Keresés

Összesen: 8 találat.

Brázay Kalandpart
Kikapcsolódás Balaton

A füredi Kalandpart, ahol garantált a szórakozás

2018.08.29.   SzSz

Balatonfüreden a sok programlehetőség választható, a strandolás és a kirándulás mellett kalandokban is részünk lehet. A Brázay Kalandpart, nem csak egy kalandpark, hanem strandolni is tudunk és a gyerekeket játszóház várja.

Kikapcsolódás Vidéken

Itt van a Föld szívcsakrája a Pilisben, ahol hallod a Föld szívdobogását

2018.11.21.   fö

Egy káprázatos helyen jártunk, a Föld szívcsakrájánál, Pilisben, ahol a legenda szerint, ha belehallgatsz a Ferenczy-sziklába, akkor hallhatod a Föld szívdobogását.

Vidéki látnivalók

A világon egyedülálló magyar gyűjtemény – Gyűszűmúzeum, Vácrátót

2018.12.05.   Bohács Ádám

Nem lakok nagyon messze Vácrátóttól, de még soha életemben nem hallottam erről a múzeumról, pedig itt található a világ második legnagyobb gyűjteménye! Gyertek velünk ti is a vácrátóti Gyűszűmúzeumba, garantáltan megéri!

A hely, ami szimplán a Balatonakarattya kilátó nevet viseli

2018.08.03.   SzSz

Ezzel lehet, hogy sokat el is mondta, hiszen ha egy hely nincsen különösebben elnevezve, nem is tartozik hozzá semmilyen extra dolog. Vagy mégis? Nézzük csak, mit takar a Balatonakarattya kilátó.

Könnyű túra geológiai érdekességekkel

2018.07.16.   SzSz

A Forrás-hegyi tanösvény rövid, de hasznos túra lehet bárki számára, hiszen a maga 1,5km-vel igazán gyorsan körbeérhetünk rajta. A túra alatt dombokat is meg kell másznunk, és a szűk ösvényeken át igazi kalandtúrában lehet részünk. Az állomások alatt pedig olvashatunk rengeteg érdekességet. Az itt kialakított...

Balatoni étterem

A legenda nyomában, legendás ételekkel

2018.06.27.   SzSz

Tihanyban rengeteg Csárdába futhatunk bele, de ahogy velünk is megesett nem mindegyikbe néztünk volna be szívesen. Ez a hely azonban valamiért megragadott minket első ránézésre, és nem is csalódtunk. Magyaros ízek, nagy adag ételek, minden, ami csak kellhet.

Balatoni kávézó

A rétesek nyomában, Tihanyban

2018.06.28.   SzSz

A hely megtévesztő, hiszen egyben van, mégis külön. Mi most csak a Rétesház részt próbáltuk ki, így erről írnék. A házi rétest szerintem nincs olyan magyar ember, aki ne szeretné. A tésztából kifolyó töltelék, a meleg, laza rétes. Imádom. Nézzük csak a Tihanyi Rétesházban mint kaptunk.

Veszprémi Tűztorony – A város őrszeme

2018.06.13.   SzSz

Veszprém egyik jelképe és legrégebbi épületei között van a Tűztorony, más néven Vigyázótorony, amely a belváros közepén található meg a Veszprémi Vár legszélén. A Tűztorony a város egyik legmagasabb pontja, amelyre felmászva beláthatjuk a Veszprém teljes egészét.