Keresés

Művészetek Völgye - kapolcsi fesztivál kicsiknek és nagyoknak

Fesztivál kicsiknek és nagyoknak a béke szigetén: Kapolcs – Művészetek Völgye

2018.07.30.   CsN

Koncertek, kézműves bemutatók és kirakodóvásár, lángos és kürtőskalács, szénabálák, színes gyerek- és felnőtt programok, mezítláb a patak partján énekelő fiatalok, hideg fröccs és sátor-tenger… ezt adja nekünk az idén 28. alkalommal megrendezett Művészetek Völgye fesztivál. Idén is eljöttünk, hogy...

Kikapcsolódás Balaton

Advent a Balatonnál – Télen is tartogat meglepetéseket a magyar tenger!

2018.11.26.   Bohács Ádám

Egyre többen tudják, hogy a Balaton nemcsak nyáron kínál remek időtöltési lehetőségeket, hanem télen is! Rengeteg program vár itt minden korosztályra az adventi időszakban, most meg is mutatjuk nektek a legjobbakat!

Oxigén Hotel**** Superior Family & Spa, egy varázslatos wellness hotel vidéken

2018.04.05.   CZs

Ha valahova érdemes ellátogatni családosan, az az Oxigén Hotel**** Superior Family & Spa, Noszvajon. Nem csupán a hotel kínálta lehetőségek erősítik ezt az állítást, de a környéken elérhető programok is.

Az örök legszebb – Városliget

2018.11.28.   SzSz

A Városligeti park telis-tele van látnivalóval és mindenkit szinte azonnal hívogat egy kis sétára. A parkot szinte mindenki ismeri, és naponta több ezren autóznak rajta keresztül. Te felfedezted már a park szépségét? Ismerd meg közelebbről.

Az extrém kikapcsolódás kedvelőinek

2018.09.10.   SzSz

Őszi hétvégi programnak, csapatépítésre, szülinapra, vagy csak úgy is remek program lehet a paintballozás. Bár lehet nem mindenki szereti az extrémebb kikapcsolódást, de bátran mondhatom, hogy fiúknak, lányoknak szuper program. Mi egy szülinap alkalmával próbáltuk ki a Dunakeszin lévő Exrem Paintball pályát.

Kikapcsolódás Balaton

A füredi Kalandpart, ahol garantált a szórakozás

2018.08.29.   SzSz

Balatonfüreden a sok programlehetőség választható, a strandolás és a kirándulás mellett kalandokban is részünk lehet. A Brázay Kalandpart, nem csak egy kalandpark, hanem strandolni is tudunk és a gyerekeket játszóház várja.

Európa egyetlen medvemenhelye

2018.10.31.   SzSz

Az országban, sőt Európában egyedülálló helyet találhatunk Veresegyházon. A veresegyházi Medveotthon nem állatkert, és nem is vadaspark, hanem olyan mentett állatok miatt jött létre, amelyek egyébként vadonélők.

Ha igazán különleges kikapcsolódásra vágysz – Fövenyes Kertmozi

2018.07.31.   SzSz

Fövenyes aprócska településén, a helyi templomon, és a strandon kívül még a Kertmozival találkozhatunk. Ez a hely, azonban remek szórakozási lehetőséget nyújt a betérő vendégek számára. Bájos kialakításával, igazán kellemes hangulatú, nyári esti filmvetítésekben lehet részünk.

Vidéki kávézó

Novo Café, ahol kultúra jár a kávé mellé

2018.04.16.   CZs

A Novo Café Gödöllőn, a Művészetek Háza épületében található, a megrendezésre kerülő előadásoknak, a Művházban szervezett programoknak és a nagy méretű parkolónak köszönhetően nem szűkölködik vendégekben. Fiatalok és idősebbek egyaránt szívesen keresik fel, a park közelsége is okot ad egy kellemes...

A Zugligeti libegő, tökéletes panorámával

2018.10.01.   SzSz

A libegő története majdnem száz évvel ezelőtt kezdődött, azonban még csak 48 éve működik. A Zugligeti libegő a mai napig nagyon népszerű a turisták és kirándulók körében. Nem csak szállítóeszközként funkcionál, hanem remek program is lehet barátainkkal, párunkkal.

Láss a csillagok közé Balatonfűzőn

2018.08.13.   SzSz

A Balaton-felvidéken már sok élményben volt részünk, és sok látnivalót megjártunk. Balatonfűzőn azonban egy olyan helyet fedeztünk fel, amely igazán különleges, és remek program lehet az egész család számára is.

A legkülönlegesebb épületegyüttes Budapesten

2018.11.23.   SzSz

A Városliget egyik legszebb látnivalóját a Vajdahunyadvárat szinte mindenki ismeri. A vár télen-nyáron gyönyörű és különleges építményegyüttese tökéletes programválasztás lehet nem csak a turistáknak.

A tanulás is lehet szórakoztató – Élmények a CSOPA-ban

2018.11.08.   SzSz

A Csodák Palotája több, mint 20 éve várja a különleges élményekre vágyó felnőtteket és gyerekeket egyaránt. A szórakoztató komplexum nem csak kikapcsolódást nyújt az egész családnak, de mellette ízelítőt kapunk a fizika és a kémia világából egyaránt. Lássuk, milyen újdonságokkal vár a CSOPA!

Holnap startol az idei Kékszalag

2018.07.25.   SzSz

2018. Július 26-án indul az idei Kékszalag vitorlás verseny a Balatonon. Az idei verseny különlegessége, hogy jubileumi 50. Kékszalaghoz érkeztünk, emiatt számos program várja a Balatonfüredre látogatókat a parton. Holnap a magyar vitorlázás és a Balaton ünnepén több, mint 600 hajó fog elstartolni Balatonfüredről.

Tagore sétány - Balatonfüred "főutcája"

2018.06.10.   SzSz

A Tagore sétány Balatonfüred partján található meg a kikötő melletti részen, ahol éttermek, bárok, bazárosok sokasága egyaránt megtalálható. A Tagora sétányt, azonban nem kell bemutatni senkinek, hiszen, aki Füredre látogat, biztosan már hallott róla. Ennek ellenére Mi is körbejártuk.

Kikapcsolódás Vidéken

A mátrai borvidék éke: Bárdos és fia pincészet

2018.08.13.   CsN

A borok kedvelőinek valódi élményben lehet része egy-egy borkóstolás alkalmával – pláne, ha az egy gyönyörű nyári napon a hűvös pincében történik. A híres magyar borvidékek rendkívüli borai között mindenki megtalálja a kedvencét – így a mátrai borvidékre is érdemes ellátogatni. Mi megtettük, és...

Magyarok a harcban – Hadtörténeti Múzeum

2018.12.10.   SzSz

A Hadtörténeti Múzeum a Budai Várnegyedben található meg, ahol nagyon érdekes kiállításba ütköztünk. Aki szereti a történelmet, annak szinte kötelező program egyszer ellátogatni ide és megismerni a magyarok had történetét.

Quad élmények Domonyvölgyben

2018.09.24.   SzSz

Ki ne szeretne néha kilépni a komfortzónájából és új dolgokat kipróbálni? A quadozás pontosan egy ilyen élménynek számíthat. Valakinek extrém, valaki imádja az adrenalint. Most kipróbáltuk mi is milyen egy igazi VadQuad élmény Domonyvölgyben.

Balatoni nevezetesség

Ha szereted a katonai cuccokat, ide térj be!

2018.08.01.   SzSz

Zánkán sok programlehetőségünk adódik a strandolás mellett is. Ne csak napoztassuk a hasunkat, hanem induljunk neki bátran az élményszerzésnek. A zánkai Erzsébet-tábor mellett Kalandparkkal, és Haditechnikai Parkkal is találkozhatunk.

Újbuda jelképe a Szent Imre templom

2018.10.11.   SzSz

A budai Feneketlen-tó mellett lévő Szent Imre templom az újbudai városkép egyik ikonikus épülete. A templomot a kerület logójában is felhasználták, így sokaknak onnan lehet ismerős. Az épület két, sisakos tornya kiemelkedik a környező házak közül neobarokk stílusával.

Vidéki látnivalók

Gödi Kincsem-park és Kincsem lovarda!

2018.10.11.   fö

Kincsem 1875-1880 között volt a gödi istálló lakója, ami alatt 54 versenyen indult, és mindig győzött. Elvarázsolt minket ez a világhírű paripa látványa még így is, szobor formájában!

A hely, ahol garantált a kikapcsolódás – Babatvölgyi Tanüzem

2018.09.28.   SzSz

Babatvölgy a Gödöllői-dombság területén helyezkedik el a dombság által védett környezetben. A területet sorompó védi, így a látogatás csak előre egyeztett időpont alapján lehetséges. A terület hatalmas, és tele van védett állat-, és növényfajokkal. Az Aranyos-patak itt folyik át, melyből mesterségesen...

Számtalan program az isaszegi Szobor-hegyen

2018.10.10.   Bohács Ádám

Isaszegen éltem le eddigi életem felét, nagyon szerettem és szeretem is ezt a települést, ami nem olyan régen megkapta a város címet is. A későbbiekben több helyet is be fogok mutatni nektek, a sort a Szobor-heggyel kezdem!

Budapesti látnivaló

Kórház és bunker a város alatt, ez a Sziklakórház

2018.11.23.   SzSz

Sokan nem hallottak még a Sziklakórházról, amely a Budai Vár alatt nyúlik el egy 1 kilométeres járatrendszeren. A kórházban a második világháború és az 56-os forradalom alatt rengeteg ember életét mentették meg, ahol a szörnyű körülmények ellenére is a kitartó orvosok és ápolók saját életüket kockáztatva...

Kikapcsolódás Budapest

Egy messzi-messzi galaxisban jártunk: ilyen a Csillagok háborúja kiállítás a Bálnában

2019.12.17.   VN

A Star Wars rajongók már biztosan izgatottan várják a legújabb epizód bemutatóját, a Skywalker korát, ami egyben a Skywalker Saga befejező része is lesz. De biztosan azt is tudják, hogy idén ünnepeljük az első Star Wars film magyarországi bemutatójának 40. évfordulóját is, melynek apropóján egy nagyszabású...

Téli romantika a Bakony lábánál

2020.02.21.   CZs

Csak néhány romantikus napra vágytunk kettesben az év eleji hajrá után. Olyan helyre akartunk menni, ahol 1) ki sem kell mozdulnunk a hotelből, 2) ahol még nem jártunk. Mindkettő összejött. Az ajkai Kristály Hotelben töltöttünk 3 romantikus napot, és minden pillanatát imádtuk.

Regéci vár - Gyönyörű kilátás a Zempléni-hegyekre

2019.06.15.   Törzsök Emese

A Regéci várat a Zempléni-hegység egyik legnépszerűbb kirándulóhelyeként tartják számon, mely az Országos Kék Túra útvonalon Regéc vagy Mogyoróska felől is megközelíthető.

Az ősz egyik legjobb programja – Vácrátóti élmények

2018.09.26.   Bohács Ádám

Ha ősz, akkor színes lombok, gyönyörű növények, mesés tájak, nekem ez az egyik kedvenc évszakom, természetesen a tavasz után. Az évek során sok helyen jártam már ősszel is, de valahogy a Vácrátóti Botanikus Kertnél nem nagyon találtam szebbet, nézzük, mi vár itt ránk!

Szabadulóélmények a Lockariumban

2018.10.29.   SzSz

Manapság egyre népszerűbb kikapcsolódás szabadulószobába menni. Budapest területén rengeteg ilyet találhatunk a horror szobától kezdve, egészen a Harry Potteresig. Úgy gondoltuk ideje kipróbálnunk egyet nekünk is, és beszámolni róla nektek. A gödöllői Lockarium Casinó szobáját választottunk most erre az alkalomra.

Nem csak a vadászat kedvelőinek – Vadászati Múzeum

2018.10.25.   SzSz

A Széchenyi Zsigmond Vadászati Múzeum az egykori Grassalkovich-kastély rekonstrukciójaként épült meg a város legfőbb nevezetességeként. A múzeum több állandó és időszakos kiállításnak is helyet ad. A múzeum izgalmas és interaktív kiállításaival érdekes látnivaló lesz a Hatvanba látogatók számára.

Megnéztük a Nemzetközi Street Food Fesztivált

2018.09.17.   SzSz

A hétvégén megnéztük a Nemzeti Vágta időpontjával egybekötött Nemzetközi Street Food Fesztivált az Andrássy úton. Részben olyan, amire számítottunk, részben mégsem. De, hogy miért?

Vidéki étterem

Kulináris élvezet igazi meditrerrán környezetben

2018.06.13.   MB

És igen, igen, igen. Óriási hurrá és igazi boldogság. Ez az az érzés, amit a sümegi Terazza Bistro Bar kapcsán éreztem badacsonyi kirándulásunk zárónapján. Egy igazi kincsre leltem úgy érzem, pedig már egyre nehezebb meglepni. Szerencsére sok olyan étterem nyílik kicsiny hazánkban, ahol elérhető áron jól...

Magyarország legrégebbi vízimalma

2018.08.02.   SzSz

Az örvényesi vízimalom az ország egyik legrégebbi malma, amely 1055 óta folyamatosan üzemel. A malom igen híres, hiszen rengeteg turista látogat el ide a mai napig. Az épület nagyon jó állapotban van, és tulajdonosa izgalommal vezeti körbe az ideérkezőket. Én is meglátogattam a híres malmot.

Aranysas hotel - Alsóörs

2018.08.25.   Máté Lilla

Szállás Alsóörsön: Hotel Aranysas & Bungalow - faházak és szállodai szobák a Balaton partjától 150 méterre.   Alsóörs festői szépségű üdülőhely a Balaton északi partján, Balatonalmádi és Balatonfüred között félúton. A csodálatos Ófalu páratlan kilátásával és műemlék épületeivel,...

A művészek tárháza Füreden

2018.07.25.   SzSz

A Kisfaludy Galéria számos művészeti kiállításnak és előadásnak ad helyet az év minden szakaszában. Az épület több, mint 200 éves múltra tekint vissza, azóta azonban többször felújították.

Vörösberényi református erődtemplom

2018.07.24.   SzSz

Balatonalmádi, azaz Vörösberény legősibb, és legemblematikusabb építményénél jártunk. Az erődtemplom különleges, mivel több vallási kézben is volt, emiatt történelme igen bonyolult.

Tihanyi Bencés Apátság tavaszi szépségében

2018.03.26.   CZs

A Tihanyi Bencés Apátság nem véletlenül hazánk egyik leglátogatottabb turistalátványossága, a település és a Bencés Apátság környéke az év minden szakában gyönyörű, hihetetlen kilátás tárul elénk a Balatonra, de még a füredi Tagore sétányról is érdemes megcsodálni. Kora tavasszal teljesen más...

Bodorka Balaton Aquarium - A balatoni élővilág felfedezése

2018.06.19.   SzSz

A Bodorka Aquarium remek program lehet a család számára, akik kedvelik a vízi élővilágot, esetleg a horgászatot, vagy csak szeretnék felfedezni a Balatonban élő halfajokat. A Balaton partján sétálgatva könnyen elérhetjük az Bodorka Aquariumot, és a belépőért sem kell sokat fizetnünk.

Szakadj ki a Balatonfüredi nyüzsgésből

2018.07.17.   SzSz

A Balatonfüreden található Koloska-völgyben elhelyezkedő vadaspark plusz élményt nyújthat a völgyben túrázóknak. A vadasparkban találkozhatunk szarvasokkal, őzekkel, és muflonokkal is. Remek program lehet a gyermekes családok részére is.

A 42. Balatonboglári Szüreti Fesztivál

2018.08.27.   SzSz

Idén 42. alkalommal rendezték meg a 2018-as Balatonboglári Szüreti fesztivált, amely az ország egyik legnagyobb ingyenes szabadtéri rendezvénye. A BB Fesztivál minden évben rengeteg fellépővel, a borvidék boraival, kézműves, és kirakodóvásárral, vidámparkkal, szüreti felvonulással kedveskedik az idelátogatóknak....

Dörgicse legjelentősebb műemléke

2018.08.31.   SzSz

A település tele van középkori műemlékkel, amelyek remek látnivalók a turisták számára. Az egyik legjelentősebb azonban a Boldogasszony templomrom Alsó-Dörgicsén.

Természetes környezetben a Miskolci Állatkert

2018.09.18.   SzSz

Állatkertek és vadasparkok terén egyelőre nem bővelkedek élményekből, de ezt a kört is egyre inkább szélesítem. Eddig csak a budapesti és a veszprémi állatkerthez volt szerencsém, illetve a veresegyházi medveotthonhoz. Most a miskolci vadasparkba is eljutottam, ahol újabb élményekkel gazdagodtam.

A régi-új templom Veresegyházon

2018.09.20.   SzSz

Veresegyház egyre inkább bővülő település, ahol szükségesnek látták nemrégiben egy új templom építését. A régi templom helyét régészeti munkálatok is megelőzték, ahol érdekes felfedezésekre bukkantak a kutatók. De lássuk, miért volt fontos az új templom megépítése.

Balatoni étterem

Tihany legjobb éttermének mondják! Most kipróbáltuk!

2018.09.25.   VF

A Malackrumpli eredetileg egy családi vállalkozásnak indult, ami a tulajdonosok bio gazdaságára épült, minden fűszer, és hús a tulajdonosok saját terméke volt. Malackrumpli még 2015-ben Balatonfüreden látta meg a napvilágot, de ezt a helyet hamar kinőtte és átköltözött Tihany Legforgalmasabb részére, az apátságtól 100 méterre.

Megtaláltuk a Balaton legjobb települését!

2018.09.17.

A legjobb strand, a legjobb étterem, a legszebb kilátás, vagy a legjobb programlehetőségek… Mindenki más és más szempont alapján dönt, ha a legjobb balatoni települést kell megneveznie. Valószínűleg a végén úgyis arra a helyre esik a választásunk, ahol a legszebb emlékeinket szereztük. Most a...

Vidéki kávézó

Tűztorony kávézó

2018.03.08.   TB

Különleges étel, és ital kínálatával a Tűztorony kávézó egyedülálló jelenség, Gödöllő szívében. Az ételallergiásokra, és diétázókra is külön nagy figyelmet fordítanak, emellett csodás terasza várja az erre tévedőket. Nem találkozhatunk minden oszlopon hirdetéseivel, azonban így is könnyen...

Kikapcsolódás Balaton

A vulkáni kráterből a hegytetőig

2018.08.31.   SzSz

A Kossuth-kilátóhoz vezető úton nem csak remek kirándulóélményt szerezhetünk, hanem tanulhatunk is mellette. A Halom-hegyen lévő Vulkán tanösvény az egykori vulkán geológiai érdekességeit mutatja be az idelátogatók számára.

A Balaton-felvidék legjellegzetesebb vára – A Kinizsi Vár

2018.08.31.   SzSz

A vár a nevét Mátyás király legendás hadvezéréről, Kinizsi Pálról a híres törökverőről kapta, aki minden csatáját győztesen vívta meg. A vár tökéletes látnivaló lesz kicsiknek, és nagyoknak egyaránt, hiszen nem csak történelmi értékével, ereklyéivel várják a látogatókat, hanem izgalmas programokkal is.

Vidéki látnivalók

Itt találjuk az ország legöregebb vadkörtefáját

2018.09.26.   SzSz

A gödöllői Szent István Egyetemhez tartozik egy Botanikus Kert, ahova bárki ellátogathat. Bár a botanikus kert főleg a hallgatók gyakorlati helyeként funkcionál, de kikapcsolódásként jó program lehet. Nem csak gyönyörködhetünk a természetben, de hasznos információkkal gazdagíthatjuk tudásunkat, mellette pedig...