Megtaláltuk a Balaton legjobb települését!

A legjobb strand, a legjobb étterem, a legszebb kilátás, vagy a legjobb programlehetőségek… Mindenki más és más szempont alapján dönt, ha a legjobb balatoni települést kell megneveznie. Valószínűleg a végén úgyis arra a helyre esik a választásunk, ahol a legszebb emlékeinket szereztük. Most a legszebb élmények ígéretével hoztuk el azt a balatoni települést, ami örökre elrabolta a szívünket.

Nepomuki Szent János híd és szoborfülke

Az örvényesi malom mellett található híd, már az 1800-as évek közepén épült, és még ma is egyben van. A híd meglepő módon még egyben van, pedig igencsak ki volt téve az évek alatt a nagy forgalom viszontagságainak.

Gödöllői Városi Filmszínház, avagy a Gödöllői Mozi

A Gödöllői Városi Filmszínház, avagy a Gödöllői Mozi felújított környezetben, a város központjában várja a filmek szerelmeseit. Egyike Pest megye utolsó mozijainak, rajta kívül csupán Cegléden és Szentendrén találhatunk hasonló szórakozási lehetőséget.

A világon egyedülálló magyar gyűjtemény – Gyűszűmúzeum, Vácrátót

Nem lakok nagyon messze Vácrátóttól, de még soha életemben nem hallottam erről a múzeumról, pedig itt található a világ második legnagyobb gyűjteménye! Gyertek velünk ti is a vácrátóti Gyűszűmúzeumba, garantáltan megéri!

A mátrai borvidék éke: Bárdos és fia pincészet

A borok kedvelőinek valódi élményben lehet része egy-egy borkóstolás alkalmával – pláne, ha az egy gyönyörű nyári napon a hűvös pincében történik. A híres magyar borvidékek rendkívüli borai között mindenki megtalálja a kedvencét – így a mátrai borvidékre is érdemes ellátogatni. Mi megtettük, és bár mindenkinek más az ízlése a borok között, a Bárdos és fia pincészetben mindannyian megtaláltuk kedvencünket!

A világ legnagyobb porcelángyűjteménye Herenden

A herendi porcelángyár az egész világon ismert, és mai napig nagyon keresettek termékeik főleg külföldön. A Herendi porcelán egy igazi kuriózum, amely értéke nem csak a magyarok körében jelentős. Ellátogattunk hát a porcelánmúzeumba, ahol rengeteg érdekességet láthattunk.

A természet jegyében – Gyógynövény-völgy Zánka

Zánkán egy olyan látogatóközpontot találhatunk, amely abszolút a természet köré épült. A Gyógynövény-völgyben megismerkedhetünk a hazánkban megtalálható gyógynövényekkel, használatukkal, és hatásukkal. Nagyon érdekes élményben volt részünk.

A művészek tárháza Füreden

A Kisfaludy Galéria számos művészeti kiállításnak és előadásnak ad helyet az év minden szakaszában. Az épület több, mint 200 éves múltra tekint vissza, azóta azonban többször felújították.

A vulkáni kráterből a hegytetőig

A Kossuth-kilátóhoz vezető úton nem csak remek kirándulóélményt szerezhetünk, hanem tanulhatunk is mellette. A Halom-hegyen lévő Vulkán tanösvény az egykori vulkán geológiai érdekességeit mutatja be az idelátogatók számára.

Minőségi ételek széles választékkal a Horváth-kert Vendéglőben

Hosszú út árán jutottam csak el a Horváth-kert Vendéglőbe Veszprémbe, hiszen előtte 4 másik helyet néztem ki magamnak ebédre. Azt hiszem utólag visszagondolva, ennek így kellett lennie, hogy idekeveredjek, és megkóstoljam az étterem kínálatát. Nézzük miért is mondom ezt.