Keresés

Budatava strand Balatonalmádin

Furcsa nevű strand Balatonalmádin

2018.08.27.   SzSz

Balatonalmádin 3 kiépített stranddal is találkozhatunk, amelyek közül eddig mind más miatt tetszett számunkra. A Budatava strand, viszont nem a legkellemesebb élményt nyújtotta számunkra strandok terén. Hogy miért?

Budapesti látnivaló

Óbuda - Amfiteátrum

2017.10.17.   Kósa Krisztina, újságíró

Aki Óbudán él, esetleg a környéken lakik, és sokat jár erre, annak nem kell bemutatni a III. kerületet, hiszen olyan történelmi múltja van, amellyel úton-útfélen szembesülünk rohanó világunkban is. Így van ez az Amfiteátrummal is, hiszen a látványos katonai gyakorlótér ma is szerves része az óbudaiak életének.

Kikapcsolódás Budapest

Miniversum Budapest, ahol elrepül az idő

2018.10.03.   SzSz

Van egy hely a belvárosban, ahol felnőttként és gyerekként is jól fogsz szórakozni. Ha kíváncsi vagy Budapestre, Győrre, Ausztria városaira, akkor a Miniversumban megtalálod ezeknek a városoknak a százszorosan kicsinyített változatát. Szuper részletesen kidolgozott terepasztal, folyamatosan működő elemekkel, amelyeket...

A Bakony kincse: a Cseszneki vár

2017.09.05.   SZ.F.

Csesznek Veszprém-megyében fekszik, a festői Bakony hegységében. A község várromjáról híres, ami igen népszerű turista célponttá teszi a helyet. A várban szabadtéri rendezvényeket és fesztiválokat szoktak tartani. A vár nincs messze Veszprémtől, a királynék városától.

Téli romantika a Bakony lábánál

2020.02.21.   CZs

Csak néhány romantikus napra vágytunk kettesben az év eleji hajrá után. Olyan helyre akartunk menni, ahol 1) ki sem kell mozdulnunk a hotelből, 2) ahol még nem jártunk. Mindkettő összejött. Az ajkai Kristály Hotelben töltöttünk 3 romantikus napot, és minden pillanatát imádtuk.

Vidéki büfé

Sós és édes paLaCsinták Gödöllőn

2018.10.17.   SzSz

Nemrégiben nyílt meg Gödöllő belvárosában a LaCsinta, amely a palacsintázás új formáját hozza. Kérhetünk sósat, édeset és persze összerakhatjuk a saját elképzelésünket is. Kipróbáltuk ezt az új „gyors büfét”, ami újdonságot hozott a helyieknek.

Vidéki étterem

Halászkert Étterem dunai kilátással Vácon!

2018.10.12.   fö

Egy kellemes Duna-parti vendéglő Vácott, ahol az ételek finomak, a kiszolgálás gyors és precíz, választék van bőven, kár, hogy egy ilyen végzetes hibát követtek el...

Kikapcsolódás Budapest

Felejthetetlen élmény – Hajókázás a Dunán!

2018.10.18.   Bohács Ádám

Születésnapom alkalmával barátnőm meglepett egy kis hajókázással, ennek pedig nagyon örültem, mivel mindenem a víz, imádom minden formában a tavakat, a folyókat és természetesen a tengert is!

Budapesti látnivaló

A IX. kerület különleges temploma, a Páli Szent Vince-plébániatemplom

2018.11.21.   fö

Ferencváros legcsodálatosabb templomát nézhetitek meg, a Páli Szent Vince-plébániatemplomot. Még nincs 100 éves sem, mégis robosztus termete és különleges, neoromán építészeti stílusa miatt mindenki megcsodálja.

Vidéki kávézó

Tényleg a Desszertem Miskolc legjobb cukrászdája?

2019.05.20.   Törzsök Emese

A Desszertem a Miskolci Nemzeti Színház közvetlen szomszédságában, egy belső udvarban található, ahová akkor érdemes betérni, ha valódi édes élményre vágysz! Mutatjuk, hogy miért!

Kikapcsolódás Vidéken

Pandúr Ökopark, ahol a gyerekeket a természet szeretetére tanítják

2018.11.29.   VZs.

A Pandúr-falu ökoparkot Baján, a Pandúr-szigeten találjuk, ahol jobb időben mezítlábas sétautat próbálhatunk ki. Az interaktív tanösvény a természet szeretetére neveli gyermekeinket.

Kikapcsolódás Balaton

Advent a Balatonnál – Télen is tartogat meglepetéseket a magyar tenger!

2018.11.26.   Bohács Ádám

Egyre többen tudják, hogy a Balaton nemcsak nyáron kínál remek időtöltési lehetőségeket, hanem télen is! Rengeteg program vár itt minden korosztályra az adventi időszakban, most meg is mutatjuk nektek a legjobbakat!

Quad élmények Domonyvölgyben

2018.09.24.   SzSz

Ki ne szeretne néha kilépni a komfortzónájából és új dolgokat kipróbálni? A quadozás pontosan egy ilyen élménynek számíthat. Valakinek extrém, valaki imádja az adrenalint. Most kipróbáltuk mi is milyen egy igazi VadQuad élmény Domonyvölgyben.

Budapesti büfé

Saláta minden mennyiségben – Salad Box

2018.11.19.   SzSz

A Salad Box franchise lánca biztosan sokaknak ismerős lehet. Budapesten és az ország több pontján is megtalálhatóak, köztük a legnagyobb bevásárlóközpontokban. Aki odafigyel az alakjára, annak a legjobb választás lesz, hiszen ezernyi féle salátát kínálnak a vendégek számára gyorsétteremként. Mitől vált ennyire...

A mencshelyi Kossuth-kilátó

2018.08.31.   SzSz

A Balaton-felvidék sok kilátója közül talán a Kossuth-kilátó az egyik legkülönlegesebb. Mivel ez a kilátó messzebb található a Balatontól, így sokkal szélesebb panoráma nyílik a szemünk elé.

Oxigén Hotel**** Superior Family & Spa, egy varázslatos wellness hotel vidéken

2018.04.05.   CZs

Ha valahova érdemes ellátogatni családosan, az az Oxigén Hotel**** Superior Family & Spa, Noszvajon. Nem csupán a hotel kínálta lehetőségek erősítik ezt az állítást, de a környéken elérhető programok is.

Budapesti kávézó

Café de Paris - egy kis Franciaország Budapest közepén

2017.10.27.   Kósa Krisztina, újságíró

A Café de Paris sokban hasonlít az igazi Párizsra, és ez alatt értem most azt is, hogy nem a legtisztább hely, ahol valaha voltam, és a felszolgált étellel is akadtak azért gondok.

Balatoni étterem

A Lepke Étterem Tihanyból

2017.07.20.

Sok nagyon jó étterem van a Balaton körül, melyek közül mi is sokat kipróbáltunk. A Tihanyi Lepke Étteremben jártunk és elmeséljük őszinte tapasztalatunkat róla.

Budapesti étterem

Guru

2017.10.19.   Kósa Krisztina, újságíró

Sok ember tolong bent és a pultnál is, igazi tömeg. Teljesen pozitív lenne ez a nagy érdeklődés, ha nem egymás mellé nyomorított asztalok közt kellene helyet keresgélni az amúgy is elég szűkös beltérben. De persze ne legyen elégedetlen az ember lánya, hátha most jobb élmény lesz a Guru, mint négy éve volt…

Balatoni kávézó

Helyben sütött sütemények Balatonarácson

2018.07.25.   SzSz

Balatonarács, Balatonfüred részeként tartják számon, azonban meglehetősen érezhető a település különbsége. Arácson érezhetően barátságosabbak az emberek, és az környező utcák, épületek is mások. Itt találjuk a szép Arácsi Cukrászdát, amelyet most kipróbáltunk.

Vidéki látnivalók

Modern kilátó a Gulya-domb közepén

2018.07.30.   SzSz

A Gulya-dombi parkerdőben sétálgatva kellemes kikapcsolódásban lehet részünk. A tanösvény és a természet szépsége igazán megnyugtató. Itt épült 2 éve egy igen modern stílusú kilátó, a kirándulók számára.

Vidéki látnivalók

A világ legnagyobb porcelángyűjteménye Herenden

2018.08.17.   SzSz

A herendi porcelángyár az egész világon ismert, és mai napig nagyon keresettek termékeik főleg külföldön. A Herendi porcelán egy igazi kuriózum, amely értéke nem csak a magyarok körében jelentős. Ellátogattunk hát a porcelánmúzeumba, ahol rengeteg érdekességet láthattunk.

Balatoni büfé

Vegyes érzések a Parti Strandbüfével kapcsolatban

2018.08.14.   SzSz

Ritka manapság az olyan büfé, ahol ételallergiások számára is kaphatóak ételek. Egy büfé lényege pont a jó kis szénhidrátos strandkaja, amely egészségtelen, és tuti hízni fogsz tőle. Nos, Balatonalmádiban a Wesselényi strandon találtunk olyan helyet, ahol figyelnek legalább az ételérzékenyekre.

Kikapcsolódás Vidéken

Gyömrői Tófürdő - Jót jó áron!

2018.08.11.   Sz.F.

Megérkezett a nyár, már-már túlságosan is, éppen ezért úgy döntöttünk, hogy hagyjuk a munkát egy napközben, keresünk egy strandot, majd este dolgozunk! Választásunk pedig Gyömrőre esett, tapasztalatainkat megosztjuk most veletek!

Természetes környezetben a Miskolci Állatkert

2018.09.18.   SzSz

Állatkertek és vadasparkok terén egyelőre nem bővelkedek élményekből, de ezt a kört is egyre inkább szélesítem. Eddig csak a budapesti és a veszprémi állatkerthez volt szerencsém, illetve a veresegyházi medveotthonhoz. Most a miskolci vadasparkba is eljutottam, ahol újabb élményekkel gazdagodtam.