Keresés

Anjuna Ice Pops vegán jégkrémei 100% gyümölcsből készülnek

Vega jégkrémet mindenkinek

2018.07.06.   SzSz

Az Anjuna Ice Pops lehet valakinek már ismerős Budapestről, azonban én még nem próbáltam. Füreden is megtalálhatjuk őket, szerintem remek üzletükkel. Nézzük mi is kapható náluk.

Budapesti étterem

Az olasz gyorsétterem – Vapiano Westend

2018.09.10.   SzSz

A Vapiano-t nagyon sokan dicsérik, és szinte minden ismerősömtől azt hallottam, hogy mennyire finom a tésztájuk. Régóta szerettem volna már én is kipróbálni, ennyi pozitív vélemény után, így végre eljött az idő, és teszteltem.

Bodza Fagyizó – Az apátság melletti tündéri fagyizó

2018.06.21.   SzSz

Ha Tihanyban jársz, feltétlenül térj be a valóban tündéri Bodza Fagyizóba. A fagyizó közvetlenül az apátság mellett található, így biztosan nem téveszted el. A fagyizó helyes kialakítása és Tihany varázs miatt tuti tetszeni fog, ahogyan nekünk is.

A házi rétesek nyomában Balatonfüreden

2018.07.17.   SzSz

A rétesről mindig nagymamám jut eszembe, amikor együtt próbáltunk házi készítésű rétest csinálni, lehetőleg úgy, hogy ne szakadjon el a tészta. Nem egyszerű feladat, de a végeredmény mindent megér. A mai vendéglátásban ezek a hagyományos receptek talán mostanában kezdik újkorukat élni. Egy kis nosztalgiázásra...

Menzaélmény Balatonfüreden

2018.08.29.   SzSz

Néha sok már nekünk is a strandkajából, a pizzából, és az unalmas salátákból, így próbálunk olyan helyeket kutatni, ahol főtt ételt ehetünk, jó áron. A Brada falodában napi menüvel várnak minden nap, emellett pedig széles menzaválaszték közül válogathatunk. Kipróbáltuk a fürediek egyik kedvenc menzáját.

A Budatava strand Idesüss büféje

2018.08.27.   SzSz

Az Idesüss büfé az a hely, amely próbálja a modern büfé jelleget hozni, nem csak ételeivel, hanem megjelenésével is. Nekünk kellemes, és nem kellemes élményünk is volt velük. Lássuk, milyen volt pontosan.

Minden a levendula körül forog a tihanyi Levendula Kávézóban is

2018.08.10.   SzSz

Tihany bővelkedik éttermek, és fagylaltozók terén. Sokadik látogatásom során sem volt könnyű eldönteni, hova üljek be éppen. A legtöbb hely tényleg nagyon jó, és Tihanyban ettem életem legjobb fagyiját is. A levendula a település egyik jelképe, és szinte mindent eköré építenek a vendéglátásban. Levendulás...

Balatoni büfé

Hamikáztunk a csopaki strand Hamika büféjében

2018.08.13.   SzSz

A Csopaki strandon járva megkívántuk a lángost, így feltérképeztük a büfékínálatot. Az első, ami utunkba esett az a Hamika büfé volt. Bár láttuk, hogy nagy a sor, mégis beálltunk egy lángosért. Lehet talán pont emiatt.

Balatoni büfé

A káptalanfüredi strand névtelen, cuki büféje

2018.08.14.   SzSz

A büfék között kutatva a standon találtunk egy nagyon szimpatikus helyet, aminek azonban sajnos a nevét nem sikerült felfedeznünk. Mivel nincs sem kiírva, sem a Google Maps-en nem található, így én Tündér büfének hívnám leginkább. De miért ennek?

Vidéki büfé

Sós és édes paLaCsinták Gödöllőn

2018.10.17.   SzSz

Nemrégiben nyílt meg Gödöllő belvárosában a LaCsinta, amely a palacsintázás új formáját hozza. Kérhetünk sósat, édeset és persze összerakhatjuk a saját elképzelésünket is. Kipróbáltuk ezt az új „gyors büfét”, ami újdonságot hozott a helyieknek.

Vidéki kávézó

Mitől sikeres a Café Frei franchise?

2019.01.25.   SzSz

Ma már szinte mindenkinek van egy ismerőse, aki imádja a Café Freit. Nem véletlen, hiszen a kávézó különlegessége a termékválasztékban rejlik, amely betekintést enged a világ számos kávé hagyományába. Most Gödöllőn látogattuk meg a Café Freit, lássuk tapasztalatainkat!

Vidéki büfé

Skinny Juice Bar - Ha számít az egészséged

2019.05.04.   Törzsök Emese

A Skinny Juice Miskolc belvárosában (a Villanyrendőr mellett) található egy hangulatos kis udvarban. A smoothie- és gyümölcslébár alapterülete elég pici, mégis nagyon megnyerő. Minden részlete az egészséget sugallja, hiszen a természet színei jelennek meg a berendezésen is. A hely hétvégén 9-13 óráig-,...

Budapesti kávézó

Állatokkal körülvéve – Te kávéznál így?

2019.01.18.   SzSz

A Zoo Café Budapest szívében egy igazán új megközelítés az állatok közelségét illetően. Kávézás közben különféle állatokat ismerhetünk meg és simogathatunk. A kávézó igen népszerű hely, ahova nehéz bejutni, ha nem foglalsz asztalt. Nekünk mégis sikerült!

Kávékülönlegességek a Joan Kávéházában

2018.12.13.   SzSz

Veresegyháza Gödöllő vonzáskörzetében található meg, és a város egyre jobban kiépül. Veres otthont ad a hetente kétszer kitelepült veresi piacnak és egyre több szuper vendéglátóhelynek. A Joan Kávéháza az a hely, ahova érdemes elmennünk a környező városokból. Hogy miért?

Helyi sütik helyben készítve - Melánia Cukrászda

2018.10.25.   SzSz

Gödöllőn egyre több a konkurens cukrászda, hiszen az elmúlt 1 évben több édességműhely is megnyitotta kapuit a városban. Köztük a Melánia Cukrászda is, amely bár nem a belvárosban található, sokan megkedvelték. A sok dicséret miatt úgy döntöttünk, meglátogatjuk a cukrászdát, és teszteljük.

Budapesti étterem

Mit tud nyújtani egy világhírű séf étterme? Kipróbáltuk Jamie Oliver első budapesti helyét

2018.11.21.   Csonka Nikoletta

A brit celebséf, Jamie Oliver neve mára már nem csak saját hazájában, de bátran mondhatjuk hogy világon minden tájon ismert gasztronómiai körökben. Éppen ezért hatalmas megtiszteltetésnek számított, hogy közép-európában először csodálatos fővárosunkban, Budapesten nyitotta meg kapuit az első Jamie’s...

Ide túráznunk sem kell a kilátásért

2018.08.08.   SzSz

A Bökki kilátót Ábrahámhegynél találjuk meg, igazán egyszerűen. A feljutás kocsival is lehetséges, csak magára a kilátóra kell fellépcsőznünk. A kilátás innen is gyönyörű, ahogyan a Balaton-felvidék legtöbb helyéről. A kilátó viszont tartogat magában egy kis pluszt is.

"Dizájnos" fagyizó Csopakon, de ennyi

2018.07.25.   SzSz

Találunk néha jó, és kevésbé jó helyeket. A legtöbb esetében valami általában hibádzik, kevés a tökéletes hely. Csopakon még van mit felfedeznünk vendéglátóhelyek terén, így most egy fagyizóval kezdtük a dolgot. Lássuk, mit tapasztaltunk.

Budapesti kávézó

Fruitisimo – Egészséges koktélok, de megéri?

2018.06.12.   SzSz

A Fruitisimo még csak 2 éve jelent meg Magyarországon, de egyre ismertebb. Jelenleg csak Budapesten található meg 3 bevásárlóközpontban. A hely fő kínálata a frissítő smootie-k, amelyek megannyi fantázianévvel láttak el. Találhatunk külön gyümölcsös verziót, de zöldségeset, illetve Fresh&Fit kínálatot is,...

Péklány Kézműves Pékség - A természetes reggeliért

2018.06.18.   SzSz

A Péklány kézműves pékséget Balatonfüreden a Szent István téren találhatjuk meg. A pékség lényege, hogy minden terméküket tartósítószer mentesen készítenek el hagyományos receptek alapján. A pékség belső helyisége apró, de ilyenkor nyáron kint is leülhetünk, míg elfogyasztjuk a reggelinket.

La Villa Étterem Balatonalmádi – Furcsa körülmények, finom ételek

2018.06.11.   SzSz

Balatonalmádi partján sétálgatva megéheztünk, és szívesen ettünk volna egy jó pizzát valahol a környéken. Utánanéztünk hát a környéken lévő lehetőségeknek. A La Villa Étterem bizonyult a legjobb választásnak első ránézésre, mivel a honlapjuk igen tetszetős, és árban is úgy tűnt teljesen rendben lesz....

Bergmann Cukrászda Balatonfüred – Eldugott kellemes csalódás

2018.06.07.   SzSz

Balatonfüreden járva nagyon megkívántunk egy sütit, viszont szerettünk volna mindenképp cukormenteset enni. A sétányon és a parton végigsétálva egy helyet sem találtunk, ahol hasonlót kaphatnánk. Az internetet felkutatva szomorúan konstatáltuk, hogy bizony szerda este fél 7-kor júniusi főszezonban nincsen számunkra...

Se több, se kevesebb : A Söptei Pincészet és Étteremben jártunk

2017.06.09.   TRX

Hála a közösségi médiának és a finom ízeket kedvelő barátainknak hozzánk is eljutott a Söptei Pincészet híre. Kell-e jobb marketing egy étteremnek, mint az elégedett és jól lakott vendégek elismerő véleménye, melyet ráadásul a manapság oly népszerű közösségi platformokon rendre meg is osztanak. Talán soha...

Vidéki étterem

Ha szerencsés vagy, nem is olyan rossz választás

2018.03.05.   CZs

Valljuk be, sok választási lehetőségünk nincs, ha napi menüt kínáló éttermet keresünk Gödöllőn. Ha csak nem gyrost vagy hamburgert szeretnénk enni minden egyes nap, akkor a Coral jó választás lehet, de csak akkor, ha még időben tájékozódunk az aznapi kínálatról.

Balatoni nevezetesség

Apró strand Tihany csücskében

2018.06.27.   SzSz

Tihany mellett egy szabad stranddal és ezzel a kis fizetős stranddal találkozhatunk. A strand nyugalmas és igazán szép látvány nyílik róla Balatonfüredre és a környező településekre. Hallottunk róla jókat, így meglátogattuk mi is, hogy tényleg olyan jó-e.

Eldugott kávé kincsek világa

2018.06.29.   SzSz

Na, ez az a hely, amit internet nélkül sosem találtunk volna meg Veszprémben. A városi könyvtár mögött lévő kis kávézó olyan kávé és teakülönlegességekkel várja vendégeit, amit mindenképp ki kell próbálnod! Egyszerű, de nagyszerű hely!

Csalódás, majd öröm - Halászkert Balatonfüred

2017.06.01.   Lévi

Balatonfüred egyik legjobb étterme a Halászkert. Vagyis az lenne, ha …. Ezer éve járunk ide, de most búcsúzunk. Borzasztó hiba egy minőségi helytől. Mi is ez? ….Mutatjuk a cikkben!

Vidéki látnivalók

Modern kilátó a Gulya-domb közepén

2018.07.30.   SzSz

A Gulya-dombi parkerdőben sétálgatva kellemes kikapcsolódásban lehet részünk. A tanösvény és a természet szépsége igazán megnyugtató. Itt épült 2 éve egy igen modern stílusú kilátó, a kirándulók számára.

Édes élvezetek Balatonalmádin

2018.07.24.   SzSz

Balatonalmádin járva, látnivalókat nézve megittam volna egy kávét, és leöblítettem volna egy kis sütivel. Gyors feltérképezés után találtam meg a Maya Cukrászdát, amely hétfőn délelőtt is nyitva tartott. Nagyon megörültem neki, hiszen jó idő sem volt, és a legtöbb cukrászda hétfőn zárva tart. Reméltem,...

Balatoni kávézó

Igényes cukrászda a veszprémi lakótelepen, mégsem olyan, amit vártunk tőle

2018.07.19.   SzSz

A veszprémi lakótelep közepén találhatjuk meg a Koko Cukrászdát, amely megtöri a panelrengeteg látványát. A cukrászda igényes kialakítása és kinézete becsalogatja az embert, azonban a választékot is feltérképeztük.

Balatoni nevezetesség

Szakadj ki a Balatonfüredi nyüzsgésből

2018.07.17.   SzSz

A Balatonfüreden található Koloska-völgyben elhelyezkedő vadaspark plusz élményt nyújthat a völgyben túrázóknak. A vadasparkban találkozhatunk szarvasokkal, őzekkel, és muflonokkal is. Remek program lehet a gyermekes családok részére is.

Helytörténeti gyűjtemény, Örvényes

2018.08.01.   SzSz

Örvényesen átutazóban a helytörténeti gyűjteménybe teljesen véletlenül futottam bele. Ez a régi parasztház a templom mellett található, és alig észrevehetően van csak ráírva egy táblára, minél is állunk éppen.