Keresés

Hunter Killer

Filmkritika – A Hunter Killer küldetés

2018.10.30.   SzSz

A Hunter Killer küldetés Gerard Butler legújabb filmje, amelynek premierje csak november 1-én érkezik a mozikba. Szerencsénk volt részt venni a premier előtti filmvetítésen, így elsőként mondhatjuk el a filmről készült kritikát.

Budapest leghíresebb tere – Hősök tere

2018.10.03.   SzSz

A főváros leghíresebb és legszimbolikusabb terén jártunk, amely a 19. század első évtizedében a honfoglalás ezeréves évfordulójának tiszteletéből épült. A tér egész történelmi múltunkat örökíti meg a legnagyobb magyar nevekkel. Utánajártunk pár érdekességnek a térrel kapcsoltban.

Pogánykő emlékoszlop Révfülöp és Balatonszepezd között

2018.08.16.   SzSz

Sebestyén Gyula neve a magyar rovásírás megfejtése kapcsán került hírbe. A néprajztudós egykori villája is az oszlop környezetében található meg, amely jelenleg szállodaként üzemel.

Oxigén Hotel**** Superior Family & Spa, egy varázslatos wellness hotel vidéken

2018.04.05.   CZs

Ha valahova érdemes ellátogatni családosan, az az Oxigén Hotel**** Superior Family & Spa, Noszvajon. Nem csupán a hotel kínálta lehetőségek erősítik ezt az állítást, de a környéken elérhető programok is.

Se több, se kevesebb : A Söptei Pincészet és Étteremben jártunk

2017.06.09.   TRX

Hála a közösségi médiának és a finom ízeket kedvelő barátainknak hozzánk is eljutott a Söptei Pincészet híre. Kell-e jobb marketing egy étteremnek, mint az elégedett és jól lakott vendégek elismerő véleménye, melyet ráadásul a manapság oly népszerű közösségi platformokon rendre meg is osztanak. Talán soha...

Mesés magyar tájon jártunk – bemutatjuk a dörgicsei Levendáriumot!

2017.06.04.   Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Toscana és Provence összekeverve a szívmelengető hazai, magyar tájjal: ezt találtuk Dörgicsén és egy gyönyörű levendulást. Mutatjuk, miért érdemes eljönnöd ide!

Balatoni kávézó

Sznobság faktor: 10/10. Divat ma még a Karolina Kávéház?

2018.07.05.   SzSz

Azóta járok a Karolinába, amióta megnyitott. Imádtuk. A kiszolgálás, a fekvése, a sütik, maga volt a megtestesült Ausztria. Ma azonban valahogy más már a jó öreg Karolnia. Elgépiesedett? Elsznobosodott? Vagy mindig is az volt, csak nem vettem észre? Értékelés 2018-ból.

Balatoni nevezetesség

Apró strand Tihany csücskében

2018.06.27.   SzSz

Tihany mellett egy szabad stranddal és ezzel a kis fizetős stranddal találkozhatunk. A strand nyugalmas és igazán szép látvány nyílik róla Balatonfüredre és a környező településekre. Hallottunk róla jókat, így meglátogattuk mi is, hogy tényleg olyan jó-e.

Fesztivál kicsiknek és nagyoknak a béke szigetén: Kapolcs – Művészetek Völgye

2018.07.30.   CsN

Koncertek, kézműves bemutatók és kirakodóvásár, lángos és kürtőskalács, szénabálák, színes gyerek- és felnőtt programok, mezítláb a patak partján énekelő fiatalok, hideg fröccs és sátor-tenger… ezt adja nekünk az idén 28. alkalommal megrendezett Művészetek Völgye fesztivál. Idén is eljöttünk, hogy...

A természet jegyében – Gyógynövény-völgy Zánka

2018.08.16.   SzSz

Zánkán egy olyan látogatóközpontot találhatunk, amely abszolút a természet köré épült. A Gyógynövény-völgyben megismerkedhetünk a hazánkban megtalálható gyógynövényekkel, használatukkal, és hatásukkal. Nagyon érdekes élményben volt részünk.

Magyarország egyik legnagyobb katedrálisa

2018.08.06.   SzSz

Székesfehérvár fő jelképe, és történelmi magva a székesegyház alapjain van. A városban járva rengeteg látnivalóban lehet részünk, és utunk során sok történelmi emlék jön velünk szemben a belvárosban. A Szent István-székesegyház az egyik, amit semmiképp se hagyjunk ki.

A nosztalgikus Sulyán Cukrászda

2018.09.13.   SzSz

A gödöllői Sulyán Cukrászda több, mint 20 éve várja vendégeit a város központjában. A cukrászdára gyermekkorom óta emlékszem, talán életem első krémesét is itt ettem. Azóta sok év telt el, a kínálat változott, ahogy a cukrászda is. Rég jártam már a Sulyánban, így nosztalgikus volt visszatérni. Megnéztem...

Felsőörsi prépostsági templom – a helyiek kis ékessége

2018.06.06.   SzSz

Felsőörs apró településén találhatjuk meg ezt a román-kori gyönyörű kis templomot a falu közepén lévő Dózsa téren. Már többször elhaladtunk a templom mellett autóval, azonban úgy döntöttük ideje lenne megcsodálni kívülről-belülről. A templom kívülről nézve vörös kőből épült, kissé romos külsejű,...

Építészetünk újabb ékköve – Váci Nagyboldogasszony-székesegyház

2018.10.11.   Bohács Ádám

Vácon nagyon sok látnivaló vár mindenkire, már-már kevés is az egy nap arra, hogy megnézzünk mindent. Korábban írtam nektek a váci főtérről, most viszont arról a székesegyházról hoztam beszámolót, ami teljesen magával ragadott!

A házi rétesek nyomában Balatonfüreden

2018.07.17.   SzSz

A rétesről mindig nagymamám jut eszembe, amikor együtt próbáltunk házi készítésű rétest csinálni, lehetőleg úgy, hogy ne szakadjon el a tészta. Nem egyszerű feladat, de a végeredmény mindent megér. A mai vendéglátásban ezek a hagyományos receptek talán mostanában kezdik újkorukat élni. Egy kis nosztalgiázásra...

Kikapcsolódás Balaton

Advent a Balatonnál – Télen is tartogat meglepetéseket a magyar tenger!

2018.11.26.   Bohács Ádám

Egyre többen tudják, hogy a Balaton nemcsak nyáron kínál remek időtöltési lehetőségeket, hanem télen is! Rengeteg program vár itt minden korosztályra az adventi időszakban, most meg is mutatjuk nektek a legjobbakat!

A Balaton legszebb erődje, a Szigligeti vár

2018.03.17.   Sz.F.

A múlt évben barátaimmal úgy gondoltuk, hogy beülünk a kocsiba, és elindulunk valahova, az úti cél a Balaton északi partja volt, de nem tisztáztuk le az elején, hova is megyünk pontosan.

A csupa nagybetűs állatkert – Felsőlajosi Magán Zoo

2018.11.22.   Sz.F.

Tóth Tibor kezdeményezésére, állami és egyéb támogatások nélkül épült meg Felsőlajoson egy aranyos, kulturált, és egyben nagyon szép állatpark, gyertek velünk ti is a Magán Zoo-ba!

„Boldog” falatok a Happy Day Cafeban

2019.01.08.   SzSz

Gödöllőn találunk pár éttermet, pizzériát, de talán olyan stílusú és hangulatú helyet, mint a Happy Day Cafe nem. Biztos lesz olyan, akinek nem jön be ez a laza stílus, extra konyhával, de nekünk mindenképp bejött. Nézzük, mit tapasztaltunk a Happyben.

Magyarok a harcban – Hadtörténeti Múzeum

2018.12.10.   SzSz

A Hadtörténeti Múzeum a Budai Várnegyedben található meg, ahol nagyon érdekes kiállításba ütköztünk. Aki szereti a történelmet, annak szinte kötelező program egyszer ellátogatni ide és megismerni a magyarok had történetét.

A gazdag történelmi múltú Szent Márton templom

2018.09.27.   SzSz

Isaszeg kis településén már messziről láthatjuk a dombtetőn lévő templomot, amely a város egyik ékessége. A templom igen gazdag történelmi múlttal rendelkezik, amely egészen Szent István koráig nyúlik vissza. Utánajártunk a templom történetének részleteinek.

Számtalan program az isaszegi Szobor-hegyen

2018.10.10.   Bohács Ádám

Isaszegen éltem le eddigi életem felét, nagyon szerettem és szeretem is ezt a települést, ami nem olyan régen megkapta a város címet is. A későbbiekben több helyet is be fogok mutatni nektek, a sort a Szobor-heggyel kezdem!

Az „otthonos” minőség Ráckevén

2019.01.07.   SzSz

Ráckeve városa a Duna-parton található, Budapesttől nem messze, ahol teljes nyugalomban kapcsolódhatunk ki. A város bár nem nagy, mégis érdemes meglátogatni és felfedezni a környéket. Látogatásunkkor felfedeztük a település egyik legkellemesebb éttermét is, a Cadran Pizzéria és Pub-ot. Nézzük, milyen tapasztalataink voltak.

Hova menjünk reggelizni Gödöllőn? – 2. rész

2018.09.19.   SzSz

A gödöllői könyvtárban nyílt egy igazán bájos kávézó, ahol reggelire igen széles a választék. Nem csak attól lesz különleges a hely, hogy a könyvtárban helyezkedik el, de több dolog is megadja meg a hely varázsát.

A megújult gödöllői főtér

2018.09.11.   SzSz

A tavaly lebontott életveszélyes városháza helyén végre megnyitott az új főtér, amely igazán családbarát lett. Sokan felháborodtak, hogy nem új városháza lesz építve a régi helyén, hanem az önkormányzat más tervekkel állt elő. Most megnéztük a végeredményt.

Liget kávéház - A nyugalom sziget Balatonalmádiban

2019.06.11.   Törzsök Emese

Balatonalmádiban egy ebéd utáni sétára indultunk a Szent István sétányon, amikor rábukkantunk a Liget Kávéházra. Amikor megláttam a hangulatos teraszát, tudtam, hogy ezt ki kell próbálnunk!

Kikapcsolódás Budapest

Egy messzi-messzi galaxisban jártunk: ilyen a Csillagok háborúja kiállítás a Bálnában

2019.12.17.   VN

A Star Wars rajongók már biztosan izgatottan várják a legújabb epizód bemutatóját, a Skywalker korát, ami egyben a Skywalker Saga befejező része is lesz. De biztosan azt is tudják, hogy idén ünnepeljük az első Star Wars film magyarországi bemutatójának 40. évfordulóját is, melynek apropóján egy nagyszabású...

Herend különleges temploma

2018.08.17.   SzSz

Hogy mitől különleges a herendi Szent Euszták templom? A világon egyedülálló porcelánablakától, amely értéke felbecsülhetetlen. Herend porcelánkészítéséről igen híres, így templomukba is becsempészték porcelánjukat.

Aranysas hotel - Alsóörs

2018.08.25.   Máté Lilla

Szállás Alsóörsön: Hotel Aranysas & Bungalow - faházak és szállodai szobák a Balaton partjától 150 méterre.   Alsóörs festői szépségű üdülőhely a Balaton északi partján, Balatonalmádi és Balatonfüred között félúton. A csodálatos Ófalu páratlan kilátásával és műemlék épületeivel,...

Az extrém kikapcsolódás kedvelőinek

2018.09.10.   SzSz

Őszi hétvégi programnak, csapatépítésre, szülinapra, vagy csak úgy is remek program lehet a paintballozás. Bár lehet nem mindenki szereti az extrémebb kikapcsolódást, de bátran mondhatom, hogy fiúknak, lányoknak szuper program. Mi egy szülinap alkalmával próbáltuk ki a Dunakeszin lévő Exrem Paintball pályát.

Különleges élmények Egerszalókon

2018.09.07.   SzSz

Egerszalók igazán különleges és egyedülálló hely a világon. Nem olyan régen látogattunk el ide, így megosztanánk élményeinket, miért is érdemes ide ellátogatnia egyszer legalább mindenkinek!

Vidéki látnivalók

Máriabesnyő ékessége a „Kis Bazilika”

2018.09.13.   SzSz

Gödöllő Máribesnyői részén egy csodálatos 18. századi bazilikával is találkozhatunk, amelyet gróf Grassalkovich Antal építtetett. A templom két részből áll, aminek felső szintjén található meg az eredeti Mária-szobor.

Vidéki látnivalók

A minden településnek példamutató Váci főtér

2018.10.11.   Bohács Ádám

Vác egy nagyon szép Duna-parti település, ami az évek során kivívta a Dunakanyar központja címet is, nem véletlen, hogy kedvelt idegenforgalmi célpont. Mi most a főterét mutatjuk be nektek, ami tényleg példaértékű lehet minden településnek!

City Restaurant - egy olcsó kifőzde Hatvanban

2018.11.14.   fö

Ha olcsón akarsz enni egy igazi házias menüt és ráadásul Hatvan környékén jársz, akkor a City Restaurant-ba térj be. Hatvan központjától nem messze található.

Egy jól összerakott étterem – A Kert bisztró

2018.11.09.   SzSz

Csodás környezet, minőségi ételek, figyelmes és udvarias felszolgálás, ez az, ami A Kert bisztrót jellemzi. Ugyanakkor ezekhez a jelzőkhöz társul a laza stílus is, mert az ember ide belépve mégse érzi magát feszélyezve, pedig az étterem valóban minőségi minden téren.

Budapesti étterem

Miért vált olyan kevés étterem kutyabarát működésre?

2018.11.17.   Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Magyarországon egyre több, egykori kutyabarát étterem mond le erről a titulusról. Vajon miért? Körbe néztünk, mi a nemzetközi helyzet. Írországi véleményeket találtunk.

A IX. kerület különleges temploma, a Páli Szent Vince-plébániatemplom

2018.11.21.   fö

Ferencváros legcsodálatosabb templomát nézhetitek meg, a Páli Szent Vince-plébániatemplomot. Még nincs 100 éves sem, mégis robosztus termete és különleges, neoromán építészeti stílusa miatt mindenki megcsodálja.

A VIII. kerület szépsége - Magyarok Nagyasszonya Templom

2018.11.20.   Bohács Ádám

Könnyedén rá lehet találni, de sajnos szinte sosincs nyitva, a Magyarok Nagyasszonya Templomnál jártunk, ami a Rezső téren kapott helyet.

Örök élmény – Hajókázás a Tisza-tavon

2018.11.19.   Bohács Ádám

Egy őszi napon gondoltunk egy nagyot, és elugrottunk a Tisza-tóhoz, hogy részt vegyünk egy tavi túrán. Mondanom sem kell, hogy nem bántuk meg döntésünket, nézzük, milyen élményekkel gazdagodtunk!

Balatoni kávézó

Vajon tényleg az egyik legjobb balatoni cukrászda a Móló Cukrászda?

2018.08.16.   SzSz

A Móló Cukrászdát Révfülöpön találjuk meg a móló kezdeténél. A cukrászda nem túl nagy, viszont annál hangulatosabb. Vintage stílusa, és az egész hely atmoszférája bevonzza az embert. Lássuk, nekünk hogyan tetszett.

A tanulás is lehet szórakoztató – Élmények a CSOPA-ban

2018.11.08.   SzSz

A Csodák Palotája több, mint 20 éve várja a különleges élményekre vágyó felnőtteket és gyerekeket egyaránt. A szórakoztató komplexum nem csak kikapcsolódást nyújt az egész családnak, de mellette ízelítőt kapunk a fizika és a kémia világából egyaránt. Lássuk, milyen újdonságokkal vár a CSOPA!

Egy felejthetetlen látogatás a Gödöllői Királyi Kastélyban

2018.12.01.   SzSz

A Gödöllői Királyi Kastély vagy másnéven gödöllői Grassalkovich-kastély a város egyik legszebb és egyben legérdekesebb látnivalója. A kastély múzeumában tett látogatásunk mellett olyan helyekre is szerencsénk volt bejutni, ahova a vendégek nem tehetnek betekintést. Fedezd fel felünk a csodás kastélyt és történetét!

Budapesti étterem

Mit tud nyújtani egy világhírű séf étterme? Kipróbáltuk Jamie Oliver első budapesti helyét

2018.11.21.   Csonka Nikoletta

A brit celebséf, Jamie Oliver neve mára már nem csak saját hazájában, de bátran mondhatjuk hogy világon minden tájon ismert gasztronómiai körökben. Éppen ezért hatalmas megtiszteltetésnek számított, hogy közép-európában először csodálatos fővárosunkban, Budapesten nyitotta meg kapuit az első Jamie’s...

Vidéki étterem

Halászkert Étterem dunai kilátással Vácon!

2018.10.12.   fö

Egy kellemes Duna-parti vendéglő Vácott, ahol az ételek finomak, a kiszolgálás gyors és precíz, választék van bőven, kár, hogy egy ilyen végzetes hibát követtek el...

Az omladozó aszódi Podmaniczky-kastély

2018.10.18.   fö

Amennyire szép volt a XVIII-XIX. században, annyir néz ki rosszul most a Podmaniczky-kastély Aszódon! Az állami tulajdonban lévő kastély ma már omladozik, a közelébe se lehet menni, mert életveszélyes!

A gödöllői Tortaműhely – Miradza Torta

2018.10.26.   SzSz

A Mirazda Torta nemrég robbant be a gödöllői lakosok körébe, azonban már régóta üzemel. A cukrászda a tortarendelésekre szakosodott, viszont már elérhető náluk a sütemény választék is. A közösségi portálokon nagy népszerűségnek örvend, így ki kellett próbálnunk.

A nyugalom kertje – kellemes séta a Budai Arborétumban

2018.10.09.   SzSz

A Budai Arborétum a gödöllői Szent István Egyetem üzemeltetése alatt működik, ahova viszont bárki betérhet kikapcsolódni. Az arborétum főleg tavasszal és ősszel gyönyörű, de ritkaságait az év bármely szakaszában megcsodálhatjuk.

Püspök-kút Székesfehérvár

2018.08.07.   SzSz

Székesfehérváron, a Piac téren találkozhatunk a Püspök-kúttal, amely körül gyönyörű park is található. A kellemes, virágos környezetben csodálhatjuk meg ezt a kutat, amelyen négy püspök kapott helyet. Lássuk miért olyan érdekes ez a műalkotás.

A rétesek nyomában, Tihanyban

2018.06.28.   SzSz

A hely megtévesztő, hiszen egyben van, mégis külön. Mi most csak a Rétesház részt próbáltuk ki, így erről írnék. A házi rétest szerintem nincs olyan magyar ember, aki ne szeretné. A tésztából kifolyó töltelék, a meleg, laza rétes. Imádom. Nézzük csak a Tihanyi Rétesházban mint kaptunk.

Johnny’s Bistro Veszprém – Brutál jó húsélmény

2018.06.14.   SzSz

A Johnny’s Bistro étteremlánc már 3 helyen megtalálható az országban, Mi a Veszprémben lévőt látogattuk meg. Farkas éhesen kutattuk fel Johnny bisztróját, a GPS kissé át is vert minket, és már alig vártuk, hogy leülhessünk és benyomjunk egy jó kézműves hamburgert.

La Villa Étterem Balatonalmádi – Furcsa körülmények, finom ételek

2018.06.11.   SzSz

Balatonalmádi partján sétálgatva megéheztünk, és szívesen ettünk volna egy jó pizzát valahol a környéken. Utánanéztünk hát a környéken lévő lehetőségeknek. A La Villa Étterem bizonyult a legjobb választásnak első ránézésre, mivel a honlapjuk igen tetszetős, és árban is úgy tűnt teljesen rendben lesz....

Balatoni étterem

Allegro Cafe Veszprém – egy menza, se több, se kevesebb.

2018.07.13.   Máté Balázs, online marketing tanácsadó

De annak jó. És nem is drága. Az Allegro Cafe a veszprémi Tescoban sokak nagy kedvence. Mutatjuk az árakat, a véleményeket, és azt, hogy mikor menj oda enni, mikor ne. Képek, és beszámoló több látogatás alapján.

Gödöllő gyöngyszeme a Caravella

2018.07.16.   SzSz

Hiába jártál már bájos kávézóban, a Caravella még neked is különleges lesz. Kellemes vintage hangulatával és különböző bútoraival igazán magával ragadja az embert. Nem csak megjelenésben, de felszolgálásban, és persze ételekben is toppon van a hely.

Magyar hagyományok Paloznakon

2018.07.19.   SzSz

Paloznakot Csopak és Lovas között találjuk meg Balatonfüred közelében. Az aprócska falu magában is lenyűgöző. Többen azonban lehet, hogy csak a Sárfránykert Vendéglő miatt hallottak csak róla. A falu csodálatos, és nem szabad elhanyagolni az ottani látnivalókat.

Kellemes kirándulási lehetőség Arácson

2018.07.17.   SzSz

A Balaton-felvidéken rengeteg kirándulóhellyel és tanösvénnyel találkozhatunk. Többek között érdemes megemlíteni a Koloska-völgyet is, amely Balatonarács északi végén helyezkedik el. A gyönyörű völgy rengeteg meglepetést tartogat magában.

Tűztorony kávézó

2018.03.08.   TB

Különleges étel, és ital kínálatával a Tűztorony kávézó egyedülálló jelenség, Gödöllő szívében. Az ételallergiásokra, és diétázókra is külön nagy figyelmet fordítanak, emellett csodás terasza várja az erre tévedőket. Nem találkozhatunk minden oszlopon hirdetéseivel, azonban így is könnyen...

Gulyáskunyhó étterem - Balatonmáriafürdő

2017.07.24.   Bohács Ádám

Eldugott helyeken is lehetnek kincsek! Kellemes élményben volt részünk a Balatonmáriafürdőn található Gulyáskunyhó étteremben, tapasztalatainkat meg is osztjuk most veletek!

Vidéki étterem

Szélkakas, a házias ízek otthona

2017.11.23.   Kósa Krisztina

Ha házias ízekre vágytok és kedves, udvarias kiszolgálásra, akkor jó helyen jártok: a Gödöllői Szélkakas pont ilyen vendéglő, melyben egyetlen kivetnivalót találtam csupán.

Szent István Egyetem, Gödöllő

2017.11.23.   Kósa Krisztina, újságíró

Gödöllő egyetlen felsőoktatási intézménye, mely anno 2000-ben az Állatorvostudományi Egyetem, a Gödöllői Agrártudományi Egyetem, a Kertészeti és Élelmiszeripari Egyetem, a Jászberényi Tanítóképző Főiskola és az Ybl Miklós Műszaki Főiskola összevonásával alakult meg.

A Kemencés Vendéglő - ahogyan én látom

2017.11.28.   Kósa Krisztina, újságíró

Fotón nagyon hangulatosnak tetszik, de a valóságban sem csúnya. Nyilván tavasszal-nyáron nagyobb itt az élet, és látványosabb a kerthelyiség is, de most, hogy már fagy, egy meleg leves tökéletes tud lenni.

Vidéki látnivalók

Gödöllő - egy nem tősgyökeres gödöllői szemével

2017.11.21.   Kósa Krisztina, újságíró

30 év után nem könnyű váltani: legyen ez egy munkahely, egy házasság, vagy egy lakóhely. Azonban ha megvan az elhatározás, és úgy érezzük, ez most a legjobb, akkor miért is ne lépnénk meg? Nézzük hát, milyen 30 Budapesten töltött év után Gödöllőn!

Kiscelli Múzeum (Schmidt-kastély)

2017.10.24.   Kósa Krisztina, újságíró

Az Óbudán található múzeum egyike azoknak az épületegyütteseknek, melyet minden III. kerületi jól ismer. Ha másról nem is, arról biztosan, hogy a hozzá vezető út a Bécsi út felől bizony igencsak meredek és kacskaringós - még kocsival is.

Daubner Cukrászda - II. kerület

2017.10.31.   Kósa Krisztina, újságíró

Aki ismeri, annak nem kell bemutatnom, aki viszont nem, az jó, ha tudja, hogy a főváros egyik legjobb cukrászdájával van dolgunk. Ami viszont mégis furcsa: 2017-et írunk, és még mindig nincsen cukormentes sütijük, egy darab sem. Mégis miért?

Budapesti kávézó

Zila Kávéház – Krisztina Cukrászda és Étterem

2017.10.17.   Kósa Krisztina, újságíró

Furcsa helyen van. A főút mellett, ami olyan zajt eredményez, hogy örülök, ha a saját gondolataimat hallom. Mivel egyben kertvendéglő posztot is betölt (hiszen étterem is), bátran gondolhatja az ember, hogy bőséges választékkal találja majd szembe magát - ám ennek ellentetjére csak akkor döbben rá, amikor bent helyet...

Van még mit felfedeznünk a Balaton-felvidéken

2018.07.20.   SzSz

A csopaki Plul Malom története igen csak régre vezethető vissza. A malom az évszázadok alatt természetesen sokat változott, és több felújításon is átesett. Kicsiknek, és nagyoknak egyaránt érdemes ellátogatnia ide, a festői környezetben lévő malomhoz.

Vörösberényi református erődtemplom

2018.07.24.   SzSz

Balatonalmádi, azaz Vörösberény legősibb, és legemblematikusabb építményénél jártunk. Az erődtemplom különleges, mivel több vallási kézben is volt, emiatt történelme igen bonyolult.

Az Országalma Székesfehérvár főterén

2018.08.06.   SzSz

Székesfehérvár igen gazdag történelemben, hiszen szabad királyi város jogállását az államalapító Szent István királytól kapta. A belvárosban sétálva nem csak kellemes kikapcsolódásban lehet részünk, de sok látnivaló is akad. Az egyik az Országalma, amely fontos évszámokat őriz magán.

A balatonkenesei Tájház, amely biztosan lenyűgöz

2018.08.03.   SzSz

Kenesén járva tudtam, hogy találkozhatok itt népi hagyományokkal a Tájház keretében, ami már volt az Év Tájháza is 2011-ben. Az egykori népi lakóház tele van történelmi emlékekkel, tárgyakkal, amik a műemlékek kedvelőinek biztosan tetszeni fog. Engem is lenyűgözött.

Jézus Szíve templom Balatonfűző

2018.08.03.   SzSz

A balatonfűzői Jézus Szíve templom közvetlenül a Mámai templomrom mellett áll. A templomot a 20. században építették, amely azonban látszatra régebbinek tűnik.

Méhészeti Gyűjtemény

2017.11.30.   Kósa Krisztina, újságíró

Talán nem is tudtuk sokan, hogy Gödöllőn van Méhészeti Gyűjtemény, hiszen nem olyan ismert látványosság, mint a Gödöllői Királyi Kastély vagy a Művészetek Háza. Ellenben sok érdekességet rejt, lássuk hát, miket!

Vidéki látnivalók

Európa egykori legnagyobb bazilikájának romjai

2018.08.07.   SzSz

Székesfehérvár igen gazdag történelmi emlékekben. Köztük megtalálhatjuk az egykori szakrális központ romjait is a belvárosban. A középkori romoknál volt az egykori bazilika, ahol 38 király koronázása történt meg anno.

Kikapcsolódás Vidéken

Gyömrői Tófürdő - Jót jó áron!

2018.08.11.   Sz.F.

Megérkezett a nyár, már-már túlságosan is, éppen ezért úgy döntöttünk, hogy hagyjuk a munkát egy napközben, keresünk egy strandot, majd este dolgozunk! Választásunk pedig Gyömrőre esett, tapasztalatainkat megosztjuk most veletek!

Ide túráznunk sem kell a kilátásért

2018.08.08.   SzSz

A Bökki kilátót Ábrahámhegynél találjuk meg, igazán egyszerűen. A feljutás kocsival is lehetséges, csak magára a kilátóra kell fellépcsőznünk. A kilátás innen is gyönyörű, ahogyan a Balaton-felvidék legtöbb helyéről. A kilátó viszont tartogat magában egy kis pluszt is.

A Balaton keleti partrészén is találtunk csodás panorámát – Soós-hegyi kilátó

2018.08.02.   SzSz

Bár a Balaton északi partján, a dimbes-dombos vidéken rengeteg kilátó található, a keleti parton is érdemes körbenéznünk. Ahogyan haladunk délre a táj egyre jobban kiegyenlítődik síkká. Balatonkenesén viszont még csodás kilátásban lehet részünk.

Balatoni nevezetesség

Ha szereted a katonai cuccokat, ide térj be!

2018.08.01.   SzSz

Zánkán sok programlehetőségünk adódik a strandolás mellett is. Ne csak napoztassuk a hasunkat, hanem induljunk neki bátran az élményszerzésnek. A zánkai Erzsébet-tábor mellett Kalandparkkal, és Haditechnikai Parkkal is találkozhatunk.

Helyben sütött sütemények Balatonarácson

2018.07.25.   SzSz

Balatonarács, Balatonfüred részeként tartják számon, azonban meglehetősen érezhető a település különbsége. Arácson érezhetően barátságosabbak az emberek, és az környező utcák, épületek is mások. Itt találjuk a szép Arácsi Cukrászdát, amelyet most kipróbáltunk.

Édes élvezetek Balatonalmádin

2018.07.24.   SzSz

Balatonalmádin járva, látnivalókat nézve megittam volna egy kávét, és leöblítettem volna egy kis sütivel. Gyors feltérképezés után találtam meg a Maya Cukrászdát, amely hétfőn délelőtt is nyitva tartott. Nagyon megörültem neki, hiszen jó idő sem volt, és a legtöbb cukrászda hétfőn zárva tart. Reméltem,...

Az Aszófői Kövesdi templomrom

2018.07.26.   SzSz

A Balaton-felvidéken számos tihanyi apátsághoz tartozó történelmi látványossággal találkozhatunk. A Kövesdi templomrom eldugott részen fekszik, azonban érdemes felkutatni, hiszen nem csak a templomromot, hanem az Almás forrást is megtaláljuk mellette.

Szent Mihály-székesegyház Veszprém

2018.07.27.   SzSz

A veszprémi vár tele van szebbnél-szebb látnivalóval. Köztük a Szent-Mihály székesegyházzal, amely a Szentháromság téren található. A székesegyház kitűnik a tér közepén két tornyával.

Vidéki étterem

Kulináris élvezet igazi meditrerrán környezetben

2018.06.13.   MB

És igen, igen, igen. Óriási hurrá és igazi boldogság. Ez az az érzés, amit a sümegi Terazza Bistro Bar kapcsán éreztem badacsonyi kirándulásunk zárónapján. Egy igazi kincsre leltem úgy érzem, pedig már egyre nehezebb meglepni. Szerencsére sok olyan étterem nyílik kicsiny hazánkban, ahol elérhető áron jól...

Szent Imre római katolikus, Piarista Templom Veszprém

2018.07.27.   SzSz

A Szent Imre piarista temploma legkésőbb épült templom, a veszprémi vár utcájában. Ettől függetlenül ezt a templomot se hagyjuk ki, mivel itt is csodás templombelsővel találkozhatunk. Nekem épp szerencsém volt, hiszen a templomban ingyenes kiállítást tartottak, így belépőjegyet nem kellett fizetnem.

Magyarország egyetlen bazalttemploma

2018.08.15.   SzSz

Európában mindösszesen két bazalttemplom van, amely közül az egyik hazánkban Badacsonytomajon található, a másik Franciaországban. Emiatt is nagyon különleges ez a templom, és érdekes látnivaló.