Keresés

Szűrés:

Összesen: 23 találat.

Tihany gyönyörű panorámája mellett a falu tele van nem csak történelmi de kulturális emlékekkel is
Kikapcsolódás Balaton

Tihanyi Pisky sétány – Tihany és elragadó hangulata

2018.06.22.   SzSz

Tihanyban járva az apátságot meglátogatva még szerettük volna kicsit felfedezni a város szépségeit. A Pisky sétány pont ilyen, hiszen gyönyörű bájos manufaktúrákat, kézműves tárgyakat, persze levendulából készült mindenféle dolgot is találhatunk itt.

Balatoni kávézó

Minden a levendula körül forog a tihanyi Levendula Kávézóban is

2018.08.10.   SzSz

Tihany bővelkedik éttermek, és fagylaltozók terén. Sokadik látogatásom során sem volt könnyű eldönteni, hova üljek be éppen. A legtöbb hely tényleg nagyon jó, és Tihanyban ettem életem legjobb fagyiját is. A levendula a település egyik jelképe, és szinte mindent eköré építenek a vendéglátásban. Levendulás...

A nyugalom kertje – Dörgicsei Levendula Major

2018.08.30.   SzSz

Dörgicse nem csak középkori romjai miatt tökéletes választás a turisták számára, hanem a helyi Levendáriumba is érdemes lehet betérni. Bár mi éppen nem a levendulavirágzás szezonjában látogattunk el a Levendáriumban, így is szép látványban volt részünk.

Balatoni kávézó

A legkülönlegesebb fagylaltok, amiket kóstolhatsz

2018.06.27.   SzSz

A tihanyi Levendula Fagylaltozó méltán híres már, hiszen különleges fagylaltjaival valóban leveszik az embert a lábáról. Olyan igazán extrém ízvilágú fagyikat is kóstolhatunk, amiket még életedbe nem próbáltál, ez biztos. A hűsítő édességek vonzzák a figyelmedet a kedves kis kialakítású fagyizónál.

Mesés magyar tájon jártunk – bemutatjuk a dörgicsei Levendáriumot!

2017.06.04.   Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Toscana és Provence összekeverve a szívmelengető hazai, magyar tájjal: ezt találtuk Dörgicsén és egy gyönyörű levendulást. Mutatjuk, miért érdemes eljönnöd ide!

Budapesti étterem

Levendula kézműves fagyizó

2017.10.10.   Kósa Krisztina

Kívülről kellemes, fehéres-lilás színkombinációjával hívogató, és egyben nyugalmat árasztó a főváros rohanó életében. A Szent István körút megannyi étterme és szórakozóhelye közt kitűnik finomságával - már ami a külcsínt illeti; a többi viszont csak akkor derül ki, ha belép az ember…

Balatoni étterem

Tömegben is gyors kiszolgálás. Ezt a helyet ne hagyd ki Tihanyban!

2018.07.02.   SzSz

Tihanyban mostanában igen csak visszatérő vendégek vagyunk, hiszen, akik jönnek hozzánk látogatóba barátok, családtagok, mindenkit elviszünk megmutatni a gyönyörű történelmi települést. Ilyenkor próbálunk újabb éttermeket is felfedezni, hogy be tudjunk számolni mindenről a kedves olvasóknak. A Tűzkert Étteremre...

Ahol még őrzik a hagyományokat – Hunnia Csipkemúzeum

2018.11.19.   Bohács Ádám

A kézi csipkekészítéssel ismerkedtünk meg egy kicsit közelebbről, ugyanis a Terényben található Hunnia Csipkemúzeumba látogattunk el!

Vidéki látnivalók

Milyen egy barlangban élni? Mutatjuk!

2018.10.30.   Bohács Ádám

Egerszalókon jártunk, ahol többek között azt is megtudtuk, milyen egy barlanglakásban élni. Nagyon érdekes élményekkel gazdagodtunk, ide el kell mennetek nektek is!

Csalódások tömkelege – Vajdahunyadi vár

2018.10.31.   Bohács Ádám

Erdélyi túránk során meglátogattuk az igazi Vajdahunyadi várat, amit ott tapasztaltunk, azt nem is nagyon lehet szavakba önteni…Azért megpróbáltam leírni nektek…

1970.01.01.

Vidéki látnivalók

A világ egyetlen ilyen nagy orsósmagnó gyűjteménye Terényben!

2018.11.29.   VZs.

Sehol máshol nincsen a világon még egy ilyen gyűjtemény, mint Magyarországon, Terényben! Itt található a világ legnagyobb orsósmagnó gyűjteménye, ahol már több, mint 430 kiállított magnetofont csodálhatunk meg!

Petőfi iskolája Aszódon

2018.10.19.   Bohács Ádám

Aszódon jártunk, ahol közúti táblák segítségével megtaláltuk a Petőfi Múzeumot, ennek pedig nagyon örültünk, el is mondom, hogy miért! Őszintén szólva nem a múzeumot kerestük, hanem a Podmaniczky-kastélyt, amit sajnos meg is találtunk…omladozva, elhanyagolva, látogatni sem lehet. Amikor elindultunk az...

Ahol minden magyar szíve megfájdul – Trianon Múzeum

2018.11.19.   Bohács Ádám

Várpalotán jártunk, ahol megtekintettük a sok-sok ostromot megélt Thury-várat, majd a Trianon Múzeumot. Mondanom sem kell, hogy minden fájt, amit itt láttunk…

A rengeteg ostromot átélt Thury-vár

2018.11.18.   Sz.F.

A Balaton és a Velencei-tó között nagyjából félúton található egy sok mindent átélt vár, nem régen ide látogattunk el, ismerkedjetek meg kicsit közelebbről ti is a Várpalotai várral, vagy más néven a Thury-várral!

Budapesti látnivaló

Kiscelli Múzeum (Schmidt-kastély)

2017.10.24.   Kósa Krisztina, újságíró

Az Óbudán található múzeum egyike azoknak az épületegyütteseknek, melyet minden III. kerületi jól ismer. Ha másról nem is, arról biztosan, hogy a hozzá vezető út a Bécsi út felől bizony igencsak meredek és kacskaringós - még kocsival is.

Balatoni étterem

Biztos itt együnk, ha jó áron akarunk ebédelni Tihanyban?

2018.06.28.   SzSz

A tihanyi Retro Pizzériát a város közepén találjuk igen forgalmas helyen. A közösségi oldalakon szinte csak jókat olvashatunk róla, azonban tényleg minden igaz? Mi is kipróbáltuk az éttermet, lássuk, hogyan sikerült.

Balatoni nevezetesség

Tihanyi Apátság – Az egyik legjelentősebb történelmi emlékünk

2018.06.21.   SzSz

Tihany amúgy is elragadó hely szerintem a Balatonon, levendulamezőinek, történelmi múltjának, és persze magának az elhelyezkedésének köszönhetően egyaránt. Az apátságot nem nehéz észrevenni, és szerintem minden magyar hallott már, vagy látott róla valahol képet. Most felfedeztük belülről és...

A legrégebbi építésű műemlék Dörgicsén

2018.08.31.   SzSz

A három templomrom közül Dörgicsén a Felső-dörgicsei a legrégebbi épület. A romokat a Levendula Major mellett találhatjuk meg a központban. A rom szabadon látogatható bárki számára, így mi is megnéztük.

Méhészeti Gyűjtemény

2017.11.30.   Kósa Krisztina, újságíró

Talán nem is tudtuk sokan, hogy Gödöllőn van Méhészeti Gyűjtemény, hiszen nem olyan ismert látványosság, mint a Gödöllői Királyi Kastély vagy a Művészetek Háza. Ellenben sok érdekességet rejt, lássuk hát, miket!

Vidéki látnivalók

Gödi Kincsem-park és Kincsem lovarda!

2018.10.11.   fö

Kincsem 1875-1880 között volt a gödi istálló lakója, ami alatt 54 versenyen indult, és mindig győzött. Elvarázsolt minket ez a világhírű paripa látványa még így is, szobor formájában!

Bivalyokkal ismerkedtünk - Kápolnapusztai Bivalyrezervátum

2018.10.09.   Bohács Ádám

Ismerősökkel úgy döntöttünk, hogy leugrunk egy kicsit a Balatonhoz, és most olyan helyeket nézünk meg, ahol korábban még nem jártunk. Így jutottunk el a Kápolnapusztai Bivalyrezervátumba!

Vidéki látnivalók

A minden településnek példamutató Váci főtér

2018.10.11.   Bohács Ádám

Vác egy nagyon szép Duna-parti település, ami az évek során kivívta a Dunakanyar központja címet is, nem véletlen, hogy kedvelt idegenforgalmi célpont. Mi most a főterét mutatjuk be nektek, ami tényleg példaértékű lehet minden településnek!