Ha különleges helyet keresel – Pure. Coffe and more

Gödöllő vendéglátás terén szuperjó helyekkel rendelkezik. Az elmúlt évek során egyre több különleges hely nyitotta meg kapuit. Többek között az egyik ilyen a Pure. Coffe and more kávézó, ahol csokoládé-, és kávékülönlegességeket, illetve vegán süteményeket is kaphatunk.

Balatonfüreden is élvezhetjük a Fragola fagyijait

Idén nyáron nyitott meg Balatonfüreden a méltán híres Fragola fagylaltozó, amely már Pesten, számos helyen megtalálható, illetve vidéken eddig két helyen, Székesfehérváron, és Pécsett. A Fragola fagylaltjai a magas gyümölcstartalmuktól híresek, és minőségi alapanyagaitól. Kipróbáltuk a füredi frachise üzletüket is.

Az „otthonos” minőség Ráckevén

Ráckeve városa a Duna-parton található, Budapesttől nem messze, ahol teljes nyugalomban kapcsolódhatunk ki. A város bár nem nagy, mégis érdemes meglátogatni és felfedezni a környéket. Látogatásunkkor felfedeztük a település egyik legkellemesebb éttermét is, a Cadran Pizzéria és Pub-ot. Nézzük, milyen tapasztalataink voltak.

Tűztorony kávézó

Különleges étel, és ital kínálatával a Tűztorony kávézó egyedülálló jelenség, Gödöllő szívében. Az ételallergiásokra, és diétázókra is külön nagy figyelmet fordítanak, emellett csodás terasza várja az erre tévedőket. Nem találkozhatunk minden oszlopon hirdetéseivel, azonban így is könnyen rátalálhatunk, ha városnézés, vagy vásárolgatás közben megszomjazunk.

Hatvan főtere, a környék legszebbje(?)

2017-ben Magyarország legszebb főterének választották, most elmentünk, hogy megnézzük, valóban megérdemelt volt-e a győzelem, vagy sem!

Kellemes kirándulási lehetőség Arácson

A Balaton-felvidéken rengeteg kirándulóhellyel és tanösvénnyel találkozhatunk. Többek között érdemes megemlíteni a Koloska-völgyet is, amely Balatonarács északi végén helyezkedik el. A gyönyörű völgy rengeteg meglepetést tartogat magában.

Felsőörsi prépostsági templom – a helyiek kis ékessége

Felsőörs apró településén találhatjuk meg ezt a román-kori gyönyörű kis templomot a falu közepén lévő Dózsa téren. Már többször elhaladtunk a templom mellett autóval, azonban úgy döntöttük ideje lenne megcsodálni kívülről-belülről. A templom kívülről nézve vörös kőből épült, kissé romos külsejű, azonban mégis valamiért máris elnyerte tetszésünket.

A minden településnek példamutató Váci főtér

Vác egy nagyon szép Duna-parti település, ami az évek során kivívta a Dunakanyar központja címet is, nem véletlen, hogy kedvelt idegenforgalmi célpont. Mi most a főterét mutatjuk be nektek, ami tényleg példaértékű lehet minden településnek!

A Mátra rejtett kincse – A Kisnánai vár

Magyarországon nagyon sok csodával találkozhatunk, ha nyitott szemmel járunk, mi szerencsére mindenre figyelünk, így bukkantunk rá a Kisnánai várra!

Herend különleges temploma

Hogy mitől különleges a herendi Szent Euszták templom? A világon egyedülálló porcelánablakától, amely értéke felbecsülhetetlen. Herend porcelánkészítéséről igen híres, így templomukba is becsempészték porcelánjukat.