Keresés

Összesen: 65 találat.

Egyike a legjobbaknak: a Kistücsök Étterem Balatonszemesen
Balatoni étterem

Tényleg a Kistücsök az ország egyik legjobb étterme?

2018.05.21.   CZs

A Kistücsök Étterem Balatonszemesen több mint 20 éve várja az ország minden pontjáról érkező vendégeit. A hazai ízeket kínáló, somogyi konyha ihlette étlap, a belső kialakítás különleges hangulata egész évben csábítja a gasztronómiai kalandokra vágyókat.

Házi rétesek nyomában Balatonfüreden II. - Füredi Rétes Bolt

2018.07.31.   SzSz

Árpi bácsi Házi Rétesezője után belefutottam még egy rétesezőbe Füreden. Itt is házi rétest ígértek, így kíváncsi voltam, hogy vajon jobb lesz-e Árpi bácsinál. Igen, a konkurencia nagyúr, és sajnos én most ki is élesítem a versenyt. Nézzük a Füredi Rétes Bolt hogyan teljesített.

Csalódás a köbön! – Terasz Étterem

2017.07.22.   GA

Bizonyára mindenki szemezgetett már ezzel a gyönyörű kis paradicsomi hangulatú étteremmel, aki valaha is végigsétált a balatonfüredi parton. Egy csodálatos park közepén található, tavak, szökőkutak romantikus környezetében.

Vidéki látnivalók

Nem csak a vadászat kedvelőinek – Vadászati Múzeum

2018.10.25.   SzSz

A Széchenyi Zsigmond Vadászati Múzeum az egykori Grassalkovich-kastély rekonstrukciójaként épült meg a város legfőbb nevezetességeként. A múzeum több állandó és időszakos kiállításnak is helyet ad. A múzeum izgalmas és interaktív kiállításaival érdekes látnivaló lesz a Hatvanba látogatók számára.

Kesztyűre fel! Kipróbáltuk a kickboxot a Bobkó Fight Clubban

2018.10.05.   SzSz

Élményeinknél egy különleges részhez értünk, hiszen a következő cikk, nem étteremről és nem is látnivalóról fog szólni, hanem egy olyan kikapcsolódási lehetőségről, ami igazán karbantart és átmozgat. A Bobkó Fight Club edzésén jártunk, ahol kesztyűt ragadtunk, és megnéztük milyen egy kickbox edzés.

Balatoni étterem

Sokak kedvence a füredi Sparhelt Bistro – Tényleg ennyire jó?

2018.07.18.   SzSz

A sparhelt szóról nekem mindig a gyermekkorom jut eszembe, ahogyan a nagyszüleim mondogatták: „Vedd le a fazekat a sparheltről!”. A szó már magában felidézi az emberben a jó érzést, azt a régies érzést. A Sparhelt Bistro Balatonfüred egyik kedvenc helye, és nem csak a helyiek körében. Úgy gondoltuk itt az...

Kikapcsolódás Balaton

A leggyorsabb közlekedési eszköz a Balaton északi és déli partja között

2018.08.27.   SzSz

A Balaton északi és déli partja között a legkönnyebb átjárást a Tihany és Szántód pontjáról induló komp biztosítja. Ha nem szeretnénk feleslegesen üzemanyagra költeni, a komp nem csak költséghatékony, hanem nagyszerű élményt is fog nyújtani.

Vidéki kávézó

Mitől sikeres a Café Frei franchise?

2019.01.25.   SzSz

Ma már szinte mindenkinek van egy ismerőse, aki imádja a Café Freit. Nem véletlen, hiszen a kávézó különlegessége a termékválasztékban rejlik, amely betekintést enged a világ számos kávé hagyományába. Most Gödöllőn látogattuk meg a Café Freit, lássuk tapasztalatainkat!

Vidéki látnivalók

Szent István Egyetem, Gödöllő

2017.11.23.   Kósa Krisztina, újságíró

Gödöllő egyetlen felsőoktatási intézménye, mely anno 2000-ben az Állatorvostudományi Egyetem, a Gödöllői Agrártudományi Egyetem, a Kertészeti és Élelmiszeripari Egyetem, a Jászberényi Tanítóképző Főiskola és az Ybl Miklós Műszaki Főiskola összevonásával alakult meg.

A Kemencés Vendéglő - ahogyan én látom

2017.11.28.   Kósa Krisztina, újságíró

Fotón nagyon hangulatosnak tetszik, de a valóságban sem csúnya. Nyilván tavasszal-nyáron nagyobb itt az élet, és látványosabb a kerthelyiség is, de most, hogy már fagy, egy meleg leves tökéletes tud lenni.

A Budatava strand Idesüss büféje

2018.08.27.   SzSz

Az Idesüss büfé az a hely, amely próbálja a modern büfé jelleget hozni, nem csak ételeivel, hanem megjelenésével is. Nekünk kellemes, és nem kellemes élményünk is volt velük. Lássuk, milyen volt pontosan.

A 42. Balatonboglári Szüreti Fesztivál

2018.08.27.   SzSz

Idén 42. alkalommal rendezték meg a 2018-as Balatonboglári Szüreti fesztivált, amely az ország egyik legnagyobb ingyenes szabadtéri rendezvénye. A BB Fesztivál minden évben rengeteg fellépővel, a borvidék boraival, kézműves, és kirakodóvásárral, vidámparkkal, szüreti felvonulással kedveskedik az idelátogatóknak....

Kultúrális kikapcsolódás Balatonszárszón

2018.08.30.   VF

Balatonszárszóról az embereknek általában két dolog jut eszükbe , Süsü  és Csukás pista bácsi a meseíró , vagy Magyarország egyik legjelentősebb költője József Attila . Most leginkább az utóbbival fogunk foglalkozni. A költő előszeretettel járt le Balatonszárszóra , hiszen egy elbűvölő balatoni kis...

A bájos Vászoly temploma

2018.08.30.   SzSz

Vászoly gyönyörű falucska, ahol szívesen sétálgat az ember, hiszen minden szeglete gondosan karbantartott. Nincs így másképpen templomuk környezetével sem. Megcsodáltuk a Szent Jakab templomot.

A természet jegyében – Gyógynövény-völgy Zánka

2018.08.16.   SzSz

Zánkán egy olyan látogatóközpontot találhatunk, amely abszolút a természet köré épült. A Gyógynövény-völgyben megismerkedhetünk a hazánkban megtalálható gyógynövényekkel, használatukkal, és hatásukkal. Nagyon érdekes élményben volt részünk.

Kerüld el az Augusztus 20-ai giga dugót, mutatjuk a titkos utakat

2018.08.20.   Lévi

Ha az Augusztus 20-ai hosszú hétvégén a Balatonnál voltál, ahogy valószínűleg mindenki Budapestről, valószínű, hogy dugóra számíthatsz. Ha csak nem használod ezt a titkos utat, amit mutatunk!

Balatoni kávézó

Vajon tényleg az egyik legjobb balatoni cukrászda a Móló Cukrászda?

2018.08.16.   SzSz

A Móló Cukrászdát Révfülöpön találjuk meg a móló kezdeténél. A cukrászda nem túl nagy, viszont annál hangulatosabb. Vintage stílusa, és az egész hely atmoszférája bevonzza az embert. Lássuk, nekünk hogyan tetszett.

Az olasz gyorsétterem – Vapiano Westend

2018.09.10.   SzSz

A Vapiano-t nagyon sokan dicsérik, és szinte minden ismerősömtől azt hallottam, hogy mennyire finom a tésztájuk. Régóta szerettem volna már én is kipróbálni, ennyi pozitív vélemény után, így végre eljött az idő, és teszteltem.

Furcsa nevű strand Balatonalmádin

2018.08.27.   SzSz

Balatonalmádin 3 kiépített stranddal is találkozhatunk, amelyek közül eddig mind más miatt tetszett számunkra. A Budatava strand, viszont nem a legkellemesebb élményt nyújtotta számunkra strandok terén. Hogy miért?

Csárdaélmény Márkón, egy gyors ebédre

2018.08.17.   SzSz

Herendről hazafelé tartva ebédidő elmúltával már nagyon megéheztem, így a közelben kerestem éttermet. Sajnos a Bándon található nem volt épp nyitva, így Márkóra sodort a sors. Itt futottam bele a Márkói Csárdába, ahol meglepően sok vendég volt.

Vegyes érzések a Parti Strandbüfével kapcsolatban

2018.08.14.   SzSz

Ritka manapság az olyan büfé, ahol ételallergiások számára is kaphatóak ételek. Egy büfé lényege pont a jó kis szénhidrátos strandkaja, amely egészségtelen, és tuti hízni fogsz tőle. Nos, Balatonalmádiban a Wesselényi strandon találtunk olyan helyet, ahol figyelnek legalább az ételérzékenyekre.

Bivalyokkal ismerkedtünk - Kápolnapusztai Bivalyrezervátum

2018.10.09.   Bohács Ádám

Ismerősökkel úgy döntöttünk, hogy leugrunk egy kicsit a Balatonhoz, és most olyan helyeket nézünk meg, ahol korábban még nem jártunk. Így jutottunk el a Kápolnapusztai Bivalyrezervátumba!

A csupa nagybetűs állatkert – Felsőlajosi Magán Zoo

2018.11.22.   Sz.F.

Tóth Tibor kezdeményezésére, állami és egyéb támogatások nélkül épült meg Felsőlajoson egy aranyos, kulturált, és egyben nagyon szép állatpark, gyertek velünk ti is a Magán Zoo-ba!

Budapesti büfé

Így még nem ettél kürtőskalácsot! – Kipróbáltuk az Édes Mackót

2018.11.22.   SzSz

Az Édes Mackó nemrégiben nyílt meg a Fővárosi állatkert részeként, azonban az utcafrontról is kérhetünk finomságaikból. A Mackó a Vitéz Kürtős üzemeltetése alatt működik, így tudható, hogy minőségi kalácsokat fogunk kapni. De mitől más az Édes Mackó, mint a többi Vitéz Kürtős?

„Boldog” falatok a Happy Day Cafeban

2019.01.08.   SzSz

Gödöllőn találunk pár éttermet, pizzériát, de talán olyan stílusú és hangulatú helyet, mint a Happy Day Cafe nem. Biztos lesz olyan, akinek nem jön be ez a laza stílus, extra konyhával, de nekünk mindenképp bejött. Nézzük, mit tapasztaltunk a Happyben.

Kikapcsolódás Budapest

Egy messzi-messzi galaxisban jártunk: ilyen a Csillagok háborúja kiállítás a Bálnában

2019.12.17.   VN

A Star Wars rajongók már biztosan izgatottan várják a legújabb epizód bemutatóját, a Skywalker korát, ami egyben a Skywalker Saga befejező része is lesz. De biztosan azt is tudják, hogy idén ünnepeljük az első Star Wars film magyarországi bemutatójának 40. évfordulóját is, melynek apropóján egy nagyszabású...

Külföldi élményeink

Ahová minden út vezet,az örök város: Róma

2020.03.15.   VN

„Minden út Rómába vezet.”-tartja a mondás, nos most a miénk is oda vezetett. Napfény, színek, ízek, történelem és sok-sok kincs, ha csak öt dolgot kellene kiemelnünk az örök város pompájából a Colosseumon, Vatikánon, és Trevi-kúton túl. De nézzük is az élménybeszámolót, azaz, hogy miért érdemes...

Budapesti étterem

Miért vált olyan kevés étterem kutyabarát működésre?

2018.11.17.   Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Magyarországon egyre több, egykori kutyabarát étterem mond le erről a titulusról. Vajon miért? Körbe néztünk, mi a nemzetközi helyzet. Írországi véleményeket találtunk.

PadThai, a thai gyorsétterem

2018.11.12.   SzSz

A PadThai filozófiája, hogy minőségi ételeket kínáljon, gyorsan, a thai autentikus konyha keretében. Étteremláncuk Budapest több pontján is megtalálható, és nagyjából mindegyik stílusa és hangulata ugyanolyan. Mi most az Egyetem téren lévő éttermükbe látogattunk el, igencsak csúcsidőben.

Minden a levendula körül forog a tihanyi Levendula Kávézóban is

2018.08.10.   SzSz

Tihany bővelkedik éttermek, és fagylaltozók terén. Sokadik látogatásom során sem volt könnyű eldönteni, hova üljek be éppen. A legtöbb hely tényleg nagyon jó, és Tihanyban ettem életem legjobb fagyiját is. A levendula a település egyik jelképe, és szinte mindent eköré építenek a vendéglátásban. Levendulás...

Kikapcsolódás Budapest

Miniversum Budapest, ahol elrepül az idő

2018.10.03.   SzSz

Van egy hely a belvárosban, ahol felnőttként és gyerekként is jól fogsz szórakozni. Ha kíváncsi vagy Budapestre, Győrre, Ausztria városaira, akkor a Miniversumban megtalálod ezeknek a városoknak a százszorosan kicsinyített változatát. Szuper részletesen kidolgozott terepasztal, folyamatosan működő elemekkel, amelyeket...

Az angyalföldi Floridsdorf Sétány

2018.10.19.   SzSz

A Floridsford Sétányt a Béke téren találjuk meg Angyalföldön a Szent László-templom szomszédságában. A sétány nagyon jó kikapcsolódást nyújt, gyönyörű parkos területével.

Van, ami régi és van, ami új – A Szűcs Fogadója

2018.10.29.   SzSz

A Szűcs Fogadója az a hely, ahova általában valamilyen alkalomból mentünk el a családdal vagy a barátokkal. Sokszor jártunk már ott, tudjuk, hogy minőségi ételeket kapni, egyre bővülő választékkal. Már egy jó éve nem jártam az étteremben, így gondoltam ideje meglátogatni és egy névnap alkalmából beülni vacsorázni.

Filmkritika – A Hunter Killer küldetés

2018.10.30.   SzSz

A Hunter Killer küldetés Gerard Butler legújabb filmje, amelynek premierje csak november 1-én érkezik a mozikba. Szerencsénk volt részt venni a premier előtti filmvetítésen, így elsőként mondhatjuk el a filmről készült kritikát.

Budapesti látnivaló

Mik is ezek a cipők a Duna-parton?

2018.10.04.   SzSz

Sokan nem tudják, és a turisták is furcsán állnak a cipők felett fotózva, és elmélkedve vajon mit keresnek a főváros pesti oldalán lévő cipők a Duna-parton. Ez a mű egy igen megrázó eseménynek állít emléket.

Túlértékelt strand Domonyvölgyben

2018.08.06.   SzSz

A nyári hőségben hétvégén sokan leruccanak a Balatonhoz strandolni, azonban valamikor nincs kedve az embernek annyit autókázni, és a dugóban ülni egy napos strandolásért. Gödöllőn járva a hétvégén viszont semmiképp nem akartuk kihagyni a hétvégéi hűsölést, így strand után néztünk. Legközelebb a domonyit...

Vidéki büfé

Kiflibe töltött pörkölt a Gulyásbombázóban

2018.05.04.   CZs

Nemrég nyitotta meg apró, de annál jelentőségteljesebb kapuit a Gulyásbombázó Gödöllő központjában, a Petőfi téren. A vendégek imádják, és nem is ok nélkül, igazi különlegesség a magyar street food háza táján.

Budapesti kávézó

Costa Coffee, ahol nem ér csalódás

2017.10.30.   Kósa Krisztina, újságíró

Hogyan másképp is indulhatna a nap, mint egy jó kávéval? Nos, ez nálam is így van, de csak és kizárólag koffeinmentes verzióban. Szerencsére a Costa Coffee-ban van erre lehetőség, így egy karamellás café latte lesz ma a nyerő.

Felsőörsi prépostsági templom – a helyiek kis ékessége

2018.06.06.   SzSz

Felsőörs apró településén találhatjuk meg ezt a román-kori gyönyörű kis templomot a falu közepén lévő Dózsa téren. Már többször elhaladtunk a templom mellett autóval, azonban úgy döntöttük ideje lenne megcsodálni kívülről-belülről. A templom kívülről nézve vörös kőből épült, kissé romos külsejű,...

Johnny’s Bistro Veszprém – Brutál jó húsélmény

2018.06.14.   SzSz

A Johnny’s Bistro étteremlánc már 3 helyen megtalálható az országban, Mi a Veszprémben lévőt látogattuk meg. Farkas éhesen kutattuk fel Johnny bisztróját, a GPS kissé át is vert minket, és már alig vártuk, hogy leülhessünk és benyomjunk egy jó kézműves hamburgert.

Gabi Büfé – Fedezzük fel a Kisfaludy strand büféit

2018.06.20.   SzSz

Nyilván ha az ember strandra megy vagy csomagol otthon magának szendvicseket és hatalmas hűtőtáskával érkezik, vagy nincs más, mint enni valahol egy igazi strandkaját. Szerintem a legtöbben inkább az utóbbi verzióba tartoznak, ahogyan persze én is.

Bagaméri Fagyizó – Ha egy hűsítő édességre vágynánk

2018.06.19.   SzSz

A Bagaméri Fagyizó remek elhelyezkedésével máris a környék egyik legjobbja, hiszen a partról könnyen elérhető, és választéka igen nagy. A fagylaltjuk nagyon finom krémes, tudják, hogyan kell jó helyben főzött fagyit készíteni. Aki szívesen fagyizna egyet a Balaton part mellett, az mindenképp nézzen be a Bagaméribe.

Asia Food - kínai Óbudán

2017.10.17.   Kósa Krisztina, újságíró

EuroCenter, Óbuda. Október van, a nap melegen süt, szél nincs, én pedig húzom a szám, amiért egyre megszokottabb, hogy október közepén egy vékony bőrkabátban megsülök. Abnormális ez a globális felmelegedés, de hátha legalább az Asia Food jól teljesít a mai napon.

Okay Italia

2017.10.24.   Kósa Krisztina, újságíró

Ha igazi, vérbeli olasz ízekre vágysz, esetleg ennél egy jó lasagne-t… akkor jó messzire kerüld el az Okay Italiat. Volt szerencsém kipróbálni az eredeti olaszt még Capri szigetén anno, ellenben azt kell mondjam: ennél még a Sparban vett, dobozos, félkész lasagne is finomabb.

Újlaki templom

2017.10.10.   Kósa Krisztina, újságíró

Az Újlaki templom - teljes nevén: Sarlós Boldogasszony Plébánia - egy kellemes és nyugodt kis hely a II. és a III. kerület peremén. Aki errefelé lakik, vagy esetleg gyakran jár a Szentendrei HÉV-vel a Kolosy tér környékén, ismeri jól, hiszen úgy tűnik, mintha időtlen idők óta itt állna - ami részben igaz is.

Vidéki étterem

Szélkakas, a házias ízek otthona

2017.11.23.   Kósa Krisztina

Ha házias ízekre vágytok és kedves, udvarias kiszolgálásra, akkor jó helyen jártok: a Gödöllői Szélkakas pont ilyen vendéglő, melyben egyetlen kivetnivalót találtam csupán.

Budapest Eye - egy kör a város felett

2017.10.26.   Kósa Krisztina, újságíró

A Budapest Eye egy ideje már lázban tartja a nagyérdeműt, hiszen impozáns mérete és elhelyezkedése révén káprázatos kilátás nyílik róla a főváros csodáira. Ha még nem próbáltátok, most újra itt a nagyszerű lehetőség – már amennyiben nincsen tériszonyotok.

Szépréti Cukrászda

2017.10.26.   Kósa Krisztina, újságíró

Rákosborzasztó, Rákosrettentő és társai, ahogyan a környékbeliek és kevésbé környékbeliek nevezik a XVII. és XVIII. kerületet együttesen. A Szépréti cukrászda viszont az élő példája annak, hogy van itt is minőség bőven.

Szamos Csokoládé Múzem

2017.10.19.   Kósa Krisztina, újságíró

Az ablakból látni az Országházat. Ha szeretjük Budapestet, ha nem, azért ez vitathatatlanul csodás látvány. Ahogyan az is, hogy s folyamatosan rohanó és fényképezkedő Kossuth tér most nyugalmas és csendes - pedig délután három óra is elmúlt már. A Szamosban azonban valódi zsúfoltság van.

Bodza Fagyizó – Az apátság melletti tündéri fagyizó

2018.06.21.   SzSz

Ha Tihanyban jársz, feltétlenül térj be a valóban tündéri Bodza Fagyizóba. A fagyizó közvetlenül az apátság mellett található, így biztosan nem téveszted el. A fagyizó helyes kialakítása és Tihany varázs miatt tuti tetszeni fog, ahogyan nekünk is.

Balatoni kávézó

A legkülönlegesebb fagylaltok, amiket kóstolhatsz

2018.06.27.   SzSz

A tihanyi Levendula Fagylaltozó méltán híres már, hiszen különleges fagylaltjaival valóban leveszik az embert a lábáról. Olyan igazán extrém ízvilágú fagyikat is kóstolhatunk, amiket még életedbe nem próbáltál, ez biztos. A hűsítő édességek vonzzák a figyelmedet a kedves kis kialakítású fagyizónál.

Madarakat is leshetünk Csopakon

2018.07.26.   SzSz

A Balaton élővilága rendkívül széleskörű, és sok fajt lehet, hogy nem is ismerünk. A Csopaki madárles, nem csak egy épület, hanem tanító tábláival remek kikapcsolódás lehet, akár a gyerekekkel együtt.

Maurus Balatonfüred – az alkalmi hely

2018.07.22.   Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Nem fogok a Maurusba járni hétköznap ebédelni, az már biztos. De az is, ha valamilyen ünnepélyes alkalom adódik, kevés alkalmasabb helyet találok Balatonfüreden és környékén. A Sparhelt és a Márga után elemezzük ki a Maurust is!

A Balaton keleti partrészén is találtunk csodás panorámát – Soós-hegyi kilátó

2018.08.02.   SzSz

Bár a Balaton északi partján, a dimbes-dombos vidéken rengeteg kilátó található, a keleti parton is érdemes körbenéznünk. Ahogyan haladunk délre a táj egyre jobban kiegyenlítődik síkká. Balatonkenesén viszont még csodás kilátásban lehet részünk.

Yellow Pub Étterem

2017.11.29.   Kósa Krisztina, újságíró

A Dózsa György útról jobbra nyíló étterem valóban jó sárga, ez tény, ha viszont itt szeretne ebédelni valaki, pozitív, hogy 30 férőhelyes parkolója van, ahol biztosan akad hely.

Balatonfüred 6 legjobb cukrászdája

2018.08.08.   SzSz

Füred igen csak gazdagon ellátott jó cukrászdákkal, fagyizókkal és kávézókkal. A településen már szinte mindet be is jártuk, így összeszedtük nektek, melyik a 6 legjobb cukrászda. Lássuk a listát.

Ide túráznunk sem kell a kilátásért

2018.08.08.   SzSz

A Bökki kilátót Ábrahámhegynél találjuk meg, igazán egyszerűen. A feljutás kocsival is lehetséges, csak magára a kilátóra kell fellépcsőznünk. A kilátás innen is gyönyörű, ahogyan a Balaton-felvidék legtöbb helyéről. A kilátó viszont tartogat magában egy kis pluszt is.

Egy torony, amely régen templom volt

2018.07.20.   SzSz

A csopaki pincészetek, és malmok mellett találkozhatunk egy érdekes látnivalóval is. Ez a Csonkatorony, amely régen egy templom volt, amit Szent István király tiszteletére építettek. A torony körül lévő területen a Millenáris parkot találjuk, amely gyönyörűen rendezett, és a gyerekek sem fognak unatkozni.

Balatoni büfé

Kelén grillterasz - Strandbüfé vagy sem?

2018.07.18.   SzSz

Balatonfüreden járkálva rengeteg büfével találkozunk, és a Tagorén sétálgatva is nehezen dönti el az ember, melyik helyet válassza ebéd szempontjából. Vannak helyek, amelyek első ránézésre tetszenek, aztán csalódás lesz a vége. A Kelén grillterasz is elsőre jónak tűnt, így betértem. Lássuk mit tapasztaltunk.

Balatoni étterem

Sok vendég, jó pizza, vegyes érzések

2018.06.29.   SzSz

Az Arany Csillag Pizzériát Balatonfüreden egy vacsora alkalmával látogattuk meg. A helyet előre kinéztük, hogy hol kaphatunk vajon jó pizzát. Sokan dicsérték, így erre az étteremre esett a választásunk. Vajon hogyan sikerült a hely tesztelése?

Balatoni étterem

Biztos itt együnk, ha jó áron akarunk ebédelni Tihanyban?

2018.06.28.   SzSz

A tihanyi Retro Pizzériát a város közepén találjuk igen forgalmas helyen. A közösségi oldalakon szinte csak jókat olvashatunk róla, azonban tényleg minden igaz? Mi is kipróbáltuk az éttermet, lássuk, hogyan sikerült.

Bájos piknikező a Tagore sétányon

2018.07.03.   SzSz

A Piknik Büfét a Tagore sétányon bandukolva találtuk meg. Először sétálgatás közben nézegettük a helyeket, hova is kellene beülni egy lángosra. Vannak szimpatikus helyek, de valami olyat kerestünk, ahol nagyon tömegbe se ütközünk, és talán még jó áron is ehetünk.

Aprócska kézműves fagylaltozó Csopakon

2018.07.05.   SzSz

A Csopi Fagyizó pont útba esik annak, aki Füredről indul Veszprém irányába. Az aprócska fagyizóban kézműves fagylaltokat kaphatunk nem túl széles választékban, de kávé és üdítő is szerepel a kínálat között.

A házi rétesek nyomában Balatonfüreden

2018.07.17.   SzSz

A rétesről mindig nagymamám jut eszembe, amikor együtt próbáltunk házi készítésű rétest csinálni, lehetőleg úgy, hogy ne szakadjon el a tészta. Nem egyszerű feladat, de a végeredmény mindent megér. A mai vendéglátásban ezek a hagyományos receptek talán mostanában kezdik újkorukat élni. Egy kis nosztalgiázásra...

A legendás tihanyi Visszhang-domb

2018.08.10.   SzSz

Ki ne hallott volna már a tihanyi Visszhangról. Már gyermekként tudtuk, hogy a Balatonnál van egy ilyen hely, ahol, ha elkiáltjuk magunkat, akkor hangunkat visszahalljuk. Megnéztük mai formájában is a Visszhang dombot, hogy működik-e még a jelenség.