Barack Thermal Hotel & Spa

Google:
Foursqare:
Még nincs értékelve

Te lehetsz az első, aki értékeli!

Barack Thermal Hotel & Spa Tiszakécske

A négy csillagos, újonnan épült Barack Hotel gyönyörű folyóparti zöld környezetben, a kedvelt tiszakécskei termálfürdő területén fekvő családias hangulatú szálloda, mely elsősorban a helyi gyógyvízre épülő gyógyászati - és wellness szolgáltatásaival valamint családi programokkal várja vendégeit.

A hotelben 50 igényesen berendezett szoba szolgálja a vendégek kényelmét, köztük leválasztott hálórésszel rendelkező családi szobák, lakosztályok és mozgássérült szoba.

Még nem értékeltük

Írj nekünk ha úgy érzed érdemes ellátogatnunk ide és kíváncsi vagy véleményünkre!

Élménytérkép olvasói

Google

Tripadvisor

Még nem érkezett látogatói hozzászólás.

Értékelés időpontja: egy hete
Most a strandbüfét szeretném értékelni. Tegnap lángost vettünk, 3 db fokhagymásat. Délután egykor észre se akart venni a személyzet, majd miután a csókosnak kiadta ingyen a sajtos-tejfölös lángost előttem, nekünk csak 3 félig nyers olajban tocsogó fokhagymát nyomokban ha tartalmazó lángos jutott. Ha negyvenen álltak volna mögöttem a sorban azt mondom, hogy sietett, de csak én voltam ott. Az úriemberen látszott, hogy nem szívesen áll ott és kifejezetten idegesíti, hogy dolgoznia kell(ene), megzavarhattam a telefonálásban. 400Ft volt darabja egy olyan lángosnak, amitől csak gyomorrontást kaphattunk. Többet nem veszünk itt enni, a menüről már egy ideje leszoktunk olyan a minősége, inkább viszünk magunknak ennivalót.

Értékelés időpontja: 3 hete
A fürdő nagyon jó!(évek óta járunk) VISZONT... A belső pizzeria-étterem több csalódás után most végleg le írta magát... még az árra nem is lehet panaszkodni de ha az ember nem rántotthúst rendel vegyes körettel akkor más esetben az adag és a minőség sem megfelelő. Több ételről is tudnék mesélni viszont egyet kiemelve és bánom hogy nem fényképeztem le, a 2 személyes tál egyenesen szégyenletes!! Mindenki ennek tudatában válasszon a kinti kifőzde és a belső étterem között!

Ez a kedvenc fürdőm. Minden évben eltöltünk itt 3-4 napot a családdal. Minden medencében tiszta a víz, és megfelelő a hőmérséklet. A személyzet kedves, nem piszkálják a gyereket, hogy ne ugráljon be a medencébe, a kismanó medencéből viszont következetesen kiküldik a felnőtteket. Nagy zöld terület van, ingyenes napozó ágyakkal, valamint elegendő vendéglátó egység. A 4*-os szálloda az egyik legjobb amiben voltam, de sajnos elég húzós az ára. A camping területén lévő házak ára kedvezőbb.

Értékelés időpontja: az elmúlt héten
Nagyon szép kis strand, kényelmes napozó ágyak, szép környezet. Amikor én voltam, minden kajálda bezárt 4-kor, kivéve a pizzéria, ami egy kicsit rossz élmény volt.

Értékelés időpontja: egy hete
A masszázsnak nevezett szolgáltatás : nagyon drága simogatás : kritikán aluli.A hotel nagyon szép.

hirdetes
6060 Tiszakécske, Rózsabarack tér 2, Fogoly u. 7
(76) 541 100

Legfrisebb cikkeink

Mentás light fagyi az Amaretto Due-ban

Néhány órás strandolás után valami hűsítőre vágytam, így a cukros, standon kapható jégkrémek helyett egy hűsítő cukormentes fagyit szerettem volna enni, így az Amaretto Due-t választottam.

Aranygombos Fogadó Telkibánya

Telkibánya Magyarország legészakibb fekvésű táján a Hegyközben található. A Zempléni hegyekkel ölelt kis falut a túristák egész évben szeretettel látogatják, ugyanis nemcsak festői környezetben fekszik, hanem látnivalókban gazdag és számos színvonalas hotellel, szálláshellyel és étteremmel is rendelkezik.  Az Aranygombos Fogadóba már többször...

i55 amerikai étterem

A közösségi médiában biztosan Te is találkoztál már olyan videókkal, ahol igazi szénhidrátbomba ételeket láthatsz. És biztosan állítom, hogy láttál olyat is, ahol megemelnek egy pizzaszeletet, és csak a nyúlós töménytelen sajtmennyiéget látod. Nos, ilyen „sajtbomba” pizzát, vagyis inkább pizza pitét a fővárosban is kóstolhatsz!

Regéci vár

A Regéci várat a Zempléni-hegység egyik legnépszerűbb kirándulóhelyeként tartják számon, mely az Országos Kék Túra útvonalon Regéc vagy Mogyoróska felől is megközelíthető.

Egy gyönyörű kávéház Balatonalmádiban közvetlenül a Balaton mellett

Balatonalmádiban egy ebéd utáni sétára indultunk a Szent István sétányon, amikor rábukkantunk a Liget Kávéházra. Amikor megláttam a hangulatos teraszát, tudtam, hogy ezt ki kell próbálnunk!

Avasi Kilátó Kávézó

A 72 méter magas Avasi Kilátó Miskolc egyik jelképének számít, ahol a 70’-es 80’-as években kávézó is működött, amely a 90’-es évek elején bezárt. 2017-ig nem is üzemelt egyáltalán. 2017-ben teljesen felújították a helyet, így újra megnyílt a kávézó az Avasi Kilátóban.

Népszerű helyek a közelben

Szolnoki Repülőmúzeum

Indóház u. 4-6

98%

Tiszavirág gyalogos- és kerékpáros híd, Szolnok

Szolnok, Tiszai hajósok tere

90%

a

Köszönjük az értékelésed!
Kérjük, jelentkezz be az értékeléshez!