Zsámbék

Sós és édes paLaCsinták Gödöllőn

Nemrégiben nyílt meg Gödöllő belvárosában a LaCsinta, amely a palacsintázás új formáját hozza. Kérhetünk sósat, édeset és persze összerakhatjuk a saját elképzelésünket is. Kipróbáltuk ezt az új „gyors büfét”, ami újdonságot hozott a helyieknek.

Az egésznapos reggelizőhely – Cinnamon Buda

Van ez a hely Budán. Cinnamonnak hívják, és már régóta foglalkoztatott, hogy vajon milyen hely lehet. Sok jót olvastam és hallottam is róla, így igen nagy kíváncsisággal tértem be hozzájuk egy reggelire. Reggelire 11 órakor.

Kulináris élvezet igazi meditrerrán környezetben

És igen, igen, igen. Óriási hurrá és igazi boldogság. Ez az az érzés, amit a sümegi Terazza Bistro Bar kapcsán éreztem badacsonyi kirándulásunk zárónapján. Egy igazi kincsre leltem úgy érzem, pedig már egyre nehezebb meglepni. Szerencsére sok olyan étterem nyílik kicsiny hazánkban, ahol elérhető áron jól megkomponált, esetenként igazi különlegességeket ehetünk. Ilyen gyöngyszemre azonban ritkán találunk, ahol a kulináris élvezet, elérhető áron, igazi mediterrán környezettel párosul.

Tihanyi Bencés Apátság tavaszi szépségében

A Tihanyi Bencés Apátság nem véletlenül hazánk egyik leglátogatottabb turistalátványossága, a település és a Bencés Apátság környéke az év minden szakában gyönyörű, hihetetlen kilátás tárul elénk a Balatonra, de még a füredi Tagore sétányról is érdemes megcsodálni. Kora tavasszal teljesen más szemszögből, csak néhány szállingozó turista jelenlétében fedezhetjük fel a környéket.

Az extrém kikapcsolódás kedvelőinek

Őszi hétvégi programnak, csapatépítésre, szülinapra, vagy csak úgy is remek program lehet a paintballozás. Bár lehet nem mindenki szereti az extrémebb kikapcsolódást, de bátran mondhatom, hogy fiúknak, lányoknak szuper program. Mi egy szülinap alkalmával próbáltuk ki a Dunakeszin lévő Exrem Paintball pályát.

A tanulás is lehet szórakoztató – Élmények a CSOPA-ban

A Csodák Palotája több, mint 20 éve várja a különleges élményekre vágyó felnőtteket és gyerekeket egyaránt. A szórakoztató komplexum nem csak kikapcsolódást nyújt az egész családnak, de mellette ízelítőt kapunk a fizika és a kémia világából egyaránt. Lássuk, milyen újdonságokkal vár a CSOPA!

Csodás kilátás Balatonfüreden

Nem is gondolná az ember, hogy Balatonfüreden mennyi lehetősége van a kikapcsolódásra. Ne csak a strandolásra, és a büfékre gondoljunk, hanem rengeteg túralehetőségünk is akad. A Tamás-hegyi keresztnél tökéletes nyugalomban kapcsolódhatunk ki.

Végvári Cukrászda

Kissé eldugott helyen van, ugyanis aki nem a Helikopter Lakóparkban lakik vagy dolgozik, az nem biztos, hogy ismeri. Magát a Végvárit igen, hiszen abból több is van a kerületben; mégis ez az amire azt mondom, hogy nagyon ott van. Szép kívül és belül, ráadásul a mai napon a Halloween miatt még különleges is!

Az erdélyi stílusú Szent Imre templom

Balatonalmádiban sok szép templommal találkozhatunk, többek között a Szent Imre templommal is. A templomhoz hozzátartozik a Szent Jobb kápolna, amely a budai várból áthozott mozaikjairól híres.

A magyarországi barokk egyik legjelentősebb temploma

Székesfehérvár főutcájának egyik legjellegzetesebb épülete a Ciszteri templom, amely odavonzza az ember tekintetét. A templom, bár 4 éve felújításra került, így is őrzi magában a barokk stílust, és fontos műemléke a városnak, és országunknak.