Itt van a Föld szívcsakrája a Pilisben, ahol hallod a Föld szívdobogását

Egy káprázatos helyen jártunk, a Föld szívcsakrájánál, Pilisben, ahol a legenda szerint, ha belehallgatsz a Ferenczy-sziklába, akkor hallhatod a Föld szívdobogását.

Papsokai-Siskei templomrom Balatonfüred

Sokakat meglephet, de Balatonfüreden templomromot is találhatunk. Füred látnivalóiból egyre többet fedezünk fel, és egyre jobban meglep minket is, milyen sokrétű a város.

Karamell Cukrászda Gödöllőn

A Karamell Cukrászdáról nem sokan tudnak, csak azok, akik a közvetlen közelében laknak. A sarki kis cukikhoz képest azért itt van választék, így ki tudják bőséggel szolgálni a környék lakóit.

Szent Iván-kápolna Ábrahámhegy

A Kápolnadombon Badacsonyörs és Ábrahámhegy határán gyönyörű környezetben találjuk meg a Szent Iván-kápolnát, amely egyszerű megjelenése mellett mégis feltűnő képet ad az arra járóknak. A kápolnát kissé eldugva találjuk meg, azonban ez a kis rejtélyesség hívogató lehet.

Friss bbq a tányérodra – Budapesti BBQ Bár

Előfordul, hogy néha gyorsétterem áldozataivá válunk mi is. Ilyenkor azért törekszünk az olyan helyeket felkutatni, amely más, mint egy Mc Dondal’s, vagy egy KFC. Persze, ezek egyaránt becsúsznak néha, de arról minek írnánk. A legutóbbi alkalommal a Pólus Centerben járva próbáltuk ki a Budapest BBQ Bárt, ahol friss husikat kaphatunk.

Különleges gasztro élmény a Paletta Bistroban

A Paletta Bistro a balatonboglári kikötőben található idilli környezetben. Közvetlenül a kikötőre és a Balatonra nézve igen kellemes hangulatban ebédelhetünk vagy vacsorázhatunk itt. A Bistro hangulat, és a különleges ételek garantáltak.

A főváros egyik legjobb Pho levese

Budapesten több vietnámi éttermet is találunk, ahol a fő fogás a pho leves. Nem mindegy azonban melyik éttermet választjuk, hiszen nem mindegyik helyen tartják az autentikus ízvilágot. A Hai Nam Pho Bistro az a hely, ahol biztosak lehetünk az eredeti ízvilágban. De miért?

Aranysas hotel - Alsóörs

Szállás Alsóörsön: Hotel Aranysas & Bungalow - faházak és szállodai szobák a Balaton partjától 150 méterre.

Alsóörs festői szépségű üdülőhely a Balaton északi partján, Balatonalmádi és Balatonfüred között félúton.

A csodálatos Ófalu páratlan kilátásával és műemlék épületeivel, valamint a Balaton egyik legkedveltebb strandja a gyermekek részére kialakított mediterrán öböllel igazi élményt nyújt a pihenni vágyók számára. Alsóörs csendes, nyugodt település, ahol kiváló lehetőség nyílik kerékpározásra, vitorlázásra és egyéb sportok űzésére is.

Alsóörsi szállásunk a strandtól 150 m-re, árnyékot adó fákkal övezett parkban található. A 21 szobás szállodánk, és  90 fő elhelyezésére alkalmas faházaink barátságos kiszolgálással, balatoni hangulattal és kedvező árakkal várják Kedves Vendégeiket!

A Hotel Aranysas csoportok részére is kiválóan alkalmas szállás Alsóörsön

• A faházak 5 fős lakrészei (2+3 ágyas szobák) alapfelszereltségű, kertkapcsolattal rendelkező, tiszta, olcsó, partközeli szálláslehetőséget biztosítanak csoportoknak, táboroknak, osztálykirándulásoknak, sportegyesületeknek
  • A szálláshelyen igénybe vehető szolgáltatások: Wifi használat, kondicionáló terem, finn szauna, tűztér, asztalitenisz (kültéri) élő-csocsó pálya használat
  • Minden csoportos ajánlatkérésre egyedi árajánlatot készítünk, rugalmasan dolgozunk, mindig figyelembe vesszük a megrendeléssel és fizetéssel kapcsolatos igényeket
  • Akár már egy éjszakára is kínálunk szállást csoportok számára
  • Igény szerint bőséges büféreggelit, félpanziós ellátást is biztosítunk a szállás mellé
  • A szállás másfél kilométeres körzetében színvonalas sportlétesítmények (sportcsarnok, futballpálya, strandkézilabda-strandröplabda pálya) bérelhetők
  • Alsóörsön sok programra van lehetőség: íjászkodást, vitorlázást, lovaglást és túrázást is választhatunk itt
  • A Balaton északi partja természeti és kulturális látnivalókban egyaránt gazdag, remek kirándulóhely

Medvékkel körülvéve – Túra egy erdélyi erdőben

Gyalog indultunk el, nem kellett volna, egy dolgot viszont megtanultunk: ne sétáljatok az erdélyi erdőben olyan nyugodtan!

A Mátra rejtett kincse – A Kisnánai vár

Magyarországon nagyon sok csodával találkozhatunk, ha nyitott szemmel járunk, mi szerencsére mindenre figyelünk, így bukkantunk rá a Kisnánai várra!