Budatava strand képek

Eldugott kávé kincsek világa

Na, ez az a hely, amit internet nélkül sosem találtunk volna meg Veszprémben. A városi könyvtár mögött lévő kis kávézó olyan kávé és teakülönlegességekkel várja vendégeit, amit mindenképp ki kell próbálnod! Egyszerű, de nagyszerű hely!

Amikor az egészséges „sütnivalók” nem nyernek

A Smankerli Cukrászda az a hely, amelybe belépve egyből kellemesen érzi magát az ember. A cukrászdát igazán szép design jellemzi, azonban ez nem elég. Egy jó helyhez kellenek a minőségi termékek és a kedves felszolgálás is. Lássuk, hogy ezekben mennyire jó a Smankerli.

Allegro Cafe Veszprém – egy menza, se több, se kevesebb.

De annak jó. És nem is drága. Az Allegro Cafe a veszprémi Tescoban sokak nagy kedvence. Mutatjuk az árakat, a véleményeket, és azt, hogy mikor menj oda enni, mikor ne. Képek, és beszámoló több látogatás alapján.

Madal

Kívülről nem az a kávézó, ami csalogatna bárkit is; én sem tudnám megmondani, mi vonzott ide. Pont erre sétáltam, így ez megfelelő indoknak tűnt. Bementem hát, és nem csalódtam. Vagyis de: pozitívan.

Tömegben is gyors kiszolgálás. Ezt a helyet ne hagyd ki Tihanyban!

Tihanyban mostanában igen csak visszatérő vendégek vagyunk, hiszen, akik jönnek hozzánk látogatóba barátok, családtagok, mindenkit elviszünk megmutatni a gyönyörű történelmi települést. Ilyenkor próbálunk újabb éttermeket is felfedezni, hogy be tudjunk számolni mindenről a kedves olvasóknak. A Tűzkert Étteremre hát egy ilyen hétvégén esett a választásunk. Igazából már szemezgettünk vele, de mindig annyian voltak, hogy helyünk nem volt. Most megbeszéltük, hogy akkor is kipróbáljuk végre.

Szent Iván-kápolna Ábrahámhegy

A Kápolnadombon Badacsonyörs és Ábrahámhegy határán gyönyörű környezetben találjuk meg a Szent Iván-kápolnát, amely egyszerű megjelenése mellett mégis feltűnő képet ad az arra járóknak. A kápolnát kissé eldugva találjuk meg, azonban ez a kis rejtélyesség hívogató lehet.

Püspök-kút Székesfehérvár

Székesfehérváron, a Piac téren találkozhatunk a Püspök-kúttal, amely körül gyönyörű park is található. A kellemes, virágos környezetben csodálhatjuk meg ezt a kutat, amelyen négy püspök kapott helyet. Lássuk miért olyan érdekes ez a műalkotás.

Tényleg a Kistücsök az ország egyik legjobb étterme?

A Kistücsök Étterem Balatonszemesen több mint 20 éve várja az ország minden pontjáról érkező vendégeit. A hazai ízeket kínáló, somogyi konyha ihlette étlap, a belső kialakítás különleges hangulata egész évben csábítja a gasztronómiai kalandokra vágyókat.

Kellemes kirándulási lehetőség Arácson

A Balaton-felvidéken rengeteg kirándulóhellyel és tanösvénnyel találkozhatunk. Többek között érdemes megemlíteni a Koloska-völgyet is, amely Balatonarács északi végén helyezkedik el. A gyönyörű völgy rengeteg meglepetést tartogat magában.

Hamikáztunk a csopaki strand Hamika büféjében

A Csopaki strandon járva megkívántuk a lángost, így feltérképeztük a büfékínálatot. Az első, ami utunkba esett az a Hamika büfé volt. Bár láttuk, hogy nagy a sor, mégis beálltunk egy lángosért. Lehet talán pont emiatt.