Szadai Trianoni emlékmű képek

Schőnig Cukrászda – Kellemes hangulat, jó sütemények

A veszprémi Schőnig Cukrászda a belvárostól nem messze található, saját kialakítású parkolóval a vendégek részére. A cukrászda rendelkezik egy nagy külső terasszal, és egy kis kellemes hangultú belső térrel. Ide tértünk hát be egy esős napon.

Szent Ilona templom Nagyvázsonyban

Nagyvázsony településén a leghíresebb látnivaló a Kinizsi-vár, azonban ezen kívül még sok mással is találkozhatunk. Köztük a Szent Ilona templommal, amely a 18. században épült.

Különleges gasztro élmény a Paletta Bistroban

A Paletta Bistro a balatonboglári kikötőben található idilli környezetben. Közvetlenül a kikötőre és a Balatonra nézve igen kellemes hangulatban ebédelhetünk vagy vacsorázhatunk itt. A Bistro hangulat, és a különleges ételek garantáltak.

Nem csak a vadászat kedvelőinek – Vadászati Múzeum

A Széchenyi Zsigmond Vadászati Múzeum az egykori Grassalkovich-kastély rekonstrukciójaként épült meg a város legfőbb nevezetességeként. A múzeum több állandó és időszakos kiállításnak is helyet ad. A múzeum izgalmas és interaktív kiállításaival érdekes látnivaló lesz a Hatvanba látogatók számára.

Asia Food - kínai Óbudán

EuroCenter, Óbuda. Október van, a nap melegen süt, szél nincs, én pedig húzom a szám, amiért egyre megszokottabb, hogy október közepén egy vékony bőrkabátban megsülök. Abnormális ez a globális felmelegedés, de hátha legalább az Asia Food jól teljesít a mai napon.

Tudtad, hogy Tihanyban két szabadstrand is van?

A Gödrösi strandról már írtunk nektek korábban, amit Tihany elején találhattok meg. Ez a rész egy igen kicsi partszakasz, ahol ingyen fürdőzhetünk. Nos, a településen ezen kívül találtunk még egy szabadstrandot, ahol nem kell fizetnünk a strandolásért.

A rengeteg ostromot átélt Thury-vár

A Balaton és a Velencei-tó között nagyjából félúton található egy sok mindent átélt vár, nem régen ide látogattunk el, ismerkedjetek meg kicsit közelebbről ti is a Várpalotai várral, vagy más néven a Thury-várral!

Minőségi ételek széles választékkal a Horváth-kert Vendéglőben

Hosszú út árán jutottam csak el a Horváth-kert Vendéglőbe Veszprémbe, hiszen előtte 4 másik helyet néztem ki magamnak ebédre. Azt hiszem utólag visszagondolva, ennek így kellett lennie, hogy idekeveredjek, és megkóstoljam az étterem kínálatát. Nézzük miért is mondom ezt.

Kistehén Burger

Balatonszárszón az elmúlt 15-20 évben , de inkább soha nem volt jelen bármilyen érdekesebbnek mondható étterem , a szokásos strandi kajákon kívül van egy szezonális étterme Szárszónak ami elég klassz , meg mégegy ami már súrolja a fine-dining szintet , de nem az igazi. Idén Májusban én lepődtem meg a legjobban amikor állást hirdettek a „Balatonszárszón nyíló színvonalas hamburgerező”-ben , és egyből gondoltam milyen színvonalas lehet , mivel itt egy Drágább kézműves hamburgerező nem tudná fent tartani magát. Vagy mégis?

Sukoró tetőpontja a Loyolai templom

Sukoró településén, a dobtetőn jól látható a Loyolai Szent Ignác templom tornya, amely a Velencei-tó felé néz. A templomtól szép kilátás nyílik a településre, és a tóra egyaránt.