Balatonszőlős templom képek

Vegyes érzések a Parti Strandbüfével kapcsolatban

Ritka manapság az olyan büfé, ahol ételallergiások számára is kaphatóak ételek. Egy büfé lényege pont a jó kis szénhidrátos strandkaja, amely egészségtelen, és tuti hízni fogsz tőle. Nos, Balatonalmádiban a Wesselényi strandon találtunk olyan helyet, ahol figyelnek legalább az ételérzékenyekre.

Az Országalma Székesfehérvár főterén

Székesfehérvár igen gazdag történelemben, hiszen szabad királyi város jogállását az államalapító Szent István királytól kapta. A belvárosban sétálva nem csak kellemes kikapcsolódásban lehet részünk, de sok látnivaló is akad. Az egyik az Országalma, amely fontos évszámokat őriz magán.

Egy különleges templom a Gellért-hegyben

Budapest tele van szebbnél-szebb látnivalókkal, gyönyörű templomokkal és ikonikus jelképekkel. A Gellért-hegy lábánál, azonban egy olyan templom is helyet kapott, amelyet egy barlangból hoztak létre. Ezt a különleges épületet látogattuk meg most.

Veszprém egyik jellegzetes pontja, csodás kilátással

Veszprémben járva csak kapkodjuk a fejünket, hiszen mindenhol történelmi látnivalók. A város tele van kulturális emlékekkel, amelyeket érdemes felfedezni. A Szent Benedek-hegy érdekes, ahogy a város közepén kiemelkedik sziklaszirtjével. Itt is körbenéztünk.

Trattoria La Mamma

A nemrégiben, körülbelül 2 hónapja nyitott Gödöllő új és egyetlen olasz éttermét próbáltuk ki. Szombat késő délutánra foglaltattunk asztalt, biztos, ami biztos alapon. A kipróbálás előtt feltérképeztük a hely közösségi oldalát, ahol rengeteg pozitív véleményt olvashattunk. Bár volt pár igen aggasztóan negatív is, de többségében dicséreteket láttam. Ennek tükrében indultunk neki az étteremnek.

Hatvan főtere, a környék legszebbje(?)

2017-ben Magyarország legszebb főterének választották, most elmentünk, hogy megnézzük, valóban megérdemelt volt-e a győzelem, vagy sem!

A kilátás, amiről sokan nem tudnak – Filozófusok kertje

A Gellért-hegyről sokaknak a Citadella jut eszébe, azonban a hely nyugati oldalán egy kevésbé látogatott kertet találunk, amit 2001-ben hoztak létre. A kert nem csak csodálatos kilátást nyújt, hanem a benne található szoborcsoport igen egyedi alkotás, melynek sajátos üzenete jelentős kulturális szerepet tölt be.

Szent István király templom Balatonszepezd

A balatonszepezdi Szent István király templom a régi halászoknak sokáig mutatta a hazavezető utat fehér tornyával. Ma a viharba kerülő vitorlázók segítségére is lehet a torony. A templom igen jól látható helyen, a szepezdi strand, a vasút, és a 71-es főút feletti dombon áll.

Páduai Szent Antal-kápolna

Fönyvesen találjuk ezt a szép, hangulatos neoromán stílusú kápolnát, amely a település egyik jellegzetessége. A templom a település kezdete óta áll.

Az óbudai Esernyős lányok

Vajon mire vagy kire várnak? Hiszen itt ácsorognak télen-nyáron, ha esik, ha fúj, és egy tapodtat sem mozdulnak idestova 31 éve. Az 1986-ban létrehozott szobrok története dióhéjban.