Nemzetközi Street Food Fesztivál képek

Teszteltük a népszerű Aszófői Halsütőt

A közösségi médiában utána olvasva elég sokan dicsérik az Aszófői Halsütőt. Persze van egy-két bosszankodó kommentelő is, de a jók vannak többségben. Erre felbuzdulva, úgy gondoltam, jobb, ha megnézzük és teszteljük.

Remete-forrás Balatonalmádi

Almádin találhatunk remek túraútvonalakat, emellett pedig olyan helyeken is járhatunk, mint a Remete-forrás. A forrás útvonala csodálatos erdős részen megy végig, ami remek kikapcsolódást nyújthat a túrázók számára.

A leggyorsabb közlekedési eszköz a Balaton északi és déli partja között

A Balaton északi és déli partja között a legkönnyebb átjárást a Tihany és Szántód pontjáról induló komp biztosítja. Ha nem szeretnénk feleslegesen üzemanyagra költeni, a komp nem csak költséghatékony, hanem nagyszerű élményt is fog nyújtani.

Trattoria La Mamma

A nemrégiben, körülbelül 2 hónapja nyitott Gödöllő új és egyetlen olasz éttermét próbáltuk ki. Szombat késő délutánra foglaltattunk asztalt, biztos, ami biztos alapon. A kipróbálás előtt feltérképeztük a hely közösségi oldalát, ahol rengeteg pozitív véleményt olvashattunk. Bár volt pár igen aggasztóan negatív is, de többségében dicséreteket láttam. Ennek tükrében indultunk neki az étteremnek.

Örvényesi „templomrom”

Tulajdonképp az örvényesi templomromot, már nem kéne templomromnak hívni, hiszen pár éve felújították. A templom már az árpád-kor idején is állt, azóta azonban kibővítették, és restaurálták is.

Egész estés élmény az Aranygombos Fogadóban

Telkibánya Magyarország legészakibb fekvésű táján a Hegyközben található. A Zempléni hegyekkel ölelt kis falut a túristák egész évben szeretettel látogatják, ugyanis nemcsak festői környezetben fekszik, hanem látnivalókban gazdag és számos színvonalas hotellel, szálláshellyel és étteremmel is rendelkezik.

Az Aranygombos Fogadóba már többször ellátogattunk, ahol csendes, nyugodt környezetben finom ételekkel, és kedves kiszolgálással fogadtak minket. Így, amikor legutóbb Telkibányán jártunk és vacsorázni szerettünk volna, ismét az Aranygombost választottuk! Mutatjuk, milyen élményeket szereztünk!

A megújult gödöllői főtér

A tavaly lebontott életveszélyes városháza helyén végre megnyitott az új főtér, amely igazán családbarát lett. Sokan felháborodtak, hogy nem új városháza lesz építve a régi helyén, hanem az önkormányzat más tervekkel állt elő. Most megnéztük a végeredményt.

Minőségi ételek széles választékkal a Horváth-kert Vendéglőben

Hosszú út árán jutottam csak el a Horváth-kert Vendéglőbe Veszprémbe, hiszen előtte 4 másik helyet néztem ki magamnak ebédre. Azt hiszem utólag visszagondolva, ennek így kellett lennie, hogy idekeveredjek, és megkóstoljam az étterem kínálatát. Nézzük miért is mondom ezt.

Balatonfüred kilátója a Jókai-kilátó

Füreden nem is gondolná az ember mennyi látnivaló van. Nem csak strandolni tudunk, és sétálgatni a Tagorén, illetve a kikötőbe, hanem kirándulni is. Balatonfüred dombos-völgyes környezetének köszönhetően van mit felfedeznünk.

Balatonfüred 6 legjobb cukrászdája

Füred igen csak gazdagon ellátott jó cukrászdákkal, fagyizókkal és kávézókkal. A településen már szinte mindet be is jártuk, így összeszedtük nektek, melyik a 6 legjobb cukrászda. Lássuk a listát.