Keresés

Művészetek Völgye - kapolcsi fesztivál kicsiknek és nagyoknak

Fesztivál kicsiknek és nagyoknak a béke szigetén: Kapolcs – Művészetek Völgye

2018.07.30.   CsN

Koncertek, kézműves bemutatók és kirakodóvásár, lángos és kürtőskalács, szénabálák, színes gyerek- és felnőtt programok, mezítláb a patak partján énekelő fiatalok, hideg fröccs és sátor-tenger… ezt adja nekünk az idén 28. alkalommal megrendezett Művészetek Völgye fesztivál. Idén is eljöttünk, hogy...

Schőnig Cukrászda – Kellemes hangulat, jó sütemények

2018.06.15.   SzSz

A veszprémi Schőnig Cukrászda a belvárostól nem messze található, saját kialakítású parkolóval a vendégek részére. A cukrászda rendelkezik egy nagy külső terasszal, és egy kis kellemes hangultú belső térrel. Ide tértünk hát be egy esős napon.

A mencshelyi Kossuth-kilátó

2018.08.31.   SzSz

A Balaton-felvidék sok kilátója közül talán a Kossuth-kilátó az egyik legkülönlegesebb. Mivel ez a kilátó messzebb található a Balatontól, így sokkal szélesebb panoráma nyílik a szemünk elé.

A Gödöllő környékén élők kedvenc ivóvize – Petőfi forrás

2018.09.28.   SzSz

Gödöllő és Aszód között nagyon sokan ismerik a Petőfi forrást a régi Csintoványi tanya mellett. Hogy miért lett épp Petőfi forrás a neve? Erre keressük a választ cikkükben.

Apró strand Tihany csücskében

2018.06.27.   SzSz

Tihany mellett egy szabad stranddal és ezzel a kis fizetős stranddal találkozhatunk. A strand nyugalmas és igazán szép látvány nyílik róla Balatonfüredre és a környező településekre. Hallottunk róla jókat, így meglátogattuk mi is, hogy tényleg olyan jó-e.

Jásdi Pince – Csopak rejtett borterasza

2018.06.07.   SzSz

A Jásdi Pincét Csopakra beérve sok helyen kitáblázva láthatjuk, a főútról azonban csak a Vinotékába ütközünk bele, ahol ugyan helyben is fogyaszthatunk bort, mégsem olyan, mint a pince. Felkeltette érdeklődésünket, hogy akkor vajon merre leljük ezt a pincészetet, így GPS segítségét igénybe véve tudtuk megközelíteni.

Ide érdemes kitérni - Nógrádi vár

2020.02.28.   SzSz

Szlovákiába menet pillantottuk meg a Nógrádi vár tábláját először. Sokat nem hallottunk még róla, így kicsit utánanéztem és úgy döntöttünk hazaféle mindenképp megállunk megnézni. Nem csalódtunk a döntésben!

Gödrösi szabadstrand Tihanynál

2018.08.10.   SzSz

Tihanynál sokan lehet, hogy nem tudták, de ingyen is fürdőzhetünk. Bár a strand, nem olyan, mint a legtöbb, - mindjárt ezt is elmondjuk, miért – még is értékeljük, hiszen a Balaton-felvidék nem dúskál a szabadstrandokban.

Vidéki kávézó

Novo Café, ahol kultúra jár a kávé mellé

2018.04.16.   CZs

A Novo Café Gödöllőn, a Művészetek Háza épületében található, a megrendezésre kerülő előadásoknak, a Művházban szervezett programoknak és a nagy méretű parkolónak köszönhetően nem szűkölködik vendégekben. Fiatalok és idősebbek egyaránt szívesen keresik fel, a park közelsége is okot ad egy kellemes...

Kikapcsolódás Balaton

Tényleg az alsóörsi a Balaton egyik legjobb strandja?

2018.08.07.   Czifra Zsófia

Talán valamikor márciusban jártam legelőször az alsóörsi strandon, persze csak a parton sétálgatni. Nyilván egy lélek sem járt arra, egy kicsit élettelen volt az egész. Ez a kép maradt meg még márciusról, amit aztán a nyár teljesen felforgatott.

Minőségi ételek széles választékkal a Horváth-kert Vendéglőben

2018.09.05.   SzSz

Hosszú út árán jutottam csak el a Horváth-kert Vendéglőbe Veszprémbe, hiszen előtte 4 másik helyet néztem ki magamnak ebédre. Azt hiszem utólag visszagondolva, ennek így kellett lennie, hogy idekeveredjek, és megkóstoljam az étterem kínálatát. Nézzük miért is mondom ezt.

Vidéki látnivalók

Mátraverebély-Szentkút csodatévő vizéből ittunk!

2019.09.23.   Bohács Ádám

Kevesen gondolnák, hogy Budapesttől alig egyórás autóútra található egy olyan hely, ahol nem mindennapi csodák történtek – olyanok, amikre még az orvosok is keresték a válaszokat, de nem találták. Én legutóbb 9-10 éve jártam ezen a helyen, most hétvégén viszont úgy döntöttem, hogy újra ellátogatok ide....

Vidéki látnivalók

Itt találjuk az ország legöregebb vadkörtefáját

2018.09.26.   SzSz

A gödöllői Szent István Egyetemhez tartozik egy Botanikus Kert, ahova bárki ellátogathat. Bár a botanikus kert főleg a hallgatók gyakorlati helyeként funkcionál, de kikapcsolódásként jó program lehet. Nem csak gyönyörködhetünk a természetben, de hasznos információkkal gazdagíthatjuk tudásunkat, mellette pedig...

Mintha a Petrányi családhoz mennél vendégségbe - Petrányi Pince – Csopak

2018.09.07.   Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Kevés jót tudok mondani a mai magyar pincér állományról. Nem így a csopaki Petrányi pince munkatársairól. Imádtam őket. De vajon maga a hely mennyire jó? Az ételek? A kilátás? Mutatom!

Balatonalmádi szuper strandja

2018.08.13.   SzSz

A cím már sok mindent sejtet, hogy jó élményben volt részünk a Wesselényi strandon. Olyannyira, hogy másnap is idejöttünk strandolni. A strand tényleg megéri a pénzért, és máris mondjuk miért.

Kikapcsolódás Balaton

Tudtad, hogy Tihanyban két szabadstrand is van?

2018.08.14.   SzSz

A Gödrösi strandról már írtunk nektek korábban, amit Tihany elején találhattok meg. Ez a rész egy igen kicsi partszakasz, ahol ingyen fürdőzhetünk. Nos, a településen ezen kívül találtunk még egy szabadstrandot, ahol nem kell fizetnünk a strandolásért.

Kikapcsolódás Balaton

A vulkáni kráterből a hegytetőig

2018.08.31.   SzSz

A Kossuth-kilátóhoz vezető úton nem csak remek kirándulóélményt szerezhetünk, hanem tanulhatunk is mellette. A Halom-hegyen lévő Vulkán tanösvény az egykori vulkán geológiai érdekességeit mutatja be az idelátogatók számára.

Az ősz egyik legjobb programja – Vácrátóti élmények

2018.09.26.   Bohács Ádám

Ha ősz, akkor színes lombok, gyönyörű növények, mesés tájak, nekem ez az egyik kedvenc évszakom, természetesen a tavasz után. Az évek során sok helyen jártam már ősszel is, de valahogy a Vácrátóti Botanikus Kertnél nem nagyon találtam szebbet, nézzük, mi vár itt ránk!

Quad élmények Domonyvölgyben

2018.09.24.   SzSz

Ki ne szeretne néha kilépni a komfortzónájából és új dolgokat kipróbálni? A quadozás pontosan egy ilyen élménynek számíthat. Valakinek extrém, valaki imádja az adrenalint. Most kipróbáltuk mi is milyen egy igazi VadQuad élmény Domonyvölgyben.

Veresegyházi termálfürdő

2018.10.10.   fö

A veresegyházi termálfürdő 2018 tavaszán újult meg, és nyár óta élvezhetjük már nem csak a nappali, hanem az éjszakai fürdőzés előnyeit is! Ismerjétek meg ti is ezt a különleges, esti hangulatot a fürdőben!

Erdély legkülönlegesebb szállása – Tündérek völgye

2018.12.07.   Sz.F.

Sokat hallottunk már róla, ezért úgy döntöttünk, hogy erdélyi körtúránk egyik állomása ez lesz. Szerencsére nem csalódtunk, nézzétek, mi várt minket a Tündérek völgyében!

Regéci vár - Gyönyörű kilátás a Zempléni-hegyekre

2019.06.15.   Törzsök Emese

A Regéci várat a Zempléni-hegység egyik legnépszerűbb kirándulóhelyeként tartják számon, mely az Országos Kék Túra útvonalon Regéc vagy Mogyoróska felől is megközelíthető.

Egész estés élmény az Aranygombos Fogadóban

2019.07.02.   Törzsök Emese

Telkibánya Magyarország legészakibb fekvésű táján a Hegyközben található. A Zempléni hegyekkel ölelt kis falut a túristák egész évben szeretettel látogatják, ugyanis nemcsak festői környezetben fekszik, hanem látnivalókban gazdag és számos színvonalas hotellel, szálláshellyel és étteremmel is...

Téli romantika a Bakony lábánál

2020.02.21.   CZs

Csak néhány romantikus napra vágytunk kettesben az év eleji hajrá után. Olyan helyre akartunk menni, ahol 1) ki sem kell mozdulnunk a hotelből, 2) ahol még nem jártunk. Mindkettő összejött. Az ajkai Kristály Hotelben töltöttünk 3 romantikus napot, és minden pillanatát imádtuk.

A csupa nagybetűs állatkert – Felsőlajosi Magán Zoo

2018.11.22.   Sz.F.

Tóth Tibor kezdeményezésére, állami és egyéb támogatások nélkül épült meg Felsőlajoson egy aranyos, kulturált, és egyben nagyon szép állatpark, gyertek velünk ti is a Magán Zoo-ba!

Medvékkel körülvéve – Túra egy erdélyi erdőben

2018.11.18.   Bohács Ádám

Gyalog indultunk el, nem kellett volna, egy dolgot viszont megtanultunk: ne sétáljatok az erdélyi erdőben olyan nyugodtan!

Budapesti látnivaló

Budapest legemblematikusabb helye a Citadella

2018.10.12.   SzSz

A Gellért-hegyen található Citadella a turisták egyik kedvenc látnivalója, de itthon is az egyik legnépszerűbb hely. Sokan járnak ide romantikus sétára, randevúra, hiszen csodálatos panoráma nyílik Budapestre, és a várost átszelő Dunára.

Erdély kincse – A Gyilkos-tó

2018.10.24.   Bohács Ádám

Életem során háromszor jártam már Erdélyben, és mind a három alkalommal ellátogattunk a Gyilkos-tóhoz, megunhatatlan, biztos vagyok abban, hogy negyedszer is fog majd újat mutatni!

Fót büszkesége – Szeplőtelen Fogantatás Templom

2018.11.07.   Bohács Ádám

Fót egyik legismertebb nevezetességét néztük meg egy kicsit közelebbről, ami pedig nem más, mint a Szeplőtelen Fogantatás Templom!

Budapesti étterem

PadThai, a thai gyorsétterem

2018.11.12.   SzSz

A PadThai filozófiája, hogy minőségi ételeket kínáljon, gyorsan, a thai autentikus konyha keretében. Étteremláncuk Budapest több pontján is megtalálható, és nagyjából mindegyik stílusa és hangulata ugyanolyan. Mi most az Egyetem téren lévő éttermükbe látogattunk el, igencsak csúcsidőben.

Menzaélmények széles választékban

2018.09.27.   SzSz

Gödöllő városában sok lehetőségünk adódik, ha ebédelni szeretnénk. Több vendéglátóhelyen is kínálnak napi menüket, a Mensa Bistro azonban főleg erre specializálódott. Naponta többféle menüvel készülnek, amelyből szinte mindenki talál magának megfelelőt.

Balatoni nevezetesség

Ha szereted a katonai cuccokat, ide térj be!

2018.08.01.   SzSz

Zánkán sok programlehetőségünk adódik a strandolás mellett is. Ne csak napoztassuk a hasunkat, hanem induljunk neki bátran az élményszerzésnek. A zánkai Erzsébet-tábor mellett Kalandparkkal, és Haditechnikai Parkkal is találkozhatunk.

A világ legszebb földalatti helye – Parajdi sóbánya

2018.10.24.   Bohács Ádám

Erdélyi túránk egyik állomása volt a hazafelé tartó úton Parajd. Természetesen azért mentünk ide, hogy megnézzük a világhíres földalatti helyet, a Parajdi sóbányát! Nem bántuk meg a látogatást, olvassátok el élményeinket!

Kipróbáltuk Miskolc legújabb kávézóját a Mokka Coffee & Panini Bart

2019.04.30.   Törzsök Emese

2019 februárjában adták át Miskolc legújabb kávézóját a Mokka Coffee & Panini Bart. A hely nevéből adódóan itt minden a kávé szeretetéről szól, de a széles kávékínálat mellett frissen készült paninikkel, kézműves-, glutén-, illetve cukormentes süteményekkel is várják az idelátogatókat.

Bergmann Cukrászda Balatonfüred – Eldugott kellemes csalódás

2018.06.07.   SzSz

Balatonfüreden járva nagyon megkívántunk egy sütit, viszont szerettünk volna mindenképp cukormenteset enni. A sétányon és a parton végigsétálva egy helyet sem találtunk, ahol hasonlót kaphatnánk. Az internetet felkutatva szomorúan konstatáltuk, hogy bizony szerda este fél 7-kor júniusi főszezonban nincsen számunkra...

La Villa Étterem Balatonalmádi – Furcsa körülmények, finom ételek

2018.06.11.   SzSz

Balatonalmádi partján sétálgatva megéheztünk, és szívesen ettünk volna egy jó pizzát valahol a környéken. Utánanéztünk hát a környéken lévő lehetőségeknek. A La Villa Étterem bizonyult a legjobb választásnak első ránézésre, mivel a honlapjuk igen tetszetős, és árban is úgy tűnt teljesen rendben lesz....

Kolostorok és kertek – Gyönyörű környezet egy hangulatos sétához

2018.06.15.   SzSz

A Veszprémben található Kolostorok és kertek elnevezésű park, vagy terület a város gyöngyszeme. Ezen a területen gyönyörűen kialakított parkot találhatunk, és Árpád-kori emlékeket, illetve a gyerekeknek remek játszótereket is.

Gödöllői Városi Filmszínház, avagy a Gödöllői Mozi

2018.03.12.   CZs

A Gödöllői Városi Filmszínház, avagy a Gödöllői Mozi felújított környezetben, a város központjában várja a filmek szerelmeseit. Egyike Pest megye utolsó mozijainak, rajta kívül csupán Cegléden és Szentendrén találhatunk hasonló szórakozási lehetőséget.

Gödöllői Királyi Kastély

2018.03.09.   CZs

A Gödöllői Királyi Kastély az egyik legnagyobb barokk kastély, Gödöllő szívében fekszik. Az egyik legkedveltebb turisztikai célpont a Budapesttől 30 kilométerre fekvő városban, rendszeresen szerveznek ide kirándulásokat az ország minden pontjáról. Ha valamit, akkor a Királyi Kastélyt tényleg nem lehet kihagyni, ha Gödöllőre látogatunk.

Gödöllői Arborétum

2017.11.28.   Kósa Krisztina

Kirándulni, sétálni egy nagyot, közben beszélgetni, vagy csak hallgatni az erdő csendjét… Ez csupa olyan tevékenység, mely testnek és léleknek egyaránt jót tesz; a Gödöllői Arborétum pedig tökéletes helyszín mindehhez.

Budapesti kávézó

Tacuba Café&Stage

2017.10.31.   Kósa Krisztina, újságíró

Elég furcsa helyen van, és akkor ezzel még nem mondtam semmit. Ha nem ismerném a környéket, nem hinném el, hogy itt lehet épkézláb kávézó vagy étterem, ugyanis egy kanyargós, parkolóban végződő kis utca egyik végében található, ahol egy autókereskedés és egy autószerelő műhely tőszomszédságában lehet rálelni a Tacubára.

Balatoni étterem

Ez lenne Csopak legjobb étterme?

2017.07.25.   GA

Aki áthaladt már autóval Csopakon, az biztosan észrevette ezt a hangulatos, nádtetős, parasztház jellegű kis csárdát. Vendéghívogató megjelenése azonban csalóka lehet.

Vidéki étterem

A Smarni lenne Gödöllő legjobb étterme? Lehet, hogy mégsem leszek törzsvendég…

2017.11.15.

A Smarni a Gödöllői Királyi Kastély (vagy Grassalkovich-kastély) szomszédságában egy jó étterem. Vagyis annak tűnt első látásra. Meg még másodikra is. De aztán...

Kisfaludy Strandfürdő Balatonfüred – Hova menjünk Füreden strandolni?

2018.06.20.   SzSz

Jó strandot keresel? A balatonfüredi Kisfaludy strandra akkor érdemes ellátogatnod, mivel a belépő nem drága, azonban cserébe egy gondosan karbantartott területre érkezhetünk az egész családdal.

Balatoni étterem

Vígmolnár Csárda – Megéri ilyen drágán enni?

2018.06.22.   SzSz

A Vígmolnár Csárda hagyományos magyaros ízek mellett igazi műalkotásokat kreál a legfrissebb alapanyagokból, és szezonális aktualitásoknak megfelelően. Csopak főutcáján igazán figyelemfelkeltő és hívogató a csárda, mi is már egy ideje kinéztük magunknak.

Balatoni büfé

Teszteltük a népszerű Aszófői Halsütőt

2018.07.31.   SzSz

A közösségi médiában utána olvasva elég sokan dicsérik az Aszófői Halsütőt. Persze van egy-két bosszankodó kommentelő is, de a jók vannak többségben. Erre felbuzdulva, úgy gondoltam, jobb, ha megnézzük és teszteljük.

Barlangélmény Balatonfüreden

2018.07.31.   SzSz

Újabb meglepetés: Balatonfüreden barlangot is látogathatunk. A barlangot már 1882-ben felfedezték kőbányászat során, mára már csak turisztikai célból működik. Érdekes élmény lehet, ha nem félsz a mélyben.

Yellow Pub Étterem

2017.11.29.   Kósa Krisztina, újságíró

A Dózsa György útról jobbra nyíló étterem valóban jó sárga, ez tény, ha viszont itt szeretne ebédelni valaki, pozitív, hogy 30 férőhelyes parkolója van, ahol biztosan akad hely.

A Balaton-felvidék eldugott szabad strandja

2018.08.01.   SzSz

Aki kicsit jártas a Balaton északi-part ismeretében, az tudja, hogy szabad strand nem igazán van. A déli part sokkal több szabad stranddal rendelkezik, így az északi oldalon már kicsit nehezebb dolgunk van. Kis kutatás után, azonban találtam egy apró strandot, ahova ingyenes a belépés.

Kirándulnál? Itt van mit látni – Gulya-dombi Parkerdő

2018.07.30.   SzSz

A Gulya-dombot Veszprémben találjuk meg a város észak-nyugati régiójába. Itt igazán kellemes kikapcsolódásban lehet részünk, hiszen a természet közelségét több látnivalóval is érezhetjük.

Édes élvezetek Balatonalmádin

2018.07.24.   SzSz

Balatonalmádin járva, látnivalókat nézve megittam volna egy kávét, és leöblítettem volna egy kis sütivel. Gyors feltérképezés után találtam meg a Maya Cukrászdát, amely hétfőn délelőtt is nyitva tartott. Nagyon megörültem neki, hiszen jó idő sem volt, és a legtöbb cukrászda hétfőn zárva tart. Reméltem,...

Bűntudatmentes élvezet a Fit&Sweetben

2018.06.26.   SzSz

A gödöllői Fit&Sweet az egyik remek újítás Gödöllőn a cukrászdák között. A cuki alapja, hogy egészséges édességeket kaphatunk nálunk. Nem csak süteményeket, de mindenmentes, vagy gluténmentes pogácsát, és fagylaltot is kaphatunk. Nézzük, milyen a hely.

Olcsón, finomat, Balatonfüreden

2018.07.02.   SzSz

A Giorgi Pizzériát egy péntek este látogattuk meg, előre kinézve a helyet. Jól megtervezett vacsoránkat már nagyon vártuk, hiszen mindannyian éhesen érkeztünk. A helyre érkezve a kapu előtt parkolót találtunk, ahova könnyedén le is tettük az autót. A kerthelységbe sétálva már rengetegen vacsoráztak az étterembe,...

Aprócska kézműves fagylaltozó Csopakon

2018.07.05.   SzSz

A Csopi Fagyizó pont útba esik annak, aki Füredről indul Veszprém irányába. Az aprócska fagyizóban kézműves fagylaltokat kaphatunk nem túl széles választékban, de kávé és üdítő is szerepel a kínálat között.

Balatoni étterem

Megérkezett a minőségi gasztronómia a Badacsonyon túlra

2018.07.05.   Máté Balázs

Nem gondoltad volna ugye, hogy van minőségi étterem az Alsóörs-Füred, a Badacsony és a Káli medence területein kívül is a Balatonnál, ugye? Nos, Sznobok, irány Nyugat! Mutatjuk, hol találod meg azt, amit eddig csak hírből ismertek a Nyugat Balatonnál.

Balatonfüred 6 legjobb cukrászdája

2018.08.08.   SzSz

Füred igen csak gazdagon ellátott jó cukrászdákkal, fagyizókkal és kávézókkal. A településen már szinte mindet be is jártuk, így összeszedtük nektek, melyik a 6 legjobb cukrászda. Lássuk a listát.