Badacsonyi Szent Donát kápolna képek

Az ősz egyik legjobb programja – Vácrátóti élmények

Ha ősz, akkor színes lombok, gyönyörű növények, mesés tájak, nekem ez az egyik kedvenc évszakom, természetesen a tavasz után. Az évek során sok helyen jártam már ősszel is, de valahogy a Vácrátóti Botanikus Kertnél nem nagyon találtam szebbet, nézzük, mi vár itt ránk!

Kiscelli Múzeum (Schmidt-kastély)

Az Óbudán található múzeum egyike azoknak az épületegyütteseknek, melyet minden III. kerületi jól ismer. Ha másról nem is, arról biztosan, hogy a hozzá vezető út a Bécsi út felől bizony igencsak meredek és kacskaringós - még kocsival is.

Skinny Juice Bar - Ha számít az egészséged

A Skinny Juice Miskolc belvárosában (a Villanyrendőr mellett) található egy hangulatos kis udvarban. A smoothie- és gyümölcslébár alapterülete elég pici, mégis nagyon megnyerő. Minden részlete az egészséget sugallja, hiszen a természet színei jelennek meg a berendezésen is. A hely hétvégén 9-13 óráig-, hétköznapokon reggel 7-től délután 5-ig van nyitva, így jó választás lehet annak is, aki munkába menet ugrik be egy friss gyümölcslére vagy egy kézműves szendvicsre.

Ha szereted az apró strandokat, ez tetszetni fog

A káptalanfüredi, vagyis Balatonalmádi szélén található apró strand igazán aranyos, és lenyűgöző volt számunkra. Sok olyan apróság van a strandon, amitől igazán megtetszett ez a hely.

Apró strand Tihany csücskében

Tihany mellett egy szabad stranddal és ezzel a kis fizetős stranddal találkozhatunk. A strand nyugalmas és igazán szép látvány nyílik róla Balatonfüredre és a környező településekre. Hallottunk róla jókat, így meglátogattuk mi is, hogy tényleg olyan jó-e.

Helyben sütött sütemények Balatonarácson

Balatonarács, Balatonfüred részeként tartják számon, azonban meglehetősen érezhető a település különbsége. Arácson érezhetően barátságosabbak az emberek, és az környező utcák, épületek is mások. Itt találjuk a szép Arácsi Cukrászdát, amelyet most kipróbáltunk.

Diófa Étterem és Rendezvényház

Ne menjetek ide. Komolyan, ne tegyétek. Ha ne adj Isten, kitörne a III. világháború, akkor talán, de amúgy eszetekbe se jusson. Én még ilyen rosszat szerintem sehol sem ettem, mint ma itt…

Szada felett - Trianoni emlékmű

Gödöllő térségében sok olyan hellyel találkozhatunk, ahol érdemes kirándulnunk. Az egyik ilyen Szada területe. Itt találhatjuk a Margita legmagasabb pontját is, és a domboldalon felállított Trianoni emlékművet, amely a környékbeliek egyik kedvenc pihenőhelye.

Páduai Szent Antal-kápolna

Fönyvesen találjuk ezt a szép, hangulatos neoromán stílusú kápolnát, amely a település egyik jellegzetessége. A templom a település kezdete óta áll.

Kulináris élvezet igazi meditrerrán környezetben

És igen, igen, igen. Óriási hurrá és igazi boldogság. Ez az az érzés, amit a sümegi Terazza Bistro Bar kapcsán éreztem badacsonyi kirándulásunk zárónapján. Egy igazi kincsre leltem úgy érzem, pedig már egyre nehezebb meglepni. Szerencsére sok olyan étterem nyílik kicsiny hazánkban, ahol elérhető áron jól megkomponált, esetenként igazi különlegességeket ehetünk. Ilyen gyöngyszemre azonban ritkán találunk, ahol a kulináris élvezet, elérhető áron, igazi mediterrán környezettel párosul.