Keresés

Szűrés:

Összesen: 33 találat.

Az alsóörsi Somlyó-hegyi kilátó rövid túrával elérhető kiváló látnivaló a Balatonnál. A kilátó tetejéről beláthatjuk a környező településeket, így remek kikapcsolódás lehet.

Somlyó-hegyi kilátó – Kevés túráért szép látvány

2018.06.20.   SzSz

Alsóörsön találhatjuk meg a Somlyó-hegyi kilátót, amely gyönyörű látványt nyújt az odatérőknek. Bárki számára remek kikapcsolódást nyújt a kilátóba felmenni, hiszen egy rövid kis sétával elérhető, a látvány pedig lenyűgöző odafentről.

A Balaton északi partjának egy újabb kilátója

2018.07.20.   SzSz

Aki a Balaton-felvidéken járt már valaha tudja, hogy hegyes-völgyes. Egyáltalán nem olyan, mint a déli part, amely szinte teljesen sík. Emiatt van lehetőségünk az északi parton több kirándulásra, és látnivalók megtekintésére. A Balaton északi partján rengeteg kilátót találunk. Ezek közül most a Csákány-hegyi kilátót céloztuk meg.

A mencshelyi Kossuth-kilátó

2018.08.31.   SzSz

A Balaton-felvidék sok kilátója közül talán a Kossuth-kilátó az egyik legkülönlegesebb. Mivel ez a kilátó messzebb található a Balatontól, így sokkal szélesebb panoráma nyílik a szemünk elé.

Budapesti látnivaló

Budapest legmagasabb pontja – Erzsébet-kilátó

2018.10.02.   SzSz

A város felett van egy pont a János-hegyen, ahonnan csodálatos kilátás nyílik egész Budapestre. A libegő felső állomásától egy könnyű sétával el is érjük, de akár kirándulást is tervezhetünk a kilátóhoz. Megnéztük mi is, milyen Budapest teljes egészében.

Az új „betonvirág” kilátó Velence mellett

2018.08.28.   SzSz

Velence mellett a Bence-hegyen 2018. tavaszán adták át az új kilátót a nagyközönség számára. Az építmény 20 méter magas, és érdekes beton virágformára emlékeztet. A kilátó története ennél egyébként jóval régebbre nyúlik vissza, mégis idén került sor az újjáépítésre.

Távolabb a Balatontól – Megmásztuk a Csatár-hegyi kilátót

2018.07.30.   SzSz

Néha elrugaszkodunk azért a Balaton partjától és a vidék szépségeit is keressük. Most Veszprém környékén járva akadtunk bele a Csatár-hegyi kilátóba, ahonnan élvezhetjük a környező erdők látványát.

Modern kilátó a Gulya-domb közepén

2018.07.30.   SzSz

A Gulya-dombi parkerdőben sétálgatva kellemes kikapcsolódásban lehet részünk. A tanösvény és a természet szépsége igazán megnyugtató. Itt épült 2 éve egy igen modern stílusú kilátó, a kirándulók számára.

Balatonfüred kilátója a Jókai-kilátó

2018.07.23.   SzSz

Füreden nem is gondolná az ember mennyi látnivaló van. Nem csak strandolni tudunk, és sétálgatni a Tagorén, illetve a kikötőbe, hanem kirándulni is. Balatonfüred dombos-völgyes környezetének köszönhetően van mit felfedeznünk.

Remek helyszín, remek kilátás Balatonalmádin

2018.07.23.   SzSz

Az Óvári Messzelátót nagyon könnyen megközelíthetjük, és gyönyörű kilátást is kapunk mellé. A Balaton-felvidék talán egyik legjobb kilátója, hiszen nem kell túráznunk érte, és mégis megkapjuk a csodálatos látványt.

Távol a nyüzsgéstől a Fülöp-hegyi kilátóban

2018.08.08.   SzSz

A Fülöp-hegyi kilátó az államalapítás évfordulóján épült meg 2001-ben. Ide igazán megéri feljönni, hiszen a panoráma mellett teljes nyugalomban tudunk kikapcsolódni. Az erdős környezetben a gyönyörű tájjal nem lehet betelni.

Ide túráznunk sem kell a kilátásért

2018.08.08.   SzSz

A Bökki kilátót Ábrahámhegynél találjuk meg, igazán egyszerűen. A feljutás kocsival is lehetséges, csak magára a kilátóra kell fellépcsőznünk. A kilátás innen is gyönyörű, ahogyan a Balaton-felvidék legtöbb helyéről. A kilátó viszont tartogat magában egy kis pluszt is.

A Balaton keleti partrészén is találtunk csodás panorámát – Soós-hegyi kilátó

2018.08.02.   SzSz

Bár a Balaton északi partján, a dimbes-dombos vidéken rengeteg kilátó található, a keleti parton is érdemes körbenéznünk. Ahogyan haladunk délre a táj egyre jobban kiegyenlítődik síkká. Balatonkenesén viszont még csodás kilátásban lehet részünk.

Vidéki kávézó

Kávéznál Miskolc felett? - Ellátogattunk az Avasi Kilátó Kávézóba

2019.06.04.   Törzsök Emese

A 72 méter magas Avasi Kilátó Miskolc egyik jelképének számít, ahol a 70’-es 80’-as években kávézó is működött, amely a 90’-es évek elején bezárt. 2017-ig nem is üzemelt egyáltalán. 2017-ben teljesen felújították a helyet, így újra megnyílt a kávézó az Avasi Kilátóban.

A hely, ami szimplán a Balatonakarattya kilátó nevet viseli

2018.08.03.   SzSz

Ezzel lehet, hogy sokat el is mondta, hiszen ha egy hely nincsen különösebben elnevezve, nem is tartozik hozzá semmilyen extra dolog. Vagy mégis? Nézzük csak, mit takar a Balatonakarattya kilátó.

A Tihany mellett található csúcspont

2018.06.29.   SzSz

Sajkod egy Tihany melletti apró település, ahol megtalálhatjuk az Őrtorony kilátót. Az Apáti-hegy legmagasabb pontján gyönyörű kilátás nyílik a Balatonra, Tihanyra, és a környező településekre is. Az út kissé rögös felfelé, de hidd el megéri!

Az Aranyember Útja Tanösvény a Tamás-hegyen

2018.07.24.   SzSz

Balatonfüreden kanyarog a Tamás-hegyen az Aranyember útja, amely Jókai Mór regénye alapján kapta a nevét. Az útvonal nem túl hosszú, azonban megéri végigsétálni rajta, hiszen az érdekes információk mellett, végig remek kilátásban lehet részünk.

Egy kilátó, amely szinte egy egész utcát magába foglal

2018.08.03.   SzSz

Balatonakarattya és Balatonkenese a déli part felé közeledve az utolsó két olyan település, ahonnan még igazán gyönyörű kilátásban lehet részünk. Itt a hatalmas löszfalról nyílik egy utca, vagyis a Kisfaludy-kilátó, ahonnan csodálhatjuk a Balaton szépségét.

Csodás kilátás Balatonfüreden

2018.07.17.   SzSz

Nem is gondolná az ember, hogy Balatonfüreden mennyi lehetősége van a kikapcsolódásra. Ne csak a strandolásra, és a büfékre gondoljunk, hanem rengeteg túralehetőségünk is akad. A Tamás-hegyi keresztnél tökéletes nyugalomban kapcsolódhatunk ki.

Szada felett - Trianoni emlékmű

2018.09.20.   SzSz

Gödöllő térségében sok olyan hellyel találkozhatunk, ahol érdemes kirándulnunk. Az egyik ilyen Szada területe. Itt találhatjuk a Margita legmagasabb pontját is, és a domboldalon felállított Trianoni emlékművet, amely a környékbeliek egyik kedvenc pihenőhelye.

Balatoni étterem

Megérkezett a minőségi gasztronómia a Badacsonyon túlra

2018.07.05.   Máté Balázs

Nem gondoltad volna ugye, hogy van minőségi étterem az Alsóörs-Füred, a Badacsony és a Káli medence területein kívül is a Balatonnál, ugye? Nos, Sznobok, irány Nyugat! Mutatjuk, hol találod meg azt, amit eddig csak hírből ismertek a Nyugat Balatonnál.

Budapesti látnivaló

Az egyetlen középkori kilátó a Budai Várnegyedben

2018.12.05.   SzSz

A Budai Várnegyedben sok látnivaló akad, azonban egy igazán kiemelkedik a többi közül. Szó szerint és átvitt értelemben egyaránt. A Mária Magdolna torony az egyetlen eredeti középkori műemlék Budán, ahonnan belátni az egész fővárost.

Regéci vár - Gyönyörű kilátás a Zempléni-hegyekre

2019.06.15.   Törzsök Emese

A Regéci várat a Zempléni-hegység egyik legnépszerűbb kirándulóhelyeként tartják számon, mely az Országos Kék Túra útvonalon Regéc vagy Mogyoróska felől is megközelíthető.

Megtaláltuk a Balaton legjobb települését!

2018.09.17.

A legjobb strand, a legjobb étterem, a legszebb kilátás, vagy a legjobb programlehetőségek… Mindenki más és más szempont alapján dönt, ha a legjobb balatoni települést kell megneveznie. Valószínűleg a végén úgyis arra a helyre esik a választásunk, ahol a legszebb emlékeinket szereztük. Most a...

Kikapcsolódás Vidéken

Pandúr Ökopark, ahol a gyerekeket a természet szeretetére tanítják

2018.11.29.   VZs.

A Pandúr-falu ökoparkot Baján, a Pandúr-szigeten találjuk, ahol jobb időben mezítlábas sétautat próbálhatunk ki. Az interaktív tanösvény a természet szeretetére neveli gyermekeinket.

Kikapcsolódás Balaton

A vulkáni kráterből a hegytetőig

2018.08.31.   SzSz

A Kossuth-kilátóhoz vezető úton nem csak remek kirándulóélményt szerezhetünk, hanem tanulhatunk is mellette. A Halom-hegyen lévő Vulkán tanösvény az egykori vulkán geológiai érdekességeit mutatja be az idelátogatók számára.

A természet jegyében – Gyógynövény-völgy Zánka

2018.08.16.   SzSz

Zánkán egy olyan látogatóközpontot találhatunk, amely abszolút a természet köré épült. A Gyógynövény-völgyben megismerkedhetünk a hazánkban megtalálható gyógynövényekkel, használatukkal, és hatásukkal. Nagyon érdekes élményben volt részünk.

Frissítő pihenés a Laczkó forrásnál

2018.07.30.   SzSz

A veszprémim Gulya-domb környékén nem csak kilátóval, tanösvénnyel, és a parkerdő szépségével találkozhatunk, hanem a domb lábánál a Laczkó forrással is. A forrásnál kellemesen felfrissülhetünk, de akár egy sütögetéshez is remek helyszín lehet.

Balatoni étterem

Gulyáskunyhó étterem - Balatonmáriafürdő

2017.07.24.   Bohács Ádám

Eldugott helyeken is lehetnek kincsek! Kellemes élményben volt részünk a Balatonmáriafürdőn található Gulyáskunyhó étteremben, tapasztalatainkat meg is osztjuk most veletek!

Balatoni büfé

Ne higgyünk a külcsínnek

2018.07.24.   SzSz

Igen, vannak helyek, amelyekre ránéz az ember, és úgy érzi ez tuti jó lesz. Igényes, modern környezet, kellemes hangulat. A Bliss Bistrot is ez jellemzi első ránézésre, azonban nem minden a külcsín.

Bivalyokkal ismerkedtünk - Kápolnapusztai Bivalyrezervátum

2018.10.09.   Bohács Ádám

Ismerősökkel úgy döntöttünk, hogy leugrunk egy kicsit a Balatonhoz, és most olyan helyeket nézünk meg, ahol korábban még nem jártunk. Így jutottunk el a Kápolnapusztai Bivalyrezervátumba!

Kikapcsolódás Budapest

A Zugligeti libegő, tökéletes panorámával

2018.10.01.   SzSz

A libegő története majdnem száz évvel ezelőtt kezdődött, azonban még csak 48 éve működik. A Zugligeti libegő a mai napig nagyon népszerű a turisták és kirándulók körében. Nem csak szállítóeszközként funkcionál, hanem remek program is lehet barátainkkal, párunkkal.

Kirándulnál? Itt van mit látni – Gulya-dombi Parkerdő

2018.07.30.   SzSz

A Gulya-dombot Veszprémben találjuk meg a város észak-nyugati régiójába. Itt igazán kellemes kikapcsolódásban lehet részünk, hiszen a természet közelségét több látnivalóval is érezhetjük.

Balatoni kávézó

A Badacsonyi körtúra kellemes pihenőhelye

2018.08.15.   SzSz

Badacsonyba nem csak a borok miatt érdemes ellátogatnunk, hanem a kellemes kirándulás miatt is. A hegyen a Kisfaludy kilátó felé, vagy éppen le a hegyről, biztosan többen szívesen megpihennének. Találtunk egy aranyos helyet, ahol finom kávét, bort, és szép kilátást is kapunk.