Szépréti Cukrászda

Rákosborzasztó, Rákosrettentő és társai, ahogyan a környékbeliek és kevésbé környékbeliek nevezik a XVII. és XVIII. kerületet együttesen. A Szépréti cukrászda viszont az élő példája annak, hogy van itt is minőség bőven.

Kistehén Burger

Balatonszárszón az elmúlt 15-20 évben , de inkább soha nem volt jelen bármilyen érdekesebbnek mondható étterem , a szokásos strandi kajákon kívül van egy szezonális étterme Szárszónak ami elég klassz , meg mégegy ami már súrolja a fine-dining szintet , de nem az igazi. Idén Májusban én lepődtem meg a legjobban amikor állást hirdettek a „Balatonszárszón nyíló színvonalas hamburgerező”-ben , és egyből gondoltam milyen színvonalas lehet , mivel itt egy Drágább kézműves hamburgerező nem tudná fent tartani magát. Vagy mégis?

Papsokai-Siskei templomrom Balatonfüred

Sokakat meglephet, de Balatonfüreden templomromot is találhatunk. Füred látnivalóiból egyre többet fedezünk fel, és egyre jobban meglep minket is, milyen sokrétű a város.

A megújult gödöllői főtér

A tavaly lebontott életveszélyes városháza helyén végre megnyitott az új főtér, amely igazán családbarát lett. Sokan felháborodtak, hogy nem új városháza lesz építve a régi helyén, hanem az önkormányzat más tervekkel állt elő. Most megnéztük a végeredményt.

Pogánykő emlékoszlop Révfülöp és Balatonszepezd között

Sebestyén Gyula neve a magyar rovásírás megfejtése kapcsán került hírbe. A néprajztudós egykori villája is az oszlop környezetében található meg, amely jelenleg szállodaként üzemel.

Se több, se kevesebb : A Söptei Pincészet és Étteremben jártunk

Hála a közösségi médiának és a finom ízeket kedvelő barátainknak hozzánk is eljutott a Söptei Pincészet híre. Kell-e jobb marketing egy étteremnek, mint az elégedett és jól lakott vendégek elismerő véleménye, melyet ráadásul a manapság oly népszerű közösségi platformokon rendre meg is osztanak. Talán soha nem érik meg bennünk az elhatározás, hogy ellátogassunk az eldugott csopaki domboldalon található étterembe, ha az Instagram, Tripadvisor vagy éppen a Facebookon nem találkozunk az ínycsiklandó étel fotóikkal és a gyönyörű balatoni kilátás csábító ígéretével.

Mátyás király emlékmű Székesfehérvár

Fehérvár főutcáján sétálgatva Mátyás király emlékműjébe is beleütközhetünk, amely a névadója halálának 500. évfordulója alkalmából lett felavatva. Az emlékművet közel a Ciszteri templomhoz találjuk.

A Balaton keleti partrészén is találtunk csodás panorámát – Soós-hegyi kilátó

Bár a Balaton északi partján, a dimbes-dombos vidéken rengeteg kilátó található, a keleti parton is érdemes körbenéznünk. Ahogyan haladunk délre a táj egyre jobban kiegyenlítődik síkká. Balatonkenesén viszont még csodás kilátásban lehet részünk.

Amikor a Házi Rétes név értelmet nyer

Veresegyház főterén találunk egy kicsi kis üzletet, ahol házi réteseket kínálnak. A nevüket nem cifrázták túl: Házi Rétes áll a cégérükön. A név azonban nem hazudik, hiszen valóban helyben készült házi rétesek készülnek, amit akár helyben vagy elvitelre is elfogyaszthatunk. Kipróbáltuk mit kaphatunk!

Magyarország legrégebbi vízimalma

Az örvényesi vízimalom az ország egyik legrégebbi malma, amely 1055 óta folyamatosan üzemel. A malom igen híres, hiszen rengeteg turista látogat el ide a mai napig. Az épület nagyon jó állapotban van, és tulajdonosa izgalommal vezeti körbe az ideérkezőket. Én is meglátogattam a híres malmot.