Larus Café Bar - A bazársoron sétálgatva egy kis lazításra vágysz?

A Larus Cafe Bar Balatonfüred egyik olyan koktélbárja, ahol akár még reggelizhetünk is. Érdemes betérni, hiszen a bár kellemes hangulata igazán jó lehet baráti összejövetelekre, vagy egy laza beszélgetésre a barátnőddel. Ha épp reggel jársz arra, kis választékkal, azonban annál finomabb ételekkel várja vendégeit a Larus Café.

Sós és édes paLaCsinták Gödöllőn

Nemrégiben nyílt meg Gödöllő belvárosában a LaCsinta, amely a palacsintázás új formáját hozza. Kérhetünk sósat, édeset és persze összerakhatjuk a saját elképzelésünket is. Kipróbáltuk ezt az új „gyors büfét”, ami újdonságot hozott a helyieknek.

Gabi Büfé – Fedezzük fel a Kisfaludy strand büféit

Nyilván ha az ember strandra megy vagy csomagol otthon magának szendvicseket és hatalmas hűtőtáskával érkezik, vagy nincs más, mint enni valahol egy igazi strandkaját. Szerintem a legtöbben inkább az utóbbi verzióba tartoznak, ahogyan persze én is.

A mediterrán stílusú Cocco-Mio étterem Fót szélén!

Kinézetre szerintem itt kezdődik egy étterem. Sok helyen jártunk már, középszerű, megszokott vagy rosszabb kinézetű helyeken, de a Cocco-Mio étterem magasan übereli az átlag vendéglátóegységek kinézetét!

Viktória Bécsi Kávézó

Az óbudai EuroCenter a hegyvidékieknek már évek óta jól ismert közeg, hiszen a valamikor nagy, füves részre épület pláza hiánypótló a kerületben. A Viktória Bécsi Kávézó pedig egy üde kis színfolt a hatalmas épületben, hiszen valóban minőségi kávézásra számíthatunk, ha beülünk ide akár egyedül, akár barátokkal, rokonokkal.

Szent Péter és Pál templom Balatonrendes

A Balatonrendesen található római katolikus templom a település domboldalán található idilli környezetben. A templom mellett zöld területet találunk, ami miatt igen csak kiemelkedő jelenség.

Az angyalföldi Floridsdorf Sétány

A Floridsford Sétányt a Béke téren találjuk meg Angyalföldön a Szent László-templom szomszédságában. A sétány nagyon jó kikapcsolódást nyújt, gyönyörű parkos területével.

Anna Café - a belváros közepén

Tágas külső és belső, ez az, ami elsőre szembetűnik az Anna Cafét illetően. Kellemes zene szól már korán reggel is, vendég ellenben nem sok van. Lehetne az oka a csípős reggel is, ez most még nem tudom, de bent talán majd kiderül.

A minőségi cukrászda – I Love Kex

Újbuda egyik központi bevásárlókomplexumában 2 éve nyílt meg az I Love Kex Cukrászda, ahol igazán minőségi süteményeket kóstolhatunk. Nem csak hagyományos, de reform élelmiszerekkel is készülnek a betérő vendégek számára.

Csárdaélmény Márkón, egy gyors ebédre

Herendről hazafelé tartva ebédidő elmúltával már nagyon megéheztem, így a közelben kerestem éttermet. Sajnos a Bándon található nem volt épp nyitva, így Márkóra sodort a sors. Itt futottam bele a Márkói Csárdába, ahol meglepően sok vendég volt.