Keresés

Balatonkenese Soós-hegyi kilátó

A Balaton keleti partrészén is találtunk csodás panorámát – Soós-hegyi kilátó

2018.08.02.   SzSz

Bár a Balaton északi partján, a dimbes-dombos vidéken rengeteg kilátó található, a keleti parton is érdemes körbenéznünk. Ahogyan haladunk délre a táj egyre jobban kiegyenlítődik síkká. Balatonkenesén viszont még csodás kilátásban lehet részünk.

Budapesti látnivaló

A legkülönlegesebb épületegyüttes Budapesten

2018.11.23.   SzSz

A Városliget egyik legszebb látnivalóját a Vajdahunyadvárat szinte mindenki ismeri. A vár télen-nyáron gyönyörű és különleges építményegyüttese tökéletes programválasztás lehet nem csak a turistáknak.

Csodás kilátás Balatonfüreden

2018.07.17.   SzSz

Nem is gondolná az ember, hogy Balatonfüreden mennyi lehetősége van a kikapcsolódásra. Ne csak a strandolásra, és a büfékre gondoljunk, hanem rengeteg túralehetőségünk is akad. A Tamás-hegyi keresztnél tökéletes nyugalomban kapcsolódhatunk ki.

Egy felejthetetlen látogatás a Gödöllői Királyi Kastélyban

2018.12.01.   SzSz

A Gödöllői Királyi Kastély vagy másnéven gödöllői Grassalkovich-kastély a város egyik legszebb és egyben legérdekesebb látnivalója. A kastély múzeumában tett látogatásunk mellett olyan helyekre is szerencsénk volt bejutni, ahova a vendégek nem tehetnek betekintést. Fedezd fel felünk a csodás kastélyt és történetét!

Kikapcsolódás Balaton

A leggyorsabb közlekedési eszköz a Balaton északi és déli partja között

2018.08.27.   SzSz

A Balaton északi és déli partja között a legkönnyebb átjárást a Tihany és Szántód pontjáról induló komp biztosítja. Ha nem szeretnénk feleslegesen üzemanyagra költeni, a komp nem csak költséghatékony, hanem nagyszerű élményt is fog nyújtani.

Varázslatos környezetben a bándi Essegvár

2018.08.17.   SzSz

Bánd pici települése Herendtől csupán 4 kilométerre található. Itt a falu feletti dombtetőn helyezkedik el az Essegvár maradványa, amelytől a falu egésze belátható.

A nyugalom kertje – Dörgicsei Levendula Major

2018.08.30.   SzSz

Dörgicse nem csak középkori romjai miatt tökéletes választás a turisták számára, hanem a helyi Levendáriumba is érdemes lehet betérni. Bár mi éppen nem a levendulavirágzás szezonjában látogattunk el a Levendáriumban, így is szép látványban volt részünk.

Magyarország legmagasabb vízesése

2018.09.18.   SzSz

A maga húsz méteres magasságával a lillafüredi vízesés országunk legnagyobb függőleges esésű vízesése. A vízesés mesterségesen lett kialakítva, mégis csodálatos látnivaló minden évszakban.

Budapesti étterem

Egy jól összerakott étterem – A Kert bisztró

2018.11.09.   SzSz

Csodás környezet, minőségi ételek, figyelmes és udvarias felszolgálás, ez az, ami A Kert bisztrót jellemzi. Ugyanakkor ezekhez a jelzőkhöz társul a laza stílus is, mert az ember ide belépve mégse érzi magát feszélyezve, pedig az étterem valóban minőségi minden téren.

A rengeteg ostromot átélt Thury-vár

2018.11.18.   Sz.F.

A Balaton és a Velencei-tó között nagyjából félúton található egy sok mindent átélt vár, nem régen ide látogattunk el, ismerkedjetek meg kicsit közelebbről ti is a Várpalotai várral, vagy más néven a Thury-várral!

Vidéki étterem

Kulináris élvezet igazi meditrerrán környezetben

2018.06.13.   MB

És igen, igen, igen. Óriási hurrá és igazi boldogság. Ez az az érzés, amit a sümegi Terazza Bistro Bar kapcsán éreztem badacsonyi kirándulásunk zárónapján. Egy igazi kincsre leltem úgy érzem, pedig már egyre nehezebb meglepni. Szerencsére sok olyan étterem nyílik kicsiny hazánkban, ahol elérhető áron jól...

Vidéki kávézó

Tűztorony kávézó

2018.03.08.   TB

Különleges étel, és ital kínálatával a Tűztorony kávézó egyedülálló jelenség, Gödöllő szívében. Az ételallergiásokra, és diétázókra is külön nagy figyelmet fordítanak, emellett csodás terasza várja az erre tévedőket. Nem találkozhatunk minden oszlopon hirdetéseivel, azonban így is könnyen...

Balatoni étterem

A Lepke Étterem Tihanyból

2017.07.20.

Sok nagyon jó étterem van a Balaton körül, melyek közül mi is sokat kipróbáltunk. A Tihanyi Lepke Étteremben jártunk és elmeséljük őszinte tapasztalatunkat róla.

Mesés magyar tájon jártunk – bemutatjuk a dörgicsei Levendáriumot!

2017.06.04.   Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Toscana és Provence összekeverve a szívmelengető hazai, magyar tájjal: ezt találtuk Dörgicsén és egy gyönyörű levendulást. Mutatjuk, miért érdemes eljönnöd ide!

Szent Ignác templom Balatonalmádi – Vörösberény

2018.07.23.   SzSz

A Balatonalmádin található Loyolai Szent Ignác templom több, 200 éves. A templom 1779-ben szentelték fel a vörösberényi római katolikus templom a kolostoregyüttessel, amely a környék egyik legszebb építészeti emléke. Érdemes ellátogatnunk ide, hiszen csodás építészeti alkotás.

Vidéki látnivalók

Veszprém egyik jellegzetes pontja, csodás kilátással

2018.07.27.   SzSz

Veszprémben járva csak kapkodjuk a fejünket, hiszen mindenhol történelmi látnivalók. A város tele van kulturális emlékekkel, amelyeket érdemes felfedezni. A Szent Benedek-hegy érdekes, ahogy a város közepén kiemelkedik sziklaszirtjével. Itt is körbenéztünk.

Távolabb a Balatontól – Megmásztuk a Csatár-hegyi kilátót

2018.07.30.   SzSz

Néha elrugaszkodunk azért a Balaton partjától és a vidék szépségeit is keressük. Most Veszprém környékén járva akadtunk bele a Csatár-hegyi kilátóba, ahonnan élvezhetjük a környező erdők látványát.

Szent Imre római katolikus, Piarista Templom Veszprém

2018.07.27.   SzSz

A Szent Imre piarista temploma legkésőbb épült templom, a veszprémi vár utcájában. Ettől függetlenül ezt a templomot se hagyjuk ki, mivel itt is csodás templombelsővel találkozhatunk. Nekem épp szerencsém volt, hiszen a templomban ingyenes kiállítást tartottak, így belépőjegyet nem kellett fizetnem.

Budapesti látnivaló

Szamos Csokoládé Múzem

2017.10.19.   Kósa Krisztina, újságíró

Az ablakból látni az Országházat. Ha szeretjük Budapestet, ha nem, azért ez vitathatatlanul csodás látvány. Ahogyan az is, hogy s folyamatosan rohanó és fényképezkedő Kossuth tér most nyugalmas és csendes - pedig délután három óra is elmúlt már. A Szamosban azonban valódi zsúfoltság van.