Keresés

Összesen: 67 találat.

Hajókázás a Dunán
Kikapcsolódás Budapest

Felejthetetlen élmény – Hajókázás a Dunán!

2018.10.18.   Bohács Ádám

Születésnapom alkalmával barátnőm meglepett egy kis hajókázással, ennek pedig nagyon örültem, mivel mindenem a víz, imádom minden formában a tavakat, a folyókat és természetesen a tengert is!

Balatoni nevezetesség

Holnap startol az idei Kékszalag

2018.07.25.   SzSz

2018. Július 26-án indul az idei Kékszalag vitorlás verseny a Balatonon. Az idei verseny különlegessége, hogy jubileumi 50. Kékszalaghoz érkeztünk, emiatt számos program várja a Balatonfüredre látogatókat a parton. Holnap a magyar vitorlázás és a Balaton ünnepén több, mint 600 hajó fog elstartolni Balatonfüredről.

Az angyalföldi Floridsdorf Sétány

2018.10.19.   SzSz

A Floridsford Sétányt a Béke téren találjuk meg Angyalföldön a Szent László-templom szomszédságában. A sétány nagyon jó kikapcsolódást nyújt, gyönyörű parkos területével.

Örök élmény – Hajókázás a Tisza-tavon

2018.11.19.   Bohács Ádám

Egy őszi napon gondoltunk egy nagyot, és elugrottunk a Tisza-tóhoz, hogy részt vegyünk egy tavi túrán. Mondanom sem kell, hogy nem bántuk meg döntésünket, nézzük, milyen élményekkel gazdagodtunk!

Fesztivál kicsiknek és nagyoknak a béke szigetén: Kapolcs – Művészetek Völgye

2018.07.30.   CsN

Koncertek, kézműves bemutatók és kirakodóvásár, lángos és kürtőskalács, szénabálák, színes gyerek- és felnőtt programok, mezítláb a patak partján énekelő fiatalok, hideg fröccs és sátor-tenger… ezt adja nekünk az idén 28. alkalommal megrendezett Művészetek Völgye fesztivál. Idén is eljöttünk, hogy...

A IX. kerület különleges temploma, a Páli Szent Vince-plébániatemplom

2018.11.21.   fö

Ferencváros legcsodálatosabb templomát nézhetitek meg, a Páli Szent Vince-plébániatemplomot. Még nincs 100 éves sem, mégis robosztus termete és különleges, neoromán építészeti stílusa miatt mindenki megcsodálja.

Kikapcsolódás Vidéken

Számtalan szórakozás a váci Duna-parton!

2018.10.11.   fö

Ha szeretnél egy csodaszép környezetben sétálni vagy bicklizni egyet, vagy áthajózni Tahitótfalura, akkor gyere te is a váci Duna-partra! Számtalan szórakozási lehetőség vár itt!

A gazdag történelmi múltú Szent Márton templom

2018.09.27.   SzSz

Isaszeg kis településén már messziről láthatjuk a dombtetőn lévő templomot, amely a város egyik ékessége. A templom igen gazdag történelmi múlttal rendelkezik, amely egészen Szent István koráig nyúlik vissza. Utánajártunk a templom történetének részleteinek.

Balatoni étterem

Ilyen is van Siófokon? Pozitív meglepetés egy étteremben!

2017.07.18.   Lévi

Siófok nem a gasztronómiájáról híres. Van a Mala Garden, na jó meg még egy másik hely, ahova beülnék, és kész. De most találtam valami jót! Végre… Mutatom!

Egy torony, amely régen templom volt

2018.07.20.   SzSz

A csopaki pincészetek, és malmok mellett találkozhatunk egy érdekes látnivalóval is. Ez a Csonkatorony, amely régen egy templom volt, amit Szent István király tiszteletére építettek. A torony körül lévő területen a Millenáris parkot találjuk, amely gyönyörűen rendezett, és a gyerekek sem fognak unatkozni.

Az egyedüli katolikus templom Veresegyházán

2018.09.21.   SzSz

Veresegyháza neve régi templomának színéről lett elnevezve, amely a mai Árpád-házi Szent Erzsébet-templom helyén állt. A templomot azóta lebontották, és helyére újat építettek. Veresen a mai napig ez az egyetlen római katolikus templom.

Mintha a Petrányi családhoz mennél vendégségbe - Petrányi Pince – Csopak

2018.09.07.   Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Kevés jót tudok mondani a mai magyar pincér állományról. Nem így a csopaki Petrányi pince munkatársairól. Imádtam őket. De vajon maga a hely mennyire jó? Az ételek? A kilátás? Mutatom!

Az új „betonvirág” kilátó Velence mellett

2018.08.28.   SzSz

Velence mellett a Bence-hegyen 2018. tavaszán adták át az új kilátót a nagyközönség számára. Az építmény 20 méter magas, és érdekes beton virágformára emlékeztet. A kilátó története ennél egyébként jóval régebbre nyúlik vissza, mégis idén került sor az újjáépítésre.

Szent István király templom Balatonszepezd

2018.08.09.   SzSz

A balatonszepezdi Szent István király templom a régi halászoknak sokáig mutatta a hazavezető utat fehér tornyával. Ma a viharba kerülő vitorlázók segítségére is lehet a torony. A templom igen jól látható helyen, a szepezdi strand, a vasút, és a 71-es főút feletti dombon áll.

A középkori Fülöpi templomrom

2018.08.09.   SzSz

Révfülöp nagyon szép település a Balaton-felvidéken. Nem csak strandolni érdemes, hanem találhatunk itt középkori építményt is, amely remek látnivaló lehet.

Szent Péter és Pál templom Balatonrendes

2018.08.09.   SzSz

A Balatonrendesen található római katolikus templom a település domboldalán található idilli környezetben. A templom mellett zöld területet találunk, ami miatt igen csak kiemelkedő jelenség.

Kissé romos kápolna Badacsonytördemicen

2018.08.15.   SzSz

A Loyolai Szent Ignác templomot a tördemici Római úton találhatjuk meg a házak között. A kápolna kissé romos kinézetű, amely már 1850 óta áll.

A kápolna, ahova Kisfaludy Sándort temették

2018.08.16.   SzSz

A Szent Anna-kápolna a badacsonyi szőlőhegyen található meg, igazán idilli környezetben. A kápolna a szőlőtőkék mellett van, amely igen csak kiemeli az apró épület szépségét.

Lovas XIII. századi temploma

2018.08.29.   SzSz

Lovas apró településén két templomot találunk, amelyek egymás mögött helyezkednek el, ékesítve a fő utcát. A két templom persze más vallású, azonban a Szűz Mária Neve Római katolikus templom sokkal régebb óta fennáll.

Vidéki látnivalók

Mátraverebély-Szentkút csodatévő vizéből ittunk!

2019.09.23.   Bohács Ádám

Kevesen gondolnák, hogy Budapesttől alig egyórás autóútra található egy olyan hely, ahol nem mindennapi csodák történtek – olyanok, amikre még az orvosok is keresték a válaszokat, de nem találták. Én legutóbb 9-10 éve jártam ezen a helyen, most hétvégén viszont úgy döntöttem, hogy újra ellátogatok ide....

A legkisebb dörgicsei templomrom

2018.08.30.   SzSz

Dörgicsén három középkori eredetű templomrommal is találkozhatunk, amelyek közül a Kisdörgicsei a legkisebb építmény. Állapota jelenleg nem a legjobb, azonban szabadon látogatható.

Vidéki büfé

Sós és édes paLaCsinták Gödöllőn

2018.10.17.   SzSz

Nemrégiben nyílt meg Gödöllő belvárosában a LaCsinta, amely a palacsintázás új formáját hozza. Kérhetünk sósat, édeset és persze összerakhatjuk a saját elképzelésünket is. Kipróbáltuk ezt az új „gyors büfét”, ami újdonságot hozott a helyieknek.

Vidéki étterem

„Boldog” falatok a Happy Day Cafeban

2019.01.08.   SzSz

Gödöllőn találunk pár éttermet, pizzériát, de talán olyan stílusú és hangulatú helyet, mint a Happy Day Cafe nem. Biztos lesz olyan, akinek nem jön be ez a laza stílus, extra konyhával, de nekünk mindenképp bejött. Nézzük, mit tapasztaltunk a Happyben.

Az egyetlen középkori kilátó a Budai Várnegyedben

2018.12.05.   SzSz

A Budai Várnegyedben sok látnivaló akad, azonban egy igazán kiemelkedik a többi közül. Szó szerint és átvitt értelemben egyaránt. A Mária Magdolna torony az egyetlen eredeti középkori műemlék Budán, ahonnan belátni az egész fővárost.

Budapesti kávézó

Állatokkal körülvéve – Te kávéznál így?

2019.01.18.   SzSz

A Zoo Café Budapest szívében egy igazán új megközelítés az állatok közelségét illetően. Kávézás közben különféle állatokat ismerhetünk meg és simogathatunk. A kávézó igen népszerű hely, ahova nehéz bejutni, ha nem foglalsz asztalt. Nekünk mégis sikerült!

Vidéki büfé

Skinny Juice Bar - Ha számít az egészséged

2019.05.04.   Törzsök Emese

A Skinny Juice Miskolc belvárosában (a Villanyrendőr mellett) található egy hangulatos kis udvarban. A smoothie- és gyümölcslébár alapterülete elég pici, mégis nagyon megnyerő. Minden részlete az egészséget sugallja, hiszen a természet színei jelennek meg a berendezésen is. A hely hétvégén 9-13 óráig-,...

Téli romantika a Bakony lábánál

2020.02.21.   CZs

Csak néhány romantikus napra vágytunk kettesben az év eleji hajrá után. Olyan helyre akartunk menni, ahol 1) ki sem kell mozdulnunk a hotelből, 2) ahol még nem jártunk. Mindkettő összejött. Az ajkai Kristály Hotelben töltöttünk 3 romantikus napot, és minden pillanatát imádtuk.

Budapesti büfé

Így még nem ettél kürtőskalácsot! – Kipróbáltuk az Édes Mackót

2018.11.22.   SzSz

Az Édes Mackó nemrégiben nyílt meg a Fővárosi állatkert részeként, azonban az utcafrontról is kérhetünk finomságaikból. A Mackó a Vitéz Kürtős üzemeltetése alatt működik, így tudható, hogy minőségi kalácsokat fogunk kapni. De mitől más az Édes Mackó, mint a többi Vitéz Kürtős?

Vidéki étterem

Elegendő egy étteremben az étel minősége?

2018.11.07.   SzSz

A gödöllői Pizza Palazzoban járva ez a kérdés fogalmazódott meg bennem egy vacsora alkalmával. Vajon tényleg elegendő, ha jó ételt kapunk? Őszintén szólva nem. Egy étterem színvonala rengeteg apróságon is múlik, amit a Palazzoban tapasztaltunk az nekünk volt kellemetlen.

Egy majdnem ezeréves falu templomának romjai

2018.08.08.   SzSz

Révfülöp mellett Kővágóörs területén találhatjuk meg az Ecséri templomromot, amely már a XII-XIII. században épült. A műemlék római kori maradványait bárki szabadon megtekintheti, így mi is megtettük.

Vidéki látnivalók

Gödi Kincsem-park és Kincsem lovarda!

2018.10.11.   fö

Kincsem 1875-1880 között volt a gödi istálló lakója, ami alatt 54 versenyen indult, és mindig győzött. Elvarázsolt minket ez a világhírű paripa látványa még így is, szobor formájában!

A Béke tér ékessége a Szent László-templom

2018.10.18.   SzSz

Angyalföld egyik jelképe a Béke téri Szent László-plébániatemplom, amely a kerület igen fontos része a mai napig. A templom a XIII. kerület központi helyén áll, körülötte parkkal, amely csak még inkább kiemelkedik környezetéből. A gyönyörű, egyben érdekes építményt belülről is megcsodáltuk.

Filmkritika – A Hunter Killer küldetés

2018.10.30.   SzSz

A Hunter Killer küldetés Gerard Butler legújabb filmje, amelynek premierje csak november 1-én érkezik a mozikba. Szerencsénk volt részt venni a premier előtti filmvetítésen, így elsőként mondhatjuk el a filmről készült kritikát.

Csalódások tömkelege – Vajdahunyadi vár

2018.10.31.   Bohács Ádám

Erdélyi túránk során meglátogattuk az igazi Vajdahunyadi várat, amit ott tapasztaltunk, azt nem is nagyon lehet szavakba önteni…Azért megpróbáltam leírni nektek…

Bivalyokkal ismerkedtünk - Kápolnapusztai Bivalyrezervátum

2018.10.09.   Bohács Ádám

Ismerősökkel úgy döntöttünk, hogy leugrunk egy kicsit a Balatonhoz, és most olyan helyeket nézünk meg, ahol korábban még nem jártunk. Így jutottunk el a Kápolnapusztai Bivalyrezervátumba!

Mámai templomrom Balatonfűző

2018.08.02.   SzSz

Kelet felé elindulva Balatonfűzőn is kutatni kezdtem a látnivalók után. Így futottam bele a Mámai templomromba, amely igen tartalmas történelmi múlttal rendelkezik. A romokat Jézus Szíve templom mellett találjuk meg.

Vidéki kávézó

Novo Café, ahol kultúra jár a kávé mellé

2018.04.16.   CZs

A Novo Café Gödöllőn, a Művészetek Háza épületében található, a megrendezésre kerülő előadásoknak, a Művházban szervezett programoknak és a nagy méretű parkolónak köszönhetően nem szűkölködik vendégekben. Fiatalok és idősebbek egyaránt szívesen keresik fel, a park közelsége is okot ad egy kellemes...

Kikapcsolódás Vidéken

Oxigén Hotel**** Superior Family & Spa, egy varázslatos wellness hotel vidéken

2018.04.05.   CZs

Ha valahova érdemes ellátogatni családosan, az az Oxigén Hotel**** Superior Family & Spa, Noszvajon. Nem csupán a hotel kínálta lehetőségek erősítik ezt az állítást, de a környéken elérhető programok is.

Balatonfüredi Kossuth Lajos Forrás

2018.06.07.   SzSz

Balatonfüreden a Gyógy téren megtalálható Kossuth Lajos Forrás a város egyik nevezetessége. 1800-ban építették, ugyan már a feliratával ellentmondásos, mivel ott 1802-őt véltünk felfedezni. A Forrás közvetlenül az Állami Szívkórház mellett található meg. Ez a forrás elsőként nem Kossuth Lajos nevét viselte,...

Kikapcsolódás Balaton

Mit csinálj Badacsonyban, ha nincs szezon? És ha az van?

2018.06.10.   LÉVI

Mondhatnám semmit, mivel első látásra ez volt az érzésünk, amikor Badacsonyba érkeztünk, pedig már június volt. A törekvés, mely szerint a Balaton 4 évszakos nyaralóhely, nem látszott elsőre. Legalábbis az Alsóörs – Tihany vidékhez szokott szemünknek. Mégis, nagyon élveztük ezt a korai Badacsonyt.

Balatoni étterem

Szép kilátást nem, annál sokkal többet kaptunk

2018.07.16.   Czifra Zsófia

Van az úgy, hogy az ember meghallva egy szót vagy kifejezést azonnal asszociál valamire. Képesek vagyunk egy teljes történettel felruházni azt addigi tapasztalataink, vagy szabadon engedett fantáziánk szüleményeként.

Balatoni kávézó

Sznobság faktor: 10/10. Divat ma még a Karolina Kávéház?

2018.07.05.   SzSz

Azóta járok a Karolinába, amióta megnyitott. Imádtuk. A kiszolgálás, a fekvése, a sütik, maga volt a megtestesült Ausztria. Ma azonban valahogy más már a jó öreg Karolnia. Elgépiesedett? Elsznobosodott? Vagy mindig is az volt, csak nem vettem észre? Értékelés 2018-ból.

Fenyves Yacht Club Hotel, a Balaton egyik legsokoldalúbb szállodája

2018.04.02.   CZs

A Balaton partján számtalan jobbnál jobb hotelt találunk, legyen szó családi, vagy romantikus nyaralásról, baráti társasággal való kikapcsolódásról. A szállodák közül nehéz kiemelkedni, a Fenyves Yacht Club Hotelnek azonban mégis sikerült. Balatonfenyvesen, közvetlenül a parton várja egész évben vendégeit.

Csalódás, majd öröm - Halászkert Balatonfüred

2017.06.01.   Lévi

Balatonfüred egyik legjobb étterme a Halászkert. Vagyis az lenne, ha …. Ezer éve járunk ide, de most búcsúzunk. Borzasztó hiba egy minőségi helytől. Mi is ez? ….Mutatjuk a cikkben!

Budapest Eye - egy kör a város felett

2017.10.26.   Kósa Krisztina, újságíró

A Budapest Eye egy ideje már lázban tartja a nagyérdeműt, hiszen impozáns mérete és elhelyezkedése révén káprázatos kilátás nyílik róla a főváros csodáira. Ha még nem próbáltátok, most újra itt a nagyszerű lehetőség – már amennyiben nincsen tériszonyotok.

Máriabesnyői Nagyboldogasszony Bazilika

2017.11.24.   Kósa Krisztina, újságíró

Gödöllő egyik legszebb látványossága, mely a magyarországi Mária-kegyhelyek közül a második leglátogatottabb zarándokhely. Grassalkovich Antal alapította e máriabesnyői szent helyet; a község a régi templomromok eltakarítása közben akadt rá egy Mária-szobrocskára, mely Besnyőt kegyhellyé avatta. A...

Starbucks Coffee

2017.10.12.   Kósa Krisztina, újságíró

A Deák téren található Starbucks-ba szinte beesik az ember, ha a metróból talál feljönni. Velem is így történt, minekutána nem is nagyon volt kérdéses, hogy bemenjek-e vagy sem. Nagy tömeg nem volt, így viszonylag hamar sorra kerültem, hogy egy röhejes összeget elköltve reggelihez jussak. És hogy megérte-e?

Budapesti étterem

Nagyi Palacsintázója

2017.10.10.   Kósa Krisztina, újságíró

A Nagy Ignác utca és a Szent István körút sarkáról nyíló palacsintázót név alapján már biztosan mindenki ismeri, hisz Budapesten számos helyen képviseltetik magukat. Az V. kerületben található egységük viszont már belépés előtt elgondolkodtatja az embert. Nem olyan hívogató, nem olyan barátságos, mint bármi...

Csalódás a köbön! – Terasz Étterem

2017.07.22.   GA

Bizonyára mindenki szemezgetett már ezzel a gyönyörű kis paradicsomi hangulatú étteremmel, aki valaha is végigsétált a balatonfüredi parton. Egy csodálatos park közepén található, tavak, szökőkutak romantikus környezetében.

Madal

2017.10.10.   Kósa Krisztina, újságíró

Kívülről nem az a kávézó, ami csalogatna bárkit is; én sem tudnám megmondani, mi vonzott ide. Pont erre sétáltam, így ez megfelelő indoknak tűnt. Bementem hát, és nem csalódtam. Vagyis de: pozitívan.

A Füredi „fehér templom”

2018.07.17.   SzSz

Balatonfüreden találkozhatunk piros, és fehér templommal is. A fehér templom az óváros legmagasabb épülete, amely egyetlen tornyával a Balatonon hajózva is jól látható messziről.

Balatoni kávézó

Vajon tényleg a Pazar Coffee lett Balatonfüred legjobb kávézója?

2018.07.18.   Lévi

Ha cukrászda vagy kávézó témában megkérdezel valakit, melyik a legjobb Füreden, 10 éve mindenki a Bergmannt, 5 éve a Karolinát mondta volna. A helyzet megváltozott. Itt a Kedves cuki, és az elit új helye, a Pazar. De tényleg annyira jó hely ez a kávézó, vagy ez is csak marketing?

Szent Márton püspök templom

2018.07.31.   SzSz

Balatonudvardi pici településén nem túl sok látnivalóval találkozhatunk, viszont annál értékesebbel. A település fő ékessége a közösségi templom, amely a falu központjában található.

Margit romok Veszprém

2018.07.30.   SzSz

Veszprém igazi történelmi város, ahol rengeteg látnivalóval találkozhatnak az idelátogatók. A látnivalók többsége a veszprémi várhoz kapcsolódik. A Margit romokat is, a vártól nem messze találjuk, a Benedek-hegy lábánál.

Egy templom és egy emlékpark Örvényesen

2018.08.01.   SzSz

Örvényesen sok látnivaló akad, ahhoz képest, hogy a falu mennyire kicsi. A látnivalók egymástól nagyon közel helyezkednek el, így könnyű dolgunk van látogatóként.

Örvényesi „templomrom”

2018.08.02.   SzSz

Tulajdonképp az örvényesi templomromot, már nem kéne templomromnak hívni, hiszen pár éve felújították. A templom már az árpád-kor idején is állt, azóta azonban kibővítették, és restaurálták is.

Kikapcsolódás Balaton

Tényleg az alsóörsi a Balaton egyik legjobb strandja?

2018.08.07.   Czifra Zsófia

Talán valamikor márciusban jártam legelőször az alsóörsi strandon, persze csak a parton sétálgatni. Nyilván egy lélek sem járt arra, egy kicsit élettelen volt az egész. Ez a kép maradt meg még márciusról, amit aztán a nyár teljesen felforgatott.

Gödöllői Arborétum

2017.11.28.   Kósa Krisztina

Kirándulni, sétálni egy nagyot, közben beszélgetni, vagy csak hallgatni az erdő csendjét… Ez csupa olyan tevékenység, mely testnek és léleknek egyaránt jót tesz; a Gödöllői Arborétum pedig tökéletes helyszín mindehhez.

Szent Mihály-székesegyház Veszprém

2018.07.27.   SzSz

A veszprémi vár tele van szebbnél-szebb látnivalóval. Köztük a Szent-Mihály székesegyházzal, amely a Szentháromság téren található. A székesegyház kitűnik a tér közepén két tornyával.

Papsokai-Siskei templomrom Balatonfüred

2018.07.26.   SzSz

Sokakat meglephet, de Balatonfüreden templomromot is találhatunk. Füred látnivalóiból egyre többet fedezünk fel, és egyre jobban meglep minket is, milyen sokrétű a város.

„Azúr expressz” Balatonalmádi

2018.07.23.   SzSz

A hajdani Alsóörs-Veszprémi vasútvonalról a Balaton-felvidékiek sokat tudnának mesélni minden bizonnyal. A vonalból mára már csak az a vonat maradt meg, amely járkált fel-alá ezen az útvonalon. A vonatot Balatonalmádin találjuk teljes egészében.

Van még mit felfedeznünk a Balaton-felvidéken

2018.07.20.   SzSz

A csopaki Plul Malom története igen csak régre vezethető vissza. A malom az évszázadok alatt természetesen sokat változott, és több felújításon is átesett. Kicsiknek, és nagyoknak egyaránt érdemes ellátogatnia ide, a festői környezetben lévő malomhoz.

Az Aranyember Útja Tanösvény a Tamás-hegyen

2018.07.24.   SzSz

Balatonfüreden kanyarog a Tamás-hegyen az Aranyember útja, amely Jókai Mór regénye alapján kapta a nevét. Az útvonal nem túl hosszú, azonban megéri végigsétálni rajta, hiszen az érdekes információk mellett, végig remek kilátásban lehet részünk.

Remete-forrás Balatonalmádi

2018.07.24.   SzSz

Almádin találhatunk remek túraútvonalakat, emellett pedig olyan helyeken is járhatunk, mint a Remete-forrás. A forrás útvonala csodálatos erdős részen megy végig, ami remek kikapcsolódást nyújthat a túrázók számára.

A Tihany melletti templomrom, amely nem is olyan romos

2018.07.26.   SzSz

Az Apáti templomromot Sajkod felé haladva a 71-es főúton érhetjük el. Az épület nem olyan, mint amire számítanánk, hiszen egyáltalán nem romos.

Az Aszófői Kövesdi templomrom

2018.07.26.   SzSz

A Balaton-felvidéken számos tihanyi apátsághoz tartozó történelmi látványossággal találkozhatunk. A Kövesdi templomrom eldugott részen fekszik, azonban érdemes felkutatni, hiszen nem csak a templomromot, hanem az Almás forrást is megtaláljuk mellette.

Szent Iván-kápolna Ábrahámhegy

2018.08.08.   SzSz

A Kápolnadombon Badacsonyörs és Ábrahámhegy határán gyönyörű környezetben találjuk meg a Szent Iván-kápolnát, amely egyszerű megjelenése mellett mégis feltűnő képet ad az arra járóknak. A kápolnát kissé eldugva találjuk meg, azonban ez a kis rejtélyesség hívogató lehet.