Laczkó-forrás képek

Karamell Cukrászda Gödöllőn

A Karamell Cukrászdáról nem sokan tudnak, csak azok, akik a közvetlen közelében laknak. A sarki kis cukikhoz képest azért itt van választék, így ki tudják bőséggel szolgálni a környék lakóit.

A legendás tihanyi Visszhang-domb

Ki ne hallott volna már a tihanyi Visszhangról. Már gyermekként tudtuk, hogy a Balatonnál van egy ilyen hely, ahol, ha elkiáltjuk magunkat, akkor hangunkat visszahalljuk. Megnéztük mai formájában is a Visszhang dombot, hogy működik-e még a jelenség.

Ide érdemes kitérni - Nógrádi vár

Szlovákiába menet pillantottuk meg a Nógrádi vár tábláját először. Sokat nem hallottunk még róla, így kicsit utánanéztem és úgy döntöttünk hazaféle mindenképp megállunk megnézni. Nem csalódtunk a döntésben!

Egy messzi-messzi galaxisban jártunk: ilyen a Csillagok háborúja kiállítás a Bálnában

A Star Wars rajongók már biztosan izgatottan várják a legújabb epizód bemutatóját, a Skywalker korát, ami egyben a Skywalker Saga befejező része is lesz. De biztosan azt is tudják, hogy idén ünnepeljük az első Star Wars film magyarországi bemutatójának 40. évfordulóját is, melynek apropóján egy nagyszabású gyűjtői kiállítást szerveztek a budapesti Bálna épületébe. Ezt látogattuk meg, és el is meséljük élményeinket, előzetesen annyit, hogy minden Star Wars fannak kötelező program!

Veszprémi Vár – Ami nem is tűnik várnak

A Veszprémi vár a város közepén található meg, amelyhez rengeteg történelmi emlék fűződik. A Vár történelmének legfontosabb momentumai Géza fejedelemhez, és Szent István király feleségéhez, Gizella királynéhoz fűződik.

Balatonfüreden is élvezhetjük a Fragola fagyijait

Idén nyáron nyitott meg Balatonfüreden a méltán híres Fragola fagylaltozó, amely már Pesten, számos helyen megtalálható, illetve vidéken eddig két helyen, Székesfehérváron, és Pécsett. A Fragola fagylaltjai a magas gyümölcstartalmuktól híresek, és minőségi alapanyagaitól. Kipróbáltuk a füredi frachise üzletüket is.

Club Mauro Pizzéria Balatonfüreden

Nemrég Balatonfüreden jártunk, szerettünk volna egy finom pizzát, vagy egy jó hamburgert elfogyasztani, a Club Mauro Pizzéria pedig éppen útba esett. Ennyi, és nem több volt az oka, amiért ezt a helyet választottuk.

Kistehén Burger

Balatonszárszón az elmúlt 15-20 évben , de inkább soha nem volt jelen bármilyen érdekesebbnek mondható étterem , a szokásos strandi kajákon kívül van egy szezonális étterme Szárszónak ami elég klassz , meg mégegy ami már súrolja a fine-dining szintet , de nem az igazi. Idén Májusban én lepődtem meg a legjobban amikor állást hirdettek a „Balatonszárszón nyíló színvonalas hamburgerező”-ben , és egyből gondoltam milyen színvonalas lehet , mivel itt egy Drágább kézműves hamburgerező nem tudná fent tartani magát. Vagy mégis?

Balatonszőlős érdekes történetű temploma

Balatonszőlős már a középkor óta létező település, ahol római kori maradványokat is találhatunk. A település apró mérete, és bája igen csak figyelemre méltó a Balaton-felvidéken.

Az egésznapos reggelizőhely – Cinnamon Buda

Van ez a hely Budán. Cinnamonnak hívják, és már régóta foglalkoztatott, hogy vajon milyen hely lehet. Sok jót olvastam és hallottam is róla, így igen nagy kíváncsisággal tértem be hozzájuk egy reggelire. Reggelire 11 órakor.