Bonvital Wellness & Gastro Hotel

Google:
Foursqare:
Még nincs értékelve

Te lehetsz az első, aki értékeli!

Bonvital Wellness & Gastro Hotel Hévíz

A Bonvital Wellness & Gastro Hotel szállása Hévízen, a gyógytótól mindössze 250 méterre várja vendégeit, az ingyenes wellnessközpontban medencével, szaunával, pezsgőfürdővel és gőzfürdővel.

Daubner Cukrászda

Daubner Cukrászda - II. kerület

2017.10.31 Kósa Krisztina, újságíró

Aki ismeri, annak nem kell bemutatnom, aki viszont nem, az jó, ha tudja, hogy a főváros egyik legjobb cukrászdájával van dolgunk. Ami viszont mégis furcsa: 2017-et írunk, és még mindig nincsen cukormentes sütijük, egy darab sem. Mégis miért?

Élménytérkép olvasói

Google

Tripadvisor

Még nem érkezett látogatói hozzászólás.

Értékelés időpontja: az elmúlt héten
Értékelések alapján választottuk ki a helyet, melyet holtszezonban látogattunk meg. A harmadik emeleten kaptunk szobát, ami tiszta, tágas és modernül berendezett volt, tartozott hozzá egy sétálóutcára néző terasz. A fürdőszoba nagy zuhanyzóval rendelkezett. A személyzet tagjai kedvesek, udvariasak és rugalmasak voltak. A szálloda étterme színvonalasan kialakított, nagyon kellemes háttérzene szólt. Az ételválaszték széles, bőséges és minden ízlést kielégítő. A wellness részleg is tiszta, újszerű, többféle szaunázási lehetőséggel. A szobában vízforraló is van, teafilterrel és nescaféval. A wellnessben pedig almával és limonádéval kínálják a vendégeket.

Értékelés időpontja: 2 hónapja
Mindennel határozottan elégedettek voltunk , nem volt olyan része A pihenésünknek, ami kifogásolható lett volna. Kistestű kutyával mentünk és teljesen le voltunk nyűgözve hogy a hely mennyire eleget tesz háziállatokkal való kikapcsolódásnak. Nem csak ami igényeinket de a kis kedvencünk igényeit is teljesen figyelembe vették. Az éttermi részben nagy választék, finom ételek és igazán kedves ,figyelmes személyzet várt minket, a szoba és a wellness gyönyörű tiszta és igényes. Csak ajánlani tudom mindenkinek aki egy kis kikapcsolódásra vágyik,aki pedig kis kedvencének tarsaságában tenné szerintem azoknak ez a legszuperrbb hely ♥️☺️

Értékelés időpontja: 3 hónapja
Pazar - szerintünk Hévízen a legszebb- szálloda, amely nem csak modern kialakítású, de a gasztronómiára is igazán nagy hangsúlyt fektető. A személyzet szinte keresi a tekintetünket és azonnal segít/kiszolgál. Deluxe szobákat béreltünk, hogy esténként a teraszon - egy üveg bor mellett- ülve élvezhessük a nyári estéket. A hotel egészét (tehát nem csak a szobákat) a tisztaság jellemzi és "sehol sem rágott bele az idő vas foga". Nem mellesleg - más szállodákkal ellentétben- itt a szabad WiFi szokatlanul gyors és stabil. A wellnes részleg medencéi és szauna világa kellő ellazulást biztosít...valamint számos masszázs közül lehet választani. Külső medence ugyan nincs, de mivel a gyógyvizű tófürdő csak 80m-re van, ezért nem is érezzük a hiányát. A recepción 10%-os kedvezménnyel (2.880Ft-ért) vettünk 3 órás belépőket oda. Ráadásul felnőttbarát helyként itt nem hallunk gyerekzsivalyt, hisz 14 éven aluliak nem jöhetnek. Ha csalódásmentes hotelt keres valaki Hévízen, akkor ezt szívből ajánlom! Három gyönyörű napot töltöttünk itt, de biztosan jövünk még :)

Értékelés időpontja: 3 hete
A személyzet udvarias és kedves. Az ételek minősége és mennyisége bőven több,mint jó és elég. A wellnes részleg is nagyszerű. Szobák tisztasága és felszereltsége sem hagy kívánni valót maga után. GYEREKMENTES! 😀 Árad a nyugalom!

Értékelés időpontja: 3 hónapja
Három éjszakát töltöttünk itt el feleségemmel és nagyon meg voltunk elégedve a szállodával. A Rókaland youtube csatornja hívta fel a figyelmünket a helyre, plusz olyan szállást kerestünk, ami felnőttbarát. A szoba tiszta volt, minden nap jöttek ágyazni és alapszinten takarítani. A személyzet kedves és készséges, segítettek még az online vásárolt buszjegyünk nyomtatásában is. A wellness rész különösen tetszett. Tiszta helyiségek, nagy medence, folyamatosan működő pezsgőfürdő, infra szauna, szauna, jéggép, különféle wellness szolgáltatások, törülközőkártya, így nem kellett a szobában kapott törülközőt levinni a medencéhez. Ha minden vendég egyszerre lenne a fürdőben, akkor is élvezhető lett volna. Mivel gasztro hotelről beszélünk, volt egy elvárás az ételekkel kapcsolatosan, amelyet maximálisan teljesítettek is, akár a svédasztalos menüről, akár az étterem a'la carte étlapjáról történő rendelésről beszélünk. A félpanzió vacsoráját lehetőség van becserélni, hogy kipróbálhasd az étterem menüjét. Ez szimpatikus dolog, amit ki is próbáltunk (fotók). Talán annyi negatívumot említenék, ám emiatt nem adnék 4 csillagot, hogy az italok nagyon túlárazottak. Értsd: drágább egy korsó sör vagy egy limonádé, mint egy szezonális, nagyon rendben lévő leves az étlapról, amelyet szuperül szervíroznak, illetve a svédasztalos vacsoránál nincs kint még víz sem, azonban a pincérek az italrendelés felvételnél hoztak, ha azt kértünk. Összességében csak ajánlani tudom a Hotelt, mi is visszatérünk. :)

hirdetes
8380 Felsőpáhok, Hévíz, Rákóczi u. 16
(06 83) 900 120

Legfrisebb cikkeink

Mátraverebély-Szentkút csodavizéből ittunk – Érdemes megkóstolnod neked is!

Kevesen gondolnák, hogy Budapesttől alig egyórás autóútra található egy olyan hely, ahol nem mindennapi csodák történtek – olyanok, amikre még az orvosok is keresték a válaszokat, de nem találták. Én legutóbb 9-10 éve jártam ezen a helyen, most hétvégén viszont úgy döntöttem, hogy újra ellátogatok ide. Nem bántam meg, mostani cikkemben elmondom, miért érdemes...

Mentás light fagyi az Amaretto Due-ban

Néhány órás strandolás után valami hűsítőre vágytam, így a cukros, standon kapható jégkrémek helyett egy hűsítő cukormentes fagyit szerettem volna enni, így az Amaretto Due-t választottam.

Aranygombos Fogadó Telkibánya

Telkibánya Magyarország legészakibb fekvésű táján a Hegyközben található. A Zempléni hegyekkel ölelt kis falut a túristák egész évben szeretettel látogatják, ugyanis nemcsak festői környezetben fekszik, hanem látnivalókban gazdag és számos színvonalas hotellel, szálláshellyel és étteremmel is rendelkezik.  Az Aranygombos Fogadóba már többször...

i55 amerikai étterem

A közösségi médiában biztosan Te is találkoztál már olyan videókkal, ahol igazi szénhidrátbomba ételeket láthatsz. És biztosan állítom, hogy láttál olyat is, ahol megemelnek egy pizzaszeletet, és csak a nyúlós töménytelen sajtmennyiéget látod. Nos, ilyen „sajtbomba” pizzát, vagyis inkább pizza pitét a fővárosban is kóstolhatsz!

Regéci vár

A Regéci várat a Zempléni-hegység egyik legnépszerűbb kirándulóhelyeként tartják számon, mely az Országos Kék Túra útvonalon Regéc vagy Mogyoróska felől is megközelíthető.

Egy gyönyörű kávéház Balatonalmádiban közvetlenül a Balaton mellett

Balatonalmádiban egy ebéd utáni sétára indultunk a Szent István sétányon, amikor rábukkantunk a Liget Kávéházra. Amikor megláttam a hangulatos teraszát, tudtam, hogy ezt ki kell próbálnunk!

Népszerű helyek a közelben

Hévíz, Honvéd u. 14

a

Köszönjük az értékelésed!
Kérjük, jelentkezz be az értékeléshez!