Sovány Vigasz képek

Az „otthonos” minőség Ráckevén

Ráckeve városa a Duna-parton található, Budapesttől nem messze, ahol teljes nyugalomban kapcsolódhatunk ki. A város bár nem nagy, mégis érdemes meglátogatni és felfedezni a környéket. Látogatásunkkor felfedeztük a település egyik legkellemesebb éttermét is, a Cadran Pizzéria és Pub-ot. Nézzük, milyen tapasztalataink voltak.

A világ legnagyobb porcelángyűjteménye Herenden

A herendi porcelángyár az egész világon ismert, és mai napig nagyon keresettek termékeik főleg külföldön. A Herendi porcelán egy igazi kuriózum, amely értéke nem csak a magyarok körében jelentős. Ellátogattunk hát a porcelánmúzeumba, ahol rengeteg érdekességet láthattunk.

Ha szereted a katonai cuccokat, ide térj be!

Zánkán sok programlehetőségünk adódik a strandolás mellett is. Ne csak napoztassuk a hasunkat, hanem induljunk neki bátran az élményszerzésnek. A zánkai Erzsébet-tábor mellett Kalandparkkal, és Haditechnikai Parkkal is találkozhatunk.

Európa legnagyobb fémmadara - A tatabányai turulszobor

Számtalanszor jártam már ezen a szép helyen, leginkább azért mentem fel ide, hogy gyönyörködhessek ebben a szép szoborban. Ugyanakkor nem csak a turult érdemes megnézni, hanem a tájat is!

Olasz különlegességek Siófokon, a parti sétányon

A La Riva Hotel & Pizzériát Siófokon találjuk a Petőfi sétányon, hatalmas kiülős terasszal, és minőségi ételekkel. A pizzától kezdve, a tésztán át, a különlegesebb frissen sültekig mindent kaphatunk. A hely nem csak étteremként, de bárként is funkcionál, aki esetleg csak az esti meccset szeretné megnézni.

Szent Imre római katolikus, Piarista Templom Veszprém

A Szent Imre piarista temploma legkésőbb épült templom, a veszprémi vár utcájában. Ettől függetlenül ezt a templomot se hagyjuk ki, mivel itt is csodás templombelsővel találkozhatunk. Nekem épp szerencsém volt, hiszen a templomban ingyenes kiállítást tartottak, így belépőjegyet nem kellett fizetnem.

A nyugalom kertje – Dörgicsei Levendula Major

Dörgicse nem csak középkori romjai miatt tökéletes választás a turisták számára, hanem a helyi Levendáriumba is érdemes lehet betérni. Bár mi éppen nem a levendulavirágzás szezonjában látogattunk el a Levendáriumban, így is szép látványban volt részünk.

Balatonfüredi Krisztus Király plébániatemplom – A piros templom

A Balatonfüredi Krisztus Király plébániatemplom, vagy más néven Római katolikus plébánia templom Balatonfüreden a Szent István téren található. A templom nevéből is adódóan római katolikus vallású, és a helyieknek minden nap 7:15 perckor misét tartanak.

Sokak kedvence a füredi Sparhelt Bistro – Tényleg ennyire jó?

A sparhelt szóról nekem mindig a gyermekkorom jut eszembe, ahogyan a nagyszüleim mondogatták: „Vedd le a fazekat a sparheltről!”. A szó már magában felidézi az emberben a jó érzést, azt a régies érzést. A Sparhelt Bistro Balatonfüred egyik kedvenc helye, és nem csak a helyiek körében. Úgy gondoltuk itt az ideje kipróbálni.

A Balaton keleti partrészén is találtunk csodás panorámát – Soós-hegyi kilátó

Bár a Balaton északi partján, a dimbes-dombos vidéken rengeteg kilátó található, a keleti parton is érdemes körbenéznünk. Ahogyan haladunk délre a táj egyre jobban kiegyenlítődik síkká. Balatonkenesén viszont még csodás kilátásban lehet részünk.