

2018.07.24.   SzSz

Igen, vannak helyek, amelyekre ránéz az ember, és úgy érzi ez tuti jó lesz. Igényes, modern környezet, kellemes hangulat. A Bliss Bistrot is ez jellemzi első ránézésre, azonban nem minden a külcsín.

Üvegtigris Büfé – Füred „törzs” lángosozója

2018.06.12.   SzSz

Az Üvegtigris Büfét Balatonfüreden a Zátonyi Ferenc sétányon találhatjuk meg, amely a Tagore sétány folytatása. Pontosan itt sétálgatva éheztünk meg egy jó lángosra, hát kutatni kezdtünk, hol kaphatnánk. Érdekes, hogy a sétányon ez volt az egyetlen hely, ahol ki volt írva nagy betűkkel a Lángos szó. Így...