CE Plaza Hotel Siófok

Google:
Foursqare:
Még nincs értékelve

Te lehetsz az első, aki értékeli!

CE Plaza Hotel Siófok

Ez a szállás 18 perces sétára van a vízparttól. A CE Plaza Hotel tökéletes helyen, bevásárló- és szórakozóhelyek közelében, Siófok városának zöld, csendes lakónegyedében helyezkedik el.

A szállodában szobák, korszerűen felszerelt konferenciatermek, kiváló étterem, hangulatos vendéglő, bárok és wellnessrészleg várja a vendégeket.

Még nem értékeltük

Írj nekünk ha úgy érzed érdemes ellátogatnunk ide és kíváncsi vagy véleményünkre!

Élménytérkép olvasói

Google

Tripadvisor

Még nem érkezett látogatói hozzászólás.

Értékelés időpontja: egy hónapja
Mielőtt elolvasná a véleményemet, elmondanám, hogy nem vagyok megsavanyodott, elégedetlenkedő típus, pont az ellenkezője. Megérkeztünk. Bejelentkeztünk. A recepción nem adtak semmi információt, hogy merre van a szoba, hol lesz a reggeli, hol lesz vacsora, merre van a wellness, de semmi egyébről sem. Amikor később kérdezősködtünk, úgy válaszoltak nekünk, hogy már csak a takarodj már innen hiányzott a végéről. Vacsorakor 20 percet ültünk mire a pincérek egyike megkérdezte, hogy kérünk-e valamit inni (többször is szóltunk, intettünk nekik, megállítottuk őket, de nem mondtak semmit csak tovább mentek). Az ételek minősége menza jellegű. Beültünk este a bárba. Az itallapon szereplő kb. 30 féle borból csupán 3 palack (!) volt. Kiválasztottam egyet, kértem egy pohárral. A páromnak kihozták a koktélt, velem közölték, hogy amit kértem az a palack üresen volt visszarakva. Kértem egy másik fajtát, nem tudom mióta lehetett megbontva, mert már romlott volt. Az asztalok olyan ragacsosak és pohár nyomosak voltak, mintha hajnalban hozták volna egy diszkóból. A személyzetet nem érdekelte, hogy beültünk, 5 percet vártam, hogy valaki odajöjjön a pulthoz, mert az aktuális recepciós, 2 pincér az étteremből és a pultos hölgy egy másik asztalnál kacarásztak. És egyéb apróságok sok kicsi sokra megy alapon: nincs kispárna, a TV képe állandóan lefagy, csak egy-egy törölközőt kaptunk (azt mondták ez van a wellneshez és a fürdőszobához is), a szobában több lámpa nem világít, éjszaka áthallatszott az egyik szomszéd szobából a TV, a másikból a horkolás...stb. Nem ajánlom senkinek.

Értékelés időpontja: 2 hónapja
Meg értem a korábbi kritikákat, a nagyja igaz. Amennyiben ez egy drága hely lenne, az 1 csillag azonnal érkezne. Viszont ez közel sem egy drága 4 csillagos szálloda, 2 éjszaka csak 50 ezer Ft 2 főre. Úgy látom sokan nem tudják hogy a 4 csillag nem szinvonalat jelent, hanem szolgaltatast, azaz NINCS köze a szinvonalhoz. Egy olyan 4 csillagos szállodához képest, ahol ez a szoba 150 ezer Ft 2 főre 2 éjszakára sehol sincs, de ez a harmadába kerül. Ezt azért illik figyelembe venni szerintem. Lenyegi rész: - Július végén a víz túl meleg a wellnesnel, szerintem a sió csatorna vizhomersekletehez lehet ezért köze. Minden működött úgy ahogy, infra szauna is, csak kérni kell, ki van írva :) (mások panaszkodtak). Némelyik szauna teljesen száraz volt, biztosan nem szándékosan, csak a személyzetet nem érdekelte - A Szoba viszonylag nagy, de nem tiszta, néhol omlik a vakolat, LCD tv kicsi és nincs értelmes csatorna. Lefolyok sem teljesen működnek. Minibar üres, törölköző hajszalas volt - Fel órás masszázs 2500ert bőven megerte. - Reggelivel teljesen meg voltunk elégedve. Gépi kávé elmegy, de amúgy bőséges - Vacsora változó, egyik nap közepes volt, másik nap egész jó. Választék átlagos, sütik ugyan olyan izuek, egyik étel finom, másik száraz és ízetlen. - Nem vagyok étel érzékeny, de semmilyen információt nem tettek ki az ételekkel kapcsolatban. Laktóz és glutén erzekenyeknek nem ajánlott

Értékelés időpontja: egy hónapja
Jó szívvel nem ajánlom ezt a szállodát, nagyon nagy csalódás volt számunkra, nem 4 csillagos színvonal! A folyosókon koszos, elhasználódott a szőnyeg, a szoba nagyon egyszerűen berendezett és kicsi, a függönyön több nagy lyuk volt. Az erkélyen az előző vendég vendégek) által otthagyott púposan tele hamutartó bűzölgött. A fürdőszoba szintén nagyon egyszerű, a kád olyan magasan van, hogy eléggé veszélyes bele lépni. Az ételválaszték eléggé egyoldalú és nem túl sokféle. A pincérek figyelmetlenek, életuntak. A wellness rész sem a tisztaságáról híres, a medencéknél fekete penész van. KB. 2 és fél csillagnak felel meg a szálloda, többet biztos nem fogjuk választani. 100 e Ft-ot dobtunk ki 2 fő/2éj-re. Hatalmas csalódás!

Értékelés időpontja: 2 hónapja
Bánom nem olvastam el a véleményeket, biztosan nem mentünk volna! Katasztrófa! Két napra mentünk, de az első nap után kijelentkeztünk. A szoba koszos, mocskos volt, tele hajszálakkal még a baba ágy is! Semmi túlzás nélkül mondom! Alig akartam hinni a szememnek. A fal durván pokhálos. A wellness résztől sem azt kaptuk amit vártunk. Finn szauna gyenge, gőzkabin nem működött, infra szaunát felejtsd is el. Gyermekmedence, olyan pici nem ekkora hotelnek való, és kivan írva csak gyerekeknek. Kisbabával ne is menjetek oda, meg amúgy sem érdemes, nincs miért. Nagyon ígért bőséges svédasztalos reggelit, és vacsorát azt is felejtsd el. Nemhogy bőséges, de akkora mértékben ehetetlen, hogy az már a szánalom kategóriájába tartozik. A húsok nem voltak átsütve megfelelően. Egyik fele rágós volt a másik része nyers. Az sem baj, ha tollasan van "megsütve", aki hülye úgyis megeszi - gondolhatták. A pékárúkat nem takarják le, mert minek, had száradjon. Gyerekkel mennél? A minimaxot felejtsd el a tévében, örülj, hogy az M1-bejön. Utóbb elolvasva a véleményeket, hozzáfűzve, minden negatív vélemény igaz! A paplan húzaton "vasutas hotel" van, vicc. A folyosón babakocsival nem férsz el amikor a takarítók több órára, egy helyben ott hagyják a cuccaikat. Étkezésre vissza térve!: Mcdonals szerencsére közel van a Pennyvel együtt, nem maradsz így éhes. Egy jó fürdőt szeretnél amikor ott vagy, de a hoteltől nem kapod meg? Akkor menj a Siófokon a Galerius fürdőre! Nagyon jó, tiszta, ott kapsz élményt amit ettől a hoteltől soha nem fogsz megkapni. Mi oda mentünk át. Gyereknek legyen jó hamár nyaralásról van szó. A legszebb pillanat amit a hoteltól kaptunk amikor kijelentkeztünk. Nem is kérdezték meg miért, és hogyan éreztük magunkat. Kifizettük az ott nem töltött éjszakát, a következő napi reggelivel együtt, és annyit sem mondtak : viszontlátásra.

A szálloda enyhén szólva nagyon messze áll a 4 csillagtól :D Tegnap hagytuk el a helyet, 2 éjszakát töltöttünk ott, bőven elég is volt... -Szobák: hangos klíma, kényelmetlen ágyak, üres minibár, érintkezési hibás szobakártya -Wellness: túlzsúfolt, homokos medencék, hideg jakuzzi, nem működő gőzkabin és infraszauna -Étkeztetés: kritikán aluli... túlzsúfolt étterem, közel 10 percet kellett várnunk a reggelinél és vacsoránál, ahhoz, hogy leülhessünk egy asztalhoz. A felszolgáló hölgy kérésre sem volt hajlandó megfelelően letisztítani - a nehezen lefoglalt - asztalunkat, így magunk szedtük azt le. Evőeszközöket a kapkodó felszolgálóktól kellett kérni útközben. Az összesen 4 db felszolgálóból, 1 db pincér vette fel a rendeléseket, egy kancsó vízért közel fél órát vártunk. Az ""udvariasságról"" és a ""gyors kiszolgálásról"" már nem ejtenék külön szót... Reggelinél száraz, előző napról megmaradt péksütemények, hideg ételek, a vacsora átlagosnak mondható. Távozáskor annyit sem kérdeztek tőlünk, hogyan éreztük magunkat/ megvoltunk-e elégedve a szolgáltatásokkal, de ez már csak apróság. Összességében a 4 csillaghoz képest és a főszezonhoz viszonyítva botrányosan gyenge kiszolgálás, SENKINEK sem ajánlanám!

hirdetes
8600 Siófok, Somogyi Bacsó utca 18/B.
(84) 696 090

Legfrisebb cikkeink

Mentás light fagyi az Amaretto Due-ban

Néhány órás strandolás után valami hűsítőre vágytam, így a cukros, standon kapható jégkrémek helyett egy hűsítő cukormentes fagyit szerettem volna enni, így az Amaretto Due-t választottam.

Aranygombos Fogadó Telkibánya

Telkibánya Magyarország legészakibb fekvésű táján a Hegyközben található. A Zempléni hegyekkel ölelt kis falut a túristák egész évben szeretettel látogatják, ugyanis nemcsak festői környezetben fekszik, hanem látnivalókban gazdag és számos színvonalas hotellel, szálláshellyel és étteremmel is rendelkezik.  Az Aranygombos Fogadóba már többször...

i55 amerikai étterem

A közösségi médiában biztosan Te is találkoztál már olyan videókkal, ahol igazi szénhidrátbomba ételeket láthatsz. És biztosan állítom, hogy láttál olyat is, ahol megemelnek egy pizzaszeletet, és csak a nyúlós töménytelen sajtmennyiéget látod. Nos, ilyen „sajtbomba” pizzát, vagyis inkább pizza pitét a fővárosban is kóstolhatsz!

Regéci vár

A Regéci várat a Zempléni-hegység egyik legnépszerűbb kirándulóhelyeként tartják számon, mely az Országos Kék Túra útvonalon Regéc vagy Mogyoróska felől is megközelíthető.

Egy gyönyörű kávéház Balatonalmádiban közvetlenül a Balaton mellett

Balatonalmádiban egy ebéd utáni sétára indultunk a Szent István sétányon, amikor rábukkantunk a Liget Kávéházra. Amikor megláttam a hangulatos teraszát, tudtam, hogy ezt ki kell próbálnunk!

Avasi Kilátó Kávézó

A 72 méter magas Avasi Kilátó Miskolc egyik jelképének számít, ahol a 70’-es 80’-as években kávézó is működött, amely a 90’-es évek elején bezárt. 2017-ig nem is üzemelt egyáltalán. 2017-ben teljesen felújították a helyet, így újra megnyílt a kávézó az Avasi Kilátóban.

Népszerű helyek a közelben

Siófok,

a

Köszönjük az értékelésed!
Kérjük, jelentkezz be az értékeléshez!