Keresés

Szűrés:

Összesen: 14 találat.

A Balaton legjobb, legszebb települése

Megtaláltuk a Balaton legjobb települését!

2018.09.17.

A legjobb strand, a legjobb étterem, a legszebb kilátás, vagy a legjobb programlehetőségek… Mindenki más és más szempont alapján dönt, ha a legjobb balatoni települést kell megneveznie. Valószínűleg a végén úgyis arra a helyre esik a választásunk, ahol a legszebb emlékeinket szereztük. Most a...

A hely, ahol garantált a kikapcsolódás – Babatvölgyi Tanüzem

2018.09.28.   SzSz

Babatvölgy a Gödöllői-dombság területén helyezkedik el a dombság által védett környezetben. A területet sorompó védi, így a látogatás csak előre egyeztett időpont alapján lehetséges. A terület hatalmas, és tele van védett állat-, és növényfajokkal. Az Aranyos-patak itt folyik át, melyből mesterségesen...

Budapesti étterem

Mit tud nyújtani egy világhírű séf étterme? Kipróbáltuk Jamie Oliver első budapesti helyét

2018.11.21.   Csonka Nikoletta

A brit celebséf, Jamie Oliver neve mára már nem csak saját hazájában, de bátran mondhatjuk hogy világon minden tájon ismert gasztronómiai körökben. Éppen ezért hatalmas megtiszteltetésnek számított, hogy közép-európában először csodálatos fővárosunkban, Budapesten nyitotta meg kapuit az első Jamie’s...

Kikapcsolódás Budapest

A tanulás is lehet szórakoztató – Élmények a CSOPA-ban

2018.11.08.   SzSz

A Csodák Palotája több, mint 20 éve várja a különleges élményekre vágyó felnőtteket és gyerekeket egyaránt. A szórakoztató komplexum nem csak kikapcsolódást nyújt az egész családnak, de mellette ízelítőt kapunk a fizika és a kémia világából egyaránt. Lássuk, milyen újdonságokkal vár a CSOPA!

Európa egyetlen medvemenhelye

2018.10.31.   SzSz

Az országban, sőt Európában egyedülálló helyet találhatunk Veresegyházon. A veresegyházi Medveotthon nem állatkert, és nem is vadaspark, hanem olyan mentett állatok miatt jött létre, amelyek egyébként vadonélők.

Budapesti látnivaló

Kórház és bunker a város alatt, ez a Sziklakórház

2018.11.23.   SzSz

Sokan nem hallottak még a Sziklakórházról, amely a Budai Vár alatt nyúlik el egy 1 kilométeres járatrendszeren. A kórházban a második világháború és az 56-os forradalom alatt rengeteg ember életét mentették meg, ahol a szörnyű körülmények ellenére is a kitartó orvosok és ápolók saját életüket kockáztatva...

Vidéki látnivalók

Egy felejthetetlen látogatás a Gödöllői Királyi Kastélyban

2018.12.01.   SzSz

A Gödöllői Királyi Kastély vagy másnéven gödöllői Grassalkovich-kastély a város egyik legszebb és egyben legérdekesebb látnivalója. A kastély múzeumában tett látogatásunk mellett olyan helyekre is szerencsénk volt bejutni, ahova a vendégek nem tehetnek betekintést. Fedezd fel felünk a csodás kastélyt és történetét!

Kikapcsolódás Budapest

Filmkritika – A Hunter Killer küldetés

2018.10.30.   SzSz

A Hunter Killer küldetés Gerard Butler legújabb filmje, amelynek premierje csak november 1-én érkezik a mozikba. Szerencsénk volt részt venni a premier előtti filmvetítésen, így elsőként mondhatjuk el a filmről készült kritikát.

Kikapcsolódás Balaton

Láss a csillagok közé Balatonfűzőn

2018.08.13.   SzSz

A Balaton-felvidéken már sok élményben volt részünk, és sok látnivalót megjártunk. Balatonfűzőn azonban egy olyan helyet fedeztünk fel, amely igazán különleges, és remek program lehet az egész család számára is.

A nyugalom kertje – Dörgicsei Levendula Major

2018.08.30.   SzSz

Dörgicse nem csak középkori romjai miatt tökéletes választás a turisták számára, hanem a helyi Levendáriumba is érdemes lehet betérni. Bár mi éppen nem a levendulavirágzás szezonjában látogattunk el a Levendáriumban, így is szép látványban volt részünk.

Kesztyűre fel! Kipróbáltuk a kickboxot a Bobkó Fight Clubban

2018.10.05.   SzSz

Élményeinknél egy különleges részhez értünk, hiszen a következő cikk, nem étteremről és nem is látnivalóról fog szólni, hanem egy olyan kikapcsolódási lehetőségről, ami igazán karbantart és átmozgat. A Bobkó Fight Club edzésén jártunk, ahol kesztyűt ragadtunk, és megnéztük milyen egy kickbox edzés.

A csupa nagybetűs állatkert – Felsőlajosi Magán Zoo

2018.11.22.   Sz.F.

Tóth Tibor kezdeményezésére, állami és egyéb támogatások nélkül épült meg Felsőlajoson egy aranyos, kulturált, és egyben nagyon szép állatpark, gyertek velünk ti is a Magán Zoo-ba!

Vidéki látnivalók

Ahol még őrzik a hagyományokat – Hunnia Csipkemúzeum

2018.11.19.   Bohács Ádám

A kézi csipkekészítéssel ismerkedtünk meg egy kicsit közelebbről, ugyanis a Terényben található Hunnia Csipkemúzeumba látogattunk el!

A Balaton legszebb erődje, a Szigligeti vár

2018.03.17.   Sz.F.

A múlt évben barátaimmal úgy gondoltuk, hogy beülünk a kocsiba, és elindulunk valahova, az úti cél a Balaton északi partja volt, de nem tisztáztuk le az elején, hova is megyünk pontosan.