Szent Miklós templomrom képek

Gabi Büfé – Fedezzük fel a Kisfaludy strand büféit

Nyilván ha az ember strandra megy vagy csomagol otthon magának szendvicseket és hatalmas hűtőtáskával érkezik, vagy nincs más, mint enni valahol egy igazi strandkaját. Szerintem a legtöbben inkább az utóbbi verzióba tartoznak, ahogyan persze én is.

A füredi Kalandpart, ahol garantált a szórakozás

Balatonfüreden a sok programlehetőség választható, a strandolás és a kirándulás mellett kalandokban is részünk lehet. A Brázay Kalandpart, nem csak egy kalandpark, hanem strandolni is tudunk és a gyerekeket játszóház várja.

Trattoria La Mamma

A nemrégiben, körülbelül 2 hónapja nyitott Gödöllő új és egyetlen olasz éttermét próbáltuk ki. Szombat késő délutánra foglaltattunk asztalt, biztos, ami biztos alapon. A kipróbálás előtt feltérképeztük a hely közösségi oldalát, ahol rengeteg pozitív véleményt olvashattunk. Bár volt pár igen aggasztóan negatív is, de többségében dicséreteket láttam. Ennek tükrében indultunk neki az étteremnek.

Hatvan város történelme – Hatvany Lajos Múzeum

Hatvan városa igen nagy történelmi múltra tekint vissza, amelynek részleteit a Hatvany Lajos Múzeumban ismerhetünk meg. A múzeumban ezen kívül több állandó, és időszakos kiállítás helyet kapott, de többek között megismerhetjük a múzeum névadóját is. Meglátogattuk és felfedeztük a város történetét.

Miniversum Budapest, ahol elrepül az idő

Van egy hely a belvárosban, ahol felnőttként és gyerekként is jól fogsz szórakozni. Ha kíváncsi vagy Budapestre, Győrre, Ausztria városaira, akkor a Miniversumban megtalálod ezeknek a városoknak a százszorosan kicsinyített változatát. Szuper részletesen kidolgozott terepasztal, folyamatosan működő elemekkel, amelyeket akár Te is irányíthatsz.

Az ősz egyik legjobb programja – Vácrátóti élmények

Ha ősz, akkor színes lombok, gyönyörű növények, mesés tájak, nekem ez az egyik kedvenc évszakom, természetesen a tavasz után. Az évek során sok helyen jártam már ősszel is, de valahogy a Vácrátóti Botanikus Kertnél nem nagyon találtam szebbet, nézzük, mi vár itt ránk!

A történelmi Magyarország ezeréves határa

Ismét egy kis részletet mutatok be nektek erdélyi túránkból, mostani cikkünkben a történelmi Magyarország ezeréves határáról ejtünk szót. Felemás érzések kerítettek itt magukba, egyrészt maga a hely csodálatos, a táj szinte megszólal, viszont ott volt bennünk az a nagyon rossz érzés, mely szerint ez már nem a miénk, elvették tőlünk igazságtalanul…

Van, ami régi és van, ami új – A Szűcs Fogadója

A Szűcs Fogadója az a hely, ahova általában valamilyen alkalomból mentünk el a családdal vagy a barátokkal. Sokszor jártunk már ott, tudjuk, hogy minőségi ételeket kapni, egyre bővülő választékkal. Már egy jó éve nem jártam az étteremben, így gondoltam ideje meglátogatni és egy névnap alkalmából beülni vacsorázni.

Gödöllői Arborétum

Kirándulni, sétálni egy nagyot, közben beszélgetni, vagy csak hallgatni az erdő csendjét… Ez csupa olyan tevékenység, mely testnek és léleknek egyaránt jót tesz; a Gödöllői Arborétum pedig tökéletes helyszín mindehhez.

Láss a csillagok közé Balatonfűzőn

A Balaton-felvidéken már sok élményben volt részünk, és sok látnivalót megjártunk. Balatonfűzőn azonban egy olyan helyet fedeztünk fel, amely igazán különleges, és remek program lehet az egész család számára is.