A Kristály Hotel**** Ajka a Bakony lábánál, a Balatontól mindössze 30, Veszprémtől 20 km-re fekszik. Tökéletes helyszíne volt 3 napos romantikus pihenésünknek, ráadásul a hotelből sem kellett kimozdulnunk.

Romantikus pillanatok a Bakonyban, ráadásul a szállodából sem kell kimozdulnod

Az Aranyember Útja Tanösvény a Tamás-hegyen

Balatonfüreden kanyarog a Tamás-hegyen az Aranyember útja, amely Jókai Mór regénye alapján kapta a nevét. Az útvonal nem túl hosszú, azonban megéri végigsétálni rajta, hiszen az érdekes információk mellett, végig remek kilátásban lehet részünk.

Erdély legkülönlegesebb szállása – Tündérek völgye

Sokat hallottunk már róla, ezért úgy döntöttünk, hogy erdélyi körtúránk egyik állomása ez lesz. Szerencsére nem csalódtunk, nézzétek, mi várt minket a Tündérek völgyében!

A Badacsonyi körtúra kellemes pihenőhelye

Badacsonyba nem csak a borok miatt érdemes ellátogatnunk, hanem a kellemes kirándulás miatt is. A hegyen a Kisfaludy kilátó felé, vagy éppen le a hegyről, biztosan többen szívesen megpihennének. Találtunk egy aranyos helyet, ahol finom kávét, bort, és szép kilátást is kapunk.

Magyar hagyományok Paloznakon

Paloznakot Csopak és Lovas között találjuk meg Balatonfüred közelében. Az aprócska falu magában is lenyűgöző. Többen azonban lehet, hogy csak a Sárfránykert Vendéglő miatt hallottak csak róla. A falu csodálatos, és nem szabad elhanyagolni az ottani látnivalókat.

Vígmolnár Csárda – Megéri ilyen drágán enni?

A Vígmolnár Csárda hagyományos magyaros ízek mellett igazi műalkotásokat kreál a legfrissebb alapanyagokból, és szezonális aktualitásoknak megfelelően. Csopak főutcáján igazán figyelemfelkeltő és hívogató a csárda, mi is már egy ideje kinéztük magunknak.

Ha szereted a katonai cuccokat, ide térj be!

Zánkán sok programlehetőségünk adódik a strandolás mellett is. Ne csak napoztassuk a hasunkat, hanem induljunk neki bátran az élményszerzésnek. A zánkai Erzsébet-tábor mellett Kalandparkkal, és Haditechnikai Parkkal is találkozhatunk.

Hatvan főtere, a környék legszebbje(?)

2017-ben Magyarország legszebb főterének választották, most elmentünk, hogy megnézzük, valóban megérdemelt volt-e a győzelem, vagy sem!

Drága élmény Füreden egy laza ebédért

A Prestige Bárba eléggé véletlenszerűen tértünk be ebédelni. A Füredi sétányon mászkálva a bazársor után kissé megéheztünk, és erre kerestünk olyan helyet, ahol egy laza ebédet ehetnénk. A Prestige Bár hatalmas terasza igen hangulatos berendezéssel, és hatalmas bárpultjával csalogató lehet a vendégek számára. Minket is becsábított hát.

Egy templom, amely összehozta a helyieket

Az ábrahámhegyi Szent László templom építése és előzetes szüksége igazán összehozta a község lakóit. A templomépítés gondolata már az Iskolakápolna építésének idején felmerült bennük. Segítséggel és összefogással, azonban később mégis sikerült az új templom létesítése.

Coffeeshop Company - Árkád

Nincs kint se meleg, se hideg így, október közepén, a forró csoki viszont egy igazán jó döntésnek tűnik - főleg, ha választunk mellé valamilyen finomságot is. A Coffeshop Company-ben ez elméletben mind megoldható, de lássuk most a gyakorlatot!