Keresés

Szűrés:

Összesen: 14 találat.

A balatonfüred Bodorka Balaton Aquariumban a balatoni élővilág halait fedezhetjük fel kikapcsolódás gyanánt a családdal, vagy párunkkal.

Bodorka Balaton Aquarium - A balatoni élővilág felfedezése

2018.06.19.   SzSz

A Bodorka Aquarium remek program lehet a család számára, akik kedvelik a vízi élővilágot, esetleg a horgászatot, vagy csak szeretnék felfedezni a Balatonban élő halfajokat. A Balaton partján sétálgatva könnyen elérhetjük az Bodorka Aquariumot, és a belépőért sem kell sokat fizetnünk.

Vidéki étterem

A mediterrán stílusú Cocco-Mio étterem Fót szélén!

2018.11.22.   fö

Kinézetre szerintem itt kezdődik egy étterem. Sok helyen jártunk már, középszerű, megszokott vagy rosszabb kinézetű helyeken, de a Cocco-Mio étterem magasan übereli az átlag vendéglátóegységek kinézetét!

Budapesti étterem

A sushi fellegvára – Buddha Original

2018.10.15.   SzSz

A sushizni vágyók és az autentikus thai ételek kedvelői között igen híres a Buddha Original. Budapesten több helyen is találkozhatunk az étteremmel, azonban mindegyik egy kicsit más milyen. Egy sushizás miatt választottuk mi is a Buddhát, ahol jó és rossz élményeink is voltak.

Örök élmény – Hajókázás a Tisza-tavon

2018.11.19.   Bohács Ádám

Egy őszi napon gondoltunk egy nagyot, és elugrottunk a Tisza-tóhoz, hogy részt vegyünk egy tavi túrán. Mondanom sem kell, hogy nem bántuk meg döntésünket, nézzük, milyen élményekkel gazdagodtunk!

Vidéki étterem

A halászlé hazájában jártunk, Baján, a Sobri Halászcsárdában

2018.11.26.   fö

Ha valaki halas ételt szeretne enni, hol máshol enne, mint a halászlé hazájában, Baján! A Sobri Halászcsárdáról sokat hallottunk már előtte, így most meg is látogattuk!

Magyarország legmagasabb vízesése

2018.09.18.   SzSz

A maga húsz méteres magasságával a lillafüredi vízesés országunk legnagyobb függőleges esésű vízesése. A vízesés mesterségesen lett kialakítva, mégis csodálatos látnivaló minden évszakban.

Ide érdemes kitérni - Nógrádi vár

2020.02.28.   SzSz

Szlovákiába menet pillantottuk meg a Nógrádi vár tábláját először. Sokat nem hallottunk még róla, így kicsit utánanéztem és úgy döntöttünk hazaféle mindenképp megállunk megnézni. Nem csalódtunk a döntésben!

Kevés maradvány a csopaki Szent Miklós templomromból

2018.07.26.   SzSz

A csopaki Szent Miklós templomromot is útba ejtettük, amelyből már nem sok maradt az utókor számára. Pár írásos emlék alapján, és a romnál található tábla segítségével azonban megtudhatunk róla pár dolgot.

Balatoni nevezetesség

Szakadj ki a Balatonfüredi nyüzsgésből

2018.07.17.   SzSz

A Balatonfüreden található Koloska-völgyben elhelyezkedő vadaspark plusz élményt nyújthat a völgyben túrázóknak. A vadasparkban találkozhatunk szarvasokkal, őzekkel, és muflonokkal is. Remek program lehet a gyermekes családok részére is.

Balatoni büfé

Katamarán Étterem – A tihanyi strand egyetlen büféje

2018.06.21.   SzSz

A tihanyi Napsugár Beach egyetlen helye, ahol ehetünk, azonban az ember nem bánja meg. Ha nem készültél semmilyen csomagolt elemózsiával, akkor itt bátran fogyaszthatsz a bőséges kínálatból.

Egy torony, amely régen templom volt

2018.07.20.   SzSz

A csopaki pincészetek, és malmok mellett találkozhatunk egy érdekes látnivalóval is. Ez a Csonkatorony, amely régen egy templom volt, amit Szent István király tiszteletére építettek. A torony körül lévő területen a Millenáris parkot találjuk, amely gyönyörűen rendezett, és a gyerekek sem fognak unatkozni.

Remete-forrás Balatonalmádi

2018.07.24.   SzSz

Almádin találhatunk remek túraútvonalakat, emellett pedig olyan helyeken is járhatunk, mint a Remete-forrás. A forrás útvonala csodálatos erdős részen megy végig, ami remek kikapcsolódást nyújthat a túrázók számára.

Balatoni étterem

Csalódás a köbön! – Terasz Étterem

2017.07.22.   GA

Bizonyára mindenki szemezgetett már ezzel a gyönyörű kis paradicsomi hangulatú étteremmel, aki valaha is végigsétált a balatonfüredi parton. Egy csodálatos park közepén található, tavak, szökőkutak romantikus környezetében.

Vidéki látnivalók

Veszprém egyik jellegzetes pontja, csodás kilátással

2018.07.27.   SzSz

Veszprémben járva csak kapkodjuk a fejünket, hiszen mindenhol történelmi látnivalók. A város tele van kulturális emlékekkel, amelyeket érdemes felfedezni. A Szent Benedek-hegy érdekes, ahogy a város közepén kiemelkedik sziklaszirtjével. Itt is körbenéztünk.