Szent Jakab forrás képek

Amikor a Házi Rétes név értelmet nyer

Veresegyház főterén találunk egy kicsi kis üzletet, ahol házi réteseket kínálnak. A nevüket nem cifrázták túl: Házi Rétes áll a cégérükön. A név azonban nem hazudik, hiszen valóban helyben készült házi rétesek készülnek, amit akár helyben vagy elvitelre is elfogyaszthatunk. Kipróbáltuk mit kaphatunk!

A Tihany mellett található csúcspont

Sajkod egy Tihany melletti apró település, ahol megtalálhatjuk az Őrtorony kilátót. Az Apáti-hegy legmagasabb pontján gyönyörű kilátás nyílik a Balatonra, Tihanyra, és a környező településekre is. Az út kissé rögös felfelé, de hidd el megéri!

Mosolygós sütemények, és kiszolgálás a Mosoly Cukrászdában

A veszprémi Mosoly Cukrászda, valóban a nevéből adódóan is, tényleg mosolyra készteti az embert. Ez a pici cukrászda az egészséges életmód követőinek, és az ételérzékenyeknek készült házi süteményeivel. Mi is szerettük volna kipróbálni, így édességvágyunkat ide mentünk el csillapítani.

A herendi porcelánkészítés rejtelmeit is megcsodálhatjuk

A herendi Porcelánmúzeum mellett nem csak kiállított darabokat láthatunk, de meg is nézhetjük a porcelánkészítés folyamatát. A minimanufaktúrába igazán érdemes betekinteni, hiszen olyan érdekességeket tudhatunk meg a gyár működéséről, és adatairól, amelyek megdöbbentőek lesznek.

Az extrém kikapcsolódás kedvelőinek

Őszi hétvégi programnak, csapatépítésre, szülinapra, vagy csak úgy is remek program lehet a paintballozás. Bár lehet nem mindenki szereti az extrémebb kikapcsolódást, de bátran mondhatom, hogy fiúknak, lányoknak szuper program. Mi egy szülinap alkalmával próbáltuk ki a Dunakeszin lévő Exrem Paintball pályát.

A Lepke Étterem Tihanyból

Sok nagyon jó étterem van a Balaton körül, melyek közül mi is sokat kipróbáltunk. A Tihanyi Lepke Étteremben jártunk és elmeséljük őszinte tapasztalatunkat róla.

Bivalyokkal ismerkedtünk - Kápolnapusztai Bivalyrezervátum

Ismerősökkel úgy döntöttünk, hogy leugrunk egy kicsit a Balatonhoz, és most olyan helyeket nézünk meg, ahol korábban még nem jártunk. Így jutottunk el a Kápolnapusztai Bivalyrezervátumba!

Könnyű túra geológiai érdekességekkel

A Forrás-hegyi tanösvény rövid, de hasznos túra lehet bárki számára, hiszen a maga 1,5km-vel igazán gyorsan körbeérhetünk rajta. A túra alatt dombokat is meg kell másznunk, és a szűk ösvényeken át igazi kalandtúrában lehet részünk. Az állomások alatt pedig olvashatunk rengeteg érdekességet. Az itt kialakított geológiai bemutatóhelyen a Triász-tenger üledékeinek és a Föld tűzhányóműködésének több száz millió éves maradványait tekinthetjük meg.

Tihany legjobb éttermének mondják! Most kipróbáltuk!

A Malackrumpli eredetileg egy családi vállalkozásnak indult, ami a tulajdonosok bio gazdaságára épült, minden fűszer, és hús a tulajdonosok saját terméke volt.
Malackrumpli még 2015-ben Balatonfüreden látta meg a napvilágot, de ezt a helyet hamar kinőtte és átköltözött Tihany Legforgalmasabb részére, az apátságtól 100 méterre.

Tagore sétány - Balatonfüred "főutcája"

A Tagore sétány Balatonfüred partján található meg a kikötő melletti részen, ahol éttermek, bárok, bazárosok sokasága egyaránt megtalálható. A Tagora sétányt, azonban nem kell bemutatni senkinek, hiszen, aki Füredre látogat, biztosan már hallott róla. Ennek ellenére Mi is körbejártuk.