Keresés

A Veszprémi Állatkert

Veszprémi Állatkert – A remek élményért

2018.06.14.   SzSz

Az idén augusztusban 70 éves veszprémi állatkertet látogattuk meg. Az állatkert a Balatontól mindössze 15 kilométerre helyezkedik el, és jól megközelíthető. Aki autóval érkezik, könnyen megtalálja, mivel a városban sorra elhelyezett Zoo feliratú táblák segítik mutatni a megfelelő utat egészen az állatkertig. Az...

Az ősz egyik legjobb programja – Vácrátóti élmények

2018.09.26.   Bohács Ádám

Ha ősz, akkor színes lombok, gyönyörű növények, mesés tájak, nekem ez az egyik kedvenc évszakom, természetesen a tavasz után. Az évek során sok helyen jártam már ősszel is, de valahogy a Vácrátóti Botanikus Kertnél nem nagyon találtam szebbet, nézzük, mi vár itt ránk!

Ahol vigyáznak az alakodra is – kipróbáltuk a Sáfránkert vendéglőt

2017.06.05.   Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Neves pincészet, a paloznaki Homola nyitotta a Sáfránkertet. Kipróbáltuk, mennyire felel meg hírnevének az étterem. Meglepődtünk.

Vidéki látnivalók

Itt találjuk az ország legöregebb vadkörtefáját

2018.09.26.   SzSz

A gödöllői Szent István Egyetemhez tartozik egy Botanikus Kert, ahova bárki ellátogathat. Bár a botanikus kert főleg a hallgatók gyakorlati helyeként funkcionál, de kikapcsolódásként jó program lehet. Nem csak gyönyörködhetünk a természetben, de hasznos információkkal gazdagíthatjuk tudásunkat, mellette pedig...

Kolostorok és kertek – Gyönyörű környezet egy hangulatos sétához

2018.06.15.   SzSz

A Veszprémben található Kolostorok és kertek elnevezésű park, vagy terület a város gyöngyszeme. Ezen a területen gyönyörűen kialakított parkot találhatunk, és Árpád-kori emlékeket, illetve a gyerekeknek remek játszótereket is.

Természetes környezetben a Miskolci Állatkert

2018.09.18.   SzSz

Állatkertek és vadasparkok terén egyelőre nem bővelkedek élményekből, de ezt a kört is egyre inkább szélesítem. Eddig csak a budapesti és a veszprémi állatkerthez volt szerencsém, illetve a veresegyházi medveotthonhoz. Most a miskolci vadasparkba is eljutottam, ahol újabb élményekkel gazdagodtam.

Kikapcsolódás Budapest

Igazi pihenésre csábít az Orczy-kert

2018.10.17.   SzSz

A VIII. kerületi Orczy-kert vagy Orczy-park nem csak egy könnyed sétára alkalmas, hiszen foci-, kosárlabda és futópálya is helyet kapott területén. Emellett a gyönyörű csónakázótó, a szórakoztató helyiségek és a sétautak egyaránt kikapcsolódásra buzdítják az embert.

Csalódás, majd öröm - Halászkert Balatonfüred

2017.06.01.   Lévi

Balatonfüred egyik legjobb étterme a Halászkert. Vagyis az lenne, ha …. Ezer éve járunk ide, de most búcsúzunk. Borzasztó hiba egy minőségi helytől. Mi is ez? ….Mutatjuk a cikkben!

A nyugalom kertje – Dörgicsei Levendula Major

2018.08.30.   SzSz

Dörgicse nem csak középkori romjai miatt tökéletes választás a turisták számára, hanem a helyi Levendáriumba is érdemes lehet betérni. Bár mi éppen nem a levendulavirágzás szezonjában látogattunk el a Levendáriumban, így is szép látványban volt részünk.

Budapesti látnivaló

A nyugalom kertje – kellemes séta a Budai Arborétumban

2018.10.09.   SzSz

A Budai Arborétum a gödöllői Szent István Egyetem üzemeltetése alatt működik, ahova viszont bárki betérhet kikapcsolódni. Az arborétum főleg tavasszal és ősszel gyönyörű, de ritkaságait az év bármely szakaszában megcsodálhatjuk.

Budapesti látnivaló

A kilátás, amiről sokan nem tudnak – Filozófusok kertje

2018.10.10.   SzSz

A Gellért-hegyről sokaknak a Citadella jut eszébe, azonban a hely nyugati oldalán egy kevésbé látogatott kertet találunk, amit 2001-ben hoztak létre. A kert nem csak csodálatos kilátást nyújt, hanem a benne található szoborcsoport igen egyedi alkotás, melynek sajátos üzenete jelentős kulturális szerepet tölt be.

Budapesti étterem

Egy jól összerakott étterem – A Kert bisztró

2018.11.09.   SzSz

Csodás környezet, minőségi ételek, figyelmes és udvarias felszolgálás, ez az, ami A Kert bisztrót jellemzi. Ugyanakkor ezekhez a jelzőkhöz társul a laza stílus is, mert az ember ide belépve mégse érzi magát feszélyezve, pedig az étterem valóban minőségi minden téren.

A természet jegyében – Gyógynövény-völgy Zánka

2018.08.16.   SzSz

Zánkán egy olyan látogatóközpontot találhatunk, amely abszolút a természet köré épült. A Gyógynövény-völgyben megismerkedhetünk a hazánkban megtalálható gyógynövényekkel, használatukkal, és hatásukkal. Nagyon érdekes élményben volt részünk.

A csupa nagybetűs állatkert – Felsőlajosi Magán Zoo

2018.11.22.   Sz.F.

Tóth Tibor kezdeményezésére, állami és egyéb támogatások nélkül épült meg Felsőlajoson egy aranyos, kulturált, és egyben nagyon szép állatpark, gyertek velünk ti is a Magán Zoo-ba!

Vidéki étterem

Erzsébet Sörkert, ami étterem, pizzéria és söröző is egyben!

2018.10.26.   fö

Ritka az a hely, amiről el lehet mondani, hogy étterem, pizzéria és egy söröző is egyben! Viszont aki egy finom pizza után egy jó pofa sört szeretne legurítani, az itt megteheti!

Minőségi ételek széles választékkal a Horváth-kert Vendéglőben

2018.09.05.   SzSz

Hosszú út árán jutottam csak el a Horváth-kert Vendéglőbe Veszprémbe, hiszen előtte 4 másik helyet néztem ki magamnak ebédre. Azt hiszem utólag visszagondolva, ennek így kellett lennie, hogy idekeveredjek, és megkóstoljam az étterem kínálatát. Nézzük miért is mondom ezt.

Balatoni nevezetesség

Ha igazán különleges kikapcsolódásra vágysz – Fövenyes Kertmozi

2018.07.31.   SzSz

Fövenyes aprócska településén, a helyi templomon, és a strandon kívül még a Kertmozival találkozhatunk. Ez a hely, azonban remek szórakozási lehetőséget nyújt a betérő vendégek számára. Bájos kialakításával, igazán kellemes hangulatú, nyári esti filmvetítésekben lehet részünk.

Balatoni büfé

Guruljon az Élet: Egy hely tényleg mindenkinek

2018.08.02.   SzSz

Begurultunk mi is a Guruljon az Életbe, Csopak és Balatonfüred határán. Az útszéli hely legfőképp a bringásoknak jöhet jól, hiszen a bicikliút mellett egy jó kis pihenőhely lehet számukra. Az étterem, vagy inkább pihenőhely igazán egyedi és különleges, lássuk miért.

Balatoni étterem

Tömegben is gyors kiszolgálás. Ezt a helyet ne hagyd ki Tihanyban!

2018.07.02.   SzSz

Tihanyban mostanában igen csak visszatérő vendégek vagyunk, hiszen, akik jönnek hozzánk látogatóba barátok, családtagok, mindenkit elviszünk megmutatni a gyönyörű történelmi települést. Ilyenkor próbálunk újabb éttermeket is felfedezni, hogy be tudjunk számolni mindenről a kedves olvasóknak. A Tűzkert Étteremre...

Szent István Egyetem, Gödöllő

2017.11.23.   Kósa Krisztina, újságíró

Gödöllő egyetlen felsőoktatási intézménye, mely anno 2000-ben az Állatorvostudományi Egyetem, a Gödöllői Agrártudományi Egyetem, a Kertészeti és Élelmiszeripari Egyetem, a Jászberényi Tanítóképző Főiskola és az Ybl Miklós Műszaki Főiskola összevonásával alakult meg.

A világon egyedülálló magyar gyűjtemény – Gyűszűmúzeum, Vácrátót

2018.12.05.   Bohács Ádám

Nem lakok nagyon messze Vácrátóttól, de még soha életemben nem hallottam erről a múzeumról, pedig itt található a világ második legnagyobb gyűjteménye! Gyertek velünk ti is a vácrátóti Gyűszűmúzeumba, garantáltan megéri!

Budapesti büfé

Így még nem ettél kürtőskalácsot! – Kipróbáltuk az Édes Mackót

2018.11.22.   SzSz

Az Édes Mackó nemrégiben nyílt meg a Fővárosi állatkert részeként, azonban az utcafrontról is kérhetünk finomságaikból. A Mackó a Vitéz Kürtős üzemeltetése alatt működik, így tudható, hogy minőségi kalácsokat fogunk kapni. De mitől más az Édes Mackó, mint a többi Vitéz Kürtős?

Magyarország legmagasabb vízesése

2018.09.18.   SzSz

A maga húsz méteres magasságával a lillafüredi vízesés országunk legnagyobb függőleges esésű vízesése. A vízesés mesterségesen lett kialakítva, mégis csodálatos látnivaló minden évszakban.

La Villa Étterem Balatonalmádi – Furcsa körülmények, finom ételek

2018.06.11.   SzSz

Balatonalmádi partján sétálgatva megéheztünk, és szívesen ettünk volna egy jó pizzát valahol a környéken. Utánanéztünk hát a környéken lévő lehetőségeknek. A La Villa Étterem bizonyult a legjobb választásnak első ránézésre, mivel a honlapjuk igen tetszetős, és árban is úgy tűnt teljesen rendben lesz....

Minden a levendula körül forog a tihanyi Levendula Kávézóban is

2018.08.10.   SzSz

Tihany bővelkedik éttermek, és fagylaltozók terén. Sokadik látogatásom során sem volt könnyű eldönteni, hova üljek be éppen. A legtöbb hely tényleg nagyon jó, és Tihanyban ettem életem legjobb fagyiját is. A levendula a település egyik jelképe, és szinte mindent eköré építenek a vendéglátásban. Levendulás...

Egész estés élmény az Aranygombos Fogadóban

2019.07.02.   Törzsök Emese

Telkibánya Magyarország legészakibb fekvésű táján a Hegyközben található. A Zempléni hegyekkel ölelt kis falut a túristák egész évben szeretettel látogatják, ugyanis nemcsak festői környezetben fekszik, hanem látnivalókban gazdag és számos színvonalas hotellel, szálláshellyel és étteremmel is...

Vidéki étterem

Halászkert Étterem dunai kilátással Vácon!

2018.10.12.   fö

Egy kellemes Duna-parti vendéglő Vácott, ahol az ételek finomak, a kiszolgálás gyors és precíz, választék van bőven, kár, hogy egy ilyen végzetes hibát követtek el...

Az egyedüli katolikus templom Veresegyházán

2018.09.21.   SzSz

Veresegyháza neve régi templomának színéről lett elnevezve, amely a mai Árpád-házi Szent Erzsébet-templom helyén állt. A templomot azóta lebontották, és helyére újat építettek. Veresen a mai napig ez az egyetlen római katolikus templom.

Balatoni büfé

Brazil bombázó árulja a nagyi pogácsáját Csopakon: a Csopajó

2018.07.09.   Máté Balázs

Sőt, házi, cukormentes bodzás limonádét is, illetve kézműves sört, és fekete fagyit. De nem fogod könnyen megtalálni, pedig megéri a keresés. Csopak új kis büféje a Csopajó megér egy kitérőt.

"Dizájnos" fagyizó Csopakon, de ennyi

2018.07.25.   SzSz

Találunk néha jó, és kevésbé jó helyeket. A legtöbb esetében valami általában hibádzik, kevés a tökéletes hely. Csopakon még van mit felfedeznünk vendéglátóhelyek terén, így most egy fagyizóval kezdtük a dolgot. Lássuk, mit tapasztaltunk.

Fesztivál kicsiknek és nagyoknak a béke szigetén: Kapolcs – Művészetek Völgye

2018.07.30.   CsN

Koncertek, kézműves bemutatók és kirakodóvásár, lángos és kürtőskalács, szénabálák, színes gyerek- és felnőtt programok, mezítláb a patak partján énekelő fiatalok, hideg fröccs és sátor-tenger… ezt adja nekünk az idén 28. alkalommal megrendezett Művészetek Völgye fesztivál. Idén is eljöttünk, hogy...

Tihanyi Pisky sétány – Tihany és elragadó hangulata

2018.06.22.   SzSz

Tihanyban járva az apátságot meglátogatva még szerettük volna kicsit felfedezni a város szépségeit. A Pisky sétány pont ilyen, hiszen gyönyörű bájos manufaktúrákat, kézműves tárgyakat, persze levendulából készült mindenféle dolgot is találhatunk itt.

Európa egyetlen medvemenhelye

2018.10.31.   SzSz

Az országban, sőt Európában egyedülálló helyet találhatunk Veresegyházon. A veresegyházi Medveotthon nem állatkert, és nem is vadaspark, hanem olyan mentett állatok miatt jött létre, amelyek egyébként vadonélők.

Vidéki kávézó

Karamell Cukrászda Gödöllőn

2018.10.27.   fö

A Karamell Cukrászdáról nem sokan tudnak, csak azok, akik a közvetlen közelében laknak. A sarki kis cukikhoz képest azért itt van választék, így ki tudják bőséggel szolgálni a környék lakóit.

Zsámbék városa Pest megye gyöngyszeme

2021.03.17.   Bettina

Sokat hallotunk már Zsámbékról, de nem tekintettük még meg. Kétség nem fér hozzá, hogy Zsámbék csodálatos és egy tökéletes helyszín akár egy egésznapos kirándulásra is!

Liget kávéház - A nyugalom sziget Balatonalmádiban

2019.06.11.   Törzsök Emese

Balatonalmádiban egy ebéd utáni sétára indultunk a Szent István sétányon, amikor rábukkantunk a Liget Kávéházra. Amikor megláttam a hangulatos teraszát, tudtam, hogy ezt ki kell próbálnunk!

Vidéki étterem

A mediterrán stílusú Cocco-Mio étterem Fót szélén!

2018.11.22.   fö

Kinézetre szerintem itt kezdődik egy étterem. Sok helyen jártunk már, középszerű, megszokott vagy rosszabb kinézetű helyeken, de a Cocco-Mio étterem magasan übereli az átlag vendéglátóegységek kinézetét!

Európa legnagyobb fémmadara - A tatabányai turulszobor

2018.09.17.   Sz.F.

Számtalanszor jártam már ezen a szép helyen, leginkább azért mentem fel ide, hogy gyönyörködhessek ebben a szép szoborban. Ugyanakkor nem csak a turult érdemes megnézni, hanem a tájat is!

Az omladozó aszódi Podmaniczky-kastély

2018.10.18.   fö

Amennyire szép volt a XVIII-XIX. században, annyir néz ki rosszul most a Podmaniczky-kastély Aszódon! Az állami tulajdonban lévő kastély ma már omladozik, a közelébe se lehet menni, mert életveszélyes!

Egy templom, amely összehozta a helyieket

2018.08.08.   SzSz

Az ábrahámhegyi Szent László templom építése és előzetes szüksége igazán összehozta a község lakóit. A templomépítés gondolata már az Iskolakápolna építésének idején felmerült bennük. Segítséggel és összefogással, azonban később mégis sikerült az új templom létesítése.

Fenyves Yacht Club Hotel, a Balaton egyik legsokoldalúbb szállodája

2018.04.02.   CZs

A Balaton partján számtalan jobbnál jobb hotelt találunk, legyen szó családi, vagy romantikus nyaralásról, baráti társasággal való kikapcsolódásról. A szállodák közül nehéz kiemelkedni, a Fenyves Yacht Club Hotelnek azonban mégis sikerült. Balatonfenyvesen, közvetlenül a parton várja egész évben vendégeit.

Oxigén Hotel**** Superior Family & Spa, egy varázslatos wellness hotel vidéken

2018.04.05.   CZs

Ha valahova érdemes ellátogatni családosan, az az Oxigén Hotel**** Superior Family & Spa, Noszvajon. Nem csupán a hotel kínálta lehetőségek erősítik ezt az állítást, de a környéken elérhető programok is.

Olcsón, finomat, Balatonfüreden

2018.07.02.   SzSz

A Giorgi Pizzériát egy péntek este látogattuk meg, előre kinézve a helyet. Jól megtervezett vacsoránkat már nagyon vártuk, hiszen mindannyian éhesen érkeztünk. A helyre érkezve a kapu előtt parkolót találtunk, ahova könnyedén le is tettük az autót. A kerthelységbe sétálva már rengetegen vacsoráztak az étterembe,...

Balatoni kávézó

Mintha tényleg a Nagyinál lennénk süti kóstolón

2018.07.02.   SzSz

A Nagyi Sütödéje Tihanyban engem teljesen lenyűgözött családias környezetével, házi süteményeivel és édes megjelenésével. Tihany igazi kis ékszerdoboza, ahova szívesen tér be az ember egy kiadós reggelire, vagy egy finom házi süteményre. Kaphatunk glutén, cukor, és tejmentes édességeket is, így az...

Se több, se kevesebb : A Söptei Pincészet és Étteremben jártunk

2017.06.09.   TRX

Hála a közösségi médiának és a finom ízeket kedvelő barátainknak hozzánk is eljutott a Söptei Pincészet híre. Kell-e jobb marketing egy étteremnek, mint az elégedett és jól lakott vendégek elismerő véleménye, melyet ráadásul a manapság oly népszerű közösségi platformokon rendre meg is osztanak. Talán soha...

Mesés magyar tájon jártunk – bemutatjuk a dörgicsei Levendáriumot!

2017.06.04.   Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Toscana és Provence összekeverve a szívmelengető hazai, magyar tájjal: ezt találtuk Dörgicsén és egy gyönyörű levendulást. Mutatjuk, miért érdemes eljönnöd ide!

A Kemencés Vendéglő - ahogyan én látom

2017.11.28.   Kósa Krisztina, újságíró

Fotón nagyon hangulatosnak tetszik, de a valóságban sem csúnya. Nyilván tavasszal-nyáron nagyobb itt az élet, és látványosabb a kerthelyiség is, de most, hogy már fagy, egy meleg leves tökéletes tud lenni.

Vidéki kávézó

Caravella Café

2017.11.24.   Kósa Krisztina, újságíró

Egy hely a süti- és kávéimádóknak, ahol figyelnek a részletekre: állatbarát, cukormentességre is van lehetőség, az ár középkategóriás, a kiszolgálás tökéletes, és ahogy belépsz, olyan, mintha egy másik világban találnád magad. Konkrétan nincs is kedved elmenni innen, csak beszélgetni, beszélgetni...

Budapesti kávézó

Zila Kávéház – Krisztina Cukrászda és Étterem

2017.10.17.   Kósa Krisztina, újságíró

Furcsa helyen van. A főút mellett, ami olyan zajt eredményez, hogy örülök, ha a saját gondolataimat hallom. Mivel egyben kertvendéglő posztot is betölt (hiszen étterem is), bátran gondolhatja az ember, hogy bőséges választékkal találja majd szembe magát - ám ennek ellentetjére csak akkor döbben rá, amikor bent helyet...

Balatoni étterem

Lent a völgyben, a meghitt hangulatú Fricska étterem

2018.07.03.   SzSz

A Fricska tényleg igazi családias, meghitt hangulatot áraszt magából, ahogy megérkezik az ember. A patak mellett elhelyezett asztalok, fehér napernyőkkel, a kertben lévő hatalmas látványkonyha, ahol frissen készülnek az ételek.

Siófok cuki Cukrászdája

2018.07.04.   SzSz

A Villa Gréta Cukrászdát Siófoki látogatásunk során ejtettük útba. A cukrászdát az interneten találtuk meg cukormentes sütemény után kutatva. Éppen nem volt tőlünk túl messze, így hát benéztünk.

Yellow Pub Étterem

2017.11.29.   Kósa Krisztina, újságíró

A Dózsa György útról jobbra nyíló étterem valóban jó sárga, ez tény, ha viszont itt szeretne ebédelni valaki, pozitív, hogy 30 férőhelyes parkolója van, ahol biztosan akad hely.

Kissé romos kápolna Badacsonytördemicen

2018.08.15.   SzSz

A Loyolai Szent Ignác templomot a tördemici Római úton találhatjuk meg a házak között. A kápolna kissé romos kinézetű, amely már 1850 óta áll.

Aranysas hotel - Alsóörs

2018.08.25.   Máté Lilla

Szállás Alsóörsön: Hotel Aranysas & Bungalow - faházak és szállodai szobák a Balaton partjától 150 méterre.   Alsóörs festői szépségű üdülőhely a Balaton északi partján, Balatonalmádi és Balatonfüred között félúton. A csodálatos Ófalu páratlan kilátásával és műemlék épületeivel,...

Mintha a Petrányi családhoz mennél vendégségbe - Petrányi Pince – Csopak

2018.09.07.   Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Kevés jót tudok mondani a mai magyar pincér állományról. Nem így a csopaki Petrányi pince munkatársairól. Imádtam őket. De vajon maga a hely mennyire jó? Az ételek? A kilátás? Mutatom!

Országunk legjelentősebb copfstílusú épülete – Püspöki palota

2018.08.06.   SzSz

A fehérvári püspöki palota Magyarország egyik legjelentősebb copfstílusú épülete. A palota előtt találhatjuk meg az Országalmát, amely szintén Szent István nevéhez is fűződik. A palota olyan nevezetességekkel is büszkélkedik, mint a Püspöki könyvtár, amelyben körülbelül 40.000 középkori kódexet és...

Az örvényesi lakosok kedvenc víznyerő helye

2018.08.01.   SzSz

A Pán-forrást Örvényesen találhatjuk meg a Hősök parkja támfalnál, a templom előtt. A forrás, bár nem bevizsgált vizű, a környékbeliek és az átutazók egyik népszerű víznyerő helye. Sokan töltik meg itt kulacsukat, mielőtt továbbindulnak.

Magyar hagyományok Paloznakon

2018.07.19.   SzSz

Paloznakot Csopak és Lovas között találjuk meg Balatonfüred közelében. Az aprócska falu magában is lenyűgöző. Többen azonban lehet, hogy csak a Sárfránykert Vendéglő miatt hallottak csak róla. A falu csodálatos, és nem szabad elhanyagolni az ottani látnivalókat.

Kirándulnál? Itt van mit látni – Gulya-dombi Parkerdő

2018.07.30.   SzSz

A Gulya-dombot Veszprémben találjuk meg a város észak-nyugati régiójába. Itt igazán kellemes kikapcsolódásban lehet részünk, hiszen a természet közelségét több látnivalóval is érezhetjük.

Helytörténeti gyűjtemény, Örvényes

2018.08.01.   SzSz

Örvényesen átutazóban a helytörténeti gyűjteménybe teljesen véletlenül futottam bele. Ez a régi parasztház a templom mellett található, és alig észrevehetően van csak ráírva egy táblára, minél is állunk éppen.

A Grassalkovich Antal által építtetett kálvária

2018.09.11.   SzSz

A gödöllői Erzsébet-parkban található kálvária alapjai már 1771 óta állnak, méghozzá Grassalkovich Antal által. Az építkezés kezdetének évében sajnos elhunyt, így fia fejeztette be az építmény munkálatait. De lássuk mitől különleges még a kálvária.