Keresés

Összesen: 24 találat.

Go-Ride Balatonfüred
Balatoni nevezetesség

Az elektromos roller nem a legbiztonságosabb

2018.07.16.   SzSz

Jó a környezettudatosság meg minden, de azért biztonságosnak nem állítanám a Go Ride rollereit, vagy hívhatjuk biciklinek is őket. Az elképzelés jó lenne, viszont lenne pár dolog, amire jobb lenne odafigyelni.

Kávéznál Miskolc felett? - Ellátogattunk az Avasi Kilátó Kávézóba

2019.06.04.   Törzsök Emese

A 72 méter magas Avasi Kilátó Miskolc egyik jelképének számít, ahol a 70’-es 80’-as években kávézó is működött, amely a 90’-es évek elején bezárt. 2017-ig nem is üzemelt egyáltalán. 2017-ben teljesen felújították a helyet, így újra megnyílt a kávézó az Avasi Kilátóban.

Kikapcsolódás Budapest

Felejthetetlen élmény – Hajókázás a Dunán!

2018.10.18.   Bohács Ádám

Születésnapom alkalmával barátnőm meglepett egy kis hajókázással, ennek pedig nagyon örültem, mivel mindenem a víz, imádom minden formában a tavakat, a folyókat és természetesen a tengert is!

Vidéki kávézó

Dédi Házi Czukrászata, az igazi retro cukrászda!

2018.10.18.   fö

Mintha tényleg a nagyihoz vagy a dédihez érkeztünk volna egy kis nassolásra, olyan volt ez a cukrászda. Nem csak a hely jelleme miatt, hanem a sütemények íze miatt is!

Kikapcsolódás Budapest

A Zugligeti libegő, tökéletes panorámával

2018.10.01.   SzSz

A libegő története majdnem száz évvel ezelőtt kezdődött, azonban még csak 48 éve működik. A Zugligeti libegő a mai napig nagyon népszerű a turisták és kirándulók körében. Nem csak szállítóeszközként funkcionál, hanem remek program is lehet barátainkkal, párunkkal.

Az ősz egyik legjobb programja – Vácrátóti élmények

2018.09.26.   Bohács Ádám

Ha ősz, akkor színes lombok, gyönyörű növények, mesés tájak, nekem ez az egyik kedvenc évszakom, természetesen a tavasz után. Az évek során sok helyen jártam már ősszel is, de valahogy a Vácrátóti Botanikus Kertnél nem nagyon találtam szebbet, nézzük, mi vár itt ránk!

Vidéki étterem

Több, mint egy kifőzde? – Napsugár Étterem

2018.11.07.   SzSz

Gödöllő szélén van egy étterem, amely már régóta a helyiek egyik kedvenc kifőzdéje. A Napsugár Étterem napi menüs kifőzdéjét sokan szeretik és rendszerint tömegek sorakoznak a bejáratnál. Az étterem már több átalakításon átesett, és tulajdonosváltás is történt. Most megnéztük az étterem megújult konyháját.

Budapesti étterem

PadThai, a thai gyorsétterem

2018.11.12.   SzSz

A PadThai filozófiája, hogy minőségi ételeket kínáljon, gyorsan, a thai autentikus konyha keretében. Étteremláncuk Budapest több pontján is megtalálható, és nagyjából mindegyik stílusa és hangulata ugyanolyan. Mi most az Egyetem téren lévő éttermükbe látogattunk el, igencsak csúcsidőben.

Ide érdemes kitérni - Nógrádi vár

2020.02.28.   SzSz

Szlovákiába menet pillantottuk meg a Nógrádi vár tábláját először. Sokat nem hallottunk még róla, így kicsit utánanéztem és úgy döntöttünk hazaféle mindenképp megállunk megnézni. Nem csalódtunk a döntésben!

Vidéki kávézó

Tényleg a Desszertem Miskolc legjobb cukrászdája?

2019.05.20.   Törzsök Emese

A Desszertem a Miskolci Nemzeti Színház közvetlen szomszédságában, egy belső udvarban található, ahová akkor érdemes betérni, ha valódi édes élményre vágysz! Mutatjuk, hogy miért!

Kikapcsolódás Vidéken

A csupa nagybetűs állatkert – Felsőlajosi Magán Zoo

2018.11.22.   Sz.F.

Tóth Tibor kezdeményezésére, állami és egyéb támogatások nélkül épült meg Felsőlajoson egy aranyos, kulturált, és egyben nagyon szép állatpark, gyertek velünk ti is a Magán Zoo-ba!

A megújult gödöllői főtér

2018.09.11.   SzSz

A tavaly lebontott életveszélyes városháza helyén végre megnyitott az új főtér, amely igazán családbarát lett. Sokan felháborodtak, hogy nem új városháza lesz építve a régi helyén, hanem az önkormányzat más tervekkel állt elő. Most megnéztük a végeredményt.

Kikapcsolódás Balaton

A füredi Kalandpart, ahol garantált a szórakozás

2018.08.29.   SzSz

Balatonfüreden a sok programlehetőség választható, a strandolás és a kirándulás mellett kalandokban is részünk lehet. A Brázay Kalandpart, nem csak egy kalandpark, hanem strandolni is tudunk és a gyerekeket játszóház várja.

Bodorka Balaton Aquarium - A balatoni élővilág felfedezése

2018.06.19.   SzSz

A Bodorka Aquarium remek program lehet a család számára, akik kedvelik a vízi élővilágot, esetleg a horgászatot, vagy csak szeretnék felfedezni a Balatonban élő halfajokat. A Balaton partján sétálgatva könnyen elérhetjük az Bodorka Aquariumot, és a belépőért sem kell sokat fizetnünk.

Balatonfüredi Krisztus Király plébániatemplom – A piros templom

2018.06.18.   SzSz

A Balatonfüredi Krisztus Király plébániatemplom, vagy más néven Római katolikus plébánia templom Balatonfüreden a Szent István téren található. A templom nevéből is adódóan római katolikus vallású, és a helyieknek minden nap 7:15 perckor misét tartanak.

Veszprémi Állatkert – A remek élményért

2018.06.14.   SzSz

Az idén augusztusban 70 éves veszprémi állatkertet látogattuk meg. Az állatkert a Balatontól mindössze 15 kilométerre helyezkedik el, és jól megközelíthető. Aki autóval érkezik, könnyen megtalálja, mivel a városban sorra elhelyezett Zoo feliratú táblák segítik mutatni a megfelelő utat egészen az állatkertig. Az...

Balatoni étterem

Ham&Ham Burgerbár, ahol frissen készül a húspogácsa

2018.04.17.   CZs

Milyen választási lehetőségeink vannak, ha a Balaton partján egy finom hamburgert szeretnénk elfogyasztani? Valljuk be, a kis büfék, kevésbé minőségi alapanyagokkal, ugyanakkor igen kedvező árakkal gyakran képezik választásunkat. A Ham&Ham Burgerbár Balatonfüreden ennél azonban sokkal több.

Balatoni étterem

A legenda nyomában, legendás ételekkel

2018.06.27.   SzSz

Tihanyban rengeteg Csárdába futhatunk bele, de ahogy velünk is megesett nem mindegyikbe néztünk volna be szívesen. Ez a hely azonban valamiért megragadott minket első ránézésre, és nem is csalódtunk. Magyaros ízek, nagy adag ételek, minden, ami csak kellhet.

Balatoni nevezetesség

Holnap startol az idei Kékszalag

2018.07.25.   SzSz

2018. Július 26-án indul az idei Kékszalag vitorlás verseny a Balatonon. Az idei verseny különlegessége, hogy jubileumi 50. Kékszalaghoz érkeztünk, emiatt számos program várja a Balatonfüredre látogatókat a parton. Holnap a magyar vitorlázás és a Balaton ünnepén több, mint 600 hajó fog elstartolni Balatonfüredről.

Kipróbáltuk Miskolc legújabb kávézóját a Mokka Coffee & Panini Bart

2019.04.30.   Törzsök Emese

2019 februárjában adták át Miskolc legújabb kávézóját a Mokka Coffee & Panini Bart. A hely nevéből adódóan itt minden a kávé szeretetéről szól, de a széles kávékínálat mellett frissen készült paninikkel, kézműves-, glutén-, illetve cukormentes süteményekkel is várják az idelátogatókat.

Tihanyi kálvária a Visszhang-dombon

2018.08.10.   SzSz

A tihanyi Kálváriát a Visszahang dombon találjuk meg, az Echo étteremtől egy pár perces sétára. Nem csak történelmi emléke miatt érdemes ide feljönnünk, hanem a látvány miatt is.

Vidéki látnivalók

Európa egykori legnagyobb bazilikájának romjai

2018.08.07.   SzSz

Székesfehérvár igen gazdag történelmi emlékekben. Köztük megtalálhatjuk az egykori szakrális központ romjait is a belvárosban. A középkori romoknál volt az egykori bazilika, ahol 38 király koronázása történt meg anno.

Magyarország egyik legnagyobb katedrálisa

2018.08.06.   SzSz

Székesfehérvár fő jelképe, és történelmi magva a székesegyház alapjain van. A városban járva rengeteg látnivalóban lehet részünk, és utunk során sok történelmi emlék jön velünk szemben a belvárosban. A Szent István-székesegyház az egyik, amit semmiképp se hagyjunk ki.

A Balaton-felvidék legjellegzetesebb vára – A Kinizsi Vár

2018.08.31.   SzSz

A vár a nevét Mátyás király legendás hadvezéréről, Kinizsi Pálról a híres törökverőről kapta, aki minden csatáját győztesen vívta meg. A vár tökéletes látnivaló lesz kicsiknek, és nagyoknak egyaránt, hiszen nem csak történelmi értékével, ereklyéivel várják a látogatókat, hanem izgalmas programokkal is.