Balatonkenese Tájház képek

Café de Paris - egy kis Franciaország Budapest közepén

A Café de Paris sokban hasonlít az igazi Párizsra, és ez alatt értem most azt is, hogy nem a legtisztább hely, ahol valaha voltam, és a felszolgált étellel is akadtak azért gondok.

Max Bisztró, ahol egy pincér is elég

Amikor ebédelni szeretnél, és Gödöllőn sétálgatsz (vagy célirányosan mész a kiszemelt helyre, mint most én), akkor óhatatlanul is felmerül a kérdés, hogy milyen típusú étterem lehetne a megfelelő? Ma a Max Bisztróban jártunk.

Újlaki templom

Az Újlaki templom - teljes nevén: Sarlós Boldogasszony Plébánia - egy kellemes és nyugodt kis hely a II. és a III. kerület peremén. Aki errefelé lakik, vagy esetleg gyakran jár a Szentendrei HÉV-vel a Kolosy tér környékén, ismeri jól, hiszen úgy tűnik, mintha időtlen idők óta itt állna - ami részben igaz is.

Átlagos strandélmény Csopakon

A Balaton északi partján sajnos a legtöbb strand fizetős. Emiatt érdemes alaposan körbenéznünk hova menjünk strandolni. A csopaki strandon is jártunk, vajon megéri-e ott strandolni.

Nepomuki Szent János híd és szoborfülke

Az örvényesi malom mellett található híd, már az 1800-as évek közepén épült, és még ma is egyben van. A híd meglepő módon még egyben van, pedig igencsak ki volt téve az évek alatt a nagy forgalom viszontagságainak.

Barlangélmény Balatonfüreden

Újabb meglepetés: Balatonfüreden barlangot is látogathatunk. A barlangot már 1882-ben felfedezték kőbányászat során, mára már csak turisztikai célból működik. Érdekes élmény lehet, ha nem félsz a mélyben.

Frissítő pihenés a Laczkó forrásnál

A veszprémim Gulya-domb környékén nem csak kilátóval, tanösvénnyel, és a parkerdő szépségével találkozhatunk, hanem a domb lábánál a Laczkó forrással is. A forrásnál kellemesen felfrissülhetünk, de akár egy sütögetéshez is remek helyszín lehet.

Tihanyi Fazekasház szépségei

Tihanyban sok szép látnivaló van az apátságon kívül is. A település hagyományőrző házai, és utcái igazán rabul ejtik az embert. A Pisky sétány panorámája mellett, a Fazekasházba is érdemes benéznünk, máris mondjuk miért.

Gödrösi szabadstrand Tihanynál

Tihanynál sokan lehet, hogy nem tudták, de ingyen is fürdőzhetünk. Bár a strand, nem olyan, mint a legtöbb, - mindjárt ezt is elmondjuk, miért – még is értékeljük, hiszen a Balaton-felvidék nem dúskál a szabadstrandokban.

Gyömrői Tófürdő - Jót jó áron!

Megérkezett a nyár, már-már túlságosan is, éppen ezért úgy döntöttünk, hogy hagyjuk a munkát egy napközben, keresünk egy strandot, majd este dolgozunk! Választásunk pedig Gyömrőre esett, tapasztalatainkat megosztjuk most veletek!